Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1867 .. 3731 3732 3733 3734 3735 .. 3746 .. 3757
Lilly4  am 16.03.2017

Re: Bräute 2013

ja wüki sehr trurig :-/
und so muesch du dier kei gedanke mache, isch es eifach klar! das hät ja durchus au sini vorteil hihi

haha säg nüd - allg. grossi autos, jeep findt er super toll chch ... chönds ja dänn mal zäme t autos beäuge

oh jö chan mers grad sehr guet vorstelle mit uf dütsch singe chchch soooo herzig!!! min ma und sini 2 gschwüschterti händ bis zum chindsgi au kei dütsch chöne und min ma isch au so en guete texter, vo dem her ich finds eher schwieriger dass MINI 2 wüki perfekt it. werdet chöne hmmm... min ma dörf drum WÜKI NUR it. redä, isch mer irgendwie uh wichtig! aber mir 2 redet halt au dütsch zäme janu, wirds gseh :)

ja genau, waldspielgruppe isch ab 3 ;) bi eus startets im summer und dänn wird dä luis au grad gnueg alt si
apropo ferie, mir händ geschter no es wuchenend verona buecht hihi gönd endi märz mit dä chind min cousin go bsueche wo det r usbildig macht! freu mi scho voll! das jahr werdets bitz italie ferie (chönd t chind grad üebe ) im juni gömer ja no id toscana



elea  am 20.03.2017

Re: Bräute 2013

morge zeme

ui lily beni froh esch dis gspröch met de Chefin so easy gange! jez heschs hinder dir und hcasch di of di neu stelle freue!!

aso da met de tröpfli wetti mer unbedengt merke. tönt bi der so guet en kollegin het mer zwar au scho gseit si heig ke wirkig gspührt bi denne. so esch jedi halt anderst...
ja das metem hypno birthing het en kollegin vo mer gmacht. si het gseit d wehe het si guet chöne verschnufe so, aber bide Presswehe het si nöm möge degägehalte so. aber wi scho gseit, jedi esch da anderst... :)

ja das chunt ja no dezue Emma. besch ja denn nach de Geburt doppelt erschöpft. zerst stundelangi wehe und denn d OP! das esch verdammt vell vöre körper! ja wenns wörkli so esch dass s Baby ned dorre mag, denn esch en plante KS secher besser wi en not KS! bi mer het mer zb d hemmae sehr gholfe mech ufe KS vorzbereite. metem Baby rede, wie entspanne etc. het secher au ghulfe. denke wechtig esch vorallem das früeh gnue met dinere FA oder Hebamme öber dini möglichkeite chasch rede. so das secher ned weder so es erlebniss wird wi bim erste mol!
und wi au d lily gschrebe het, gottsei dank eschs ja guet usecho för de chlii. er het gsond döfe ufd welt cho. d kollegin wo au ehner en chlini esch, het en 57cm / 4.5kg bueb ufd welt brocht. het natürli au nie platz gha, de escher stecke blibe und si hend ne met de glogge müsse hole. en mega hecktig und stress ond ehre hets alles verrisse. si het au lang fest a dere Geburt z nage gha. esch denn aber met enre super 2te Geburt belohnt worde! vellecht eschs ja bi der denn au so! verdient hetsches absolut

wie gohts der eigentli met de Übelkeit? langsam besser?

ja die Situation chani mer guet vorstelle wegem dütsch rede. aber wi du scho seisch, chender lehre schnell. denke för ehn eschs auä eifach ei sproch nach de andere z lehre. so heter kes chrüsimüsi. und ebe esch ja au schön chan er met all sine verwandte plöiderle!


so, guete woche start allne!



Emma13  am 20.03.2017

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Lilly ooh das tönt schön mit euem Wuchenend in Verona, bin no nie gsi aber Italie isch immer e gueti Wahl

Elea ich han uf Empfehlig vode Lilly au die Tröpfli gah han also au gfunde dases hilft aber wenns denn heftig wird, denn hilft nüm viel han vorher au s Buech Hypno Birthing gläse gah, das het mir d Angst vor de Geburt recht abgno, s ganze als öpis natürlichs und normals azluege, dass vorher d Fraue alleige dihei gebore hend etc. und alles ohni Medis und Hilf gange isch, und sich während de Wehe uf gwüssi Pünkt zkonzentriere, das het mir uu guet ghulfe d Wehe zverschnufe. Find en Kurs aber definitiv ztüür.

Uiii elea das tönt mega schlimm mite erste Geburt vo dinere Kollegin zum Glück het sie defür sone schöni 2. Geburt dörfe erlebe. Danke für de Tipp, wirds s nöchst mal bide FÄ aspreche, was sie dezue meint, dasi mi au langsam psychisch chan druf vorbereite.

Danke, mite Übelkeit isch jetzt viel besser, nur no amigs am Abig echli aber nüm täglich und nur no liecht. Wie gahts dir?

Zuletzt bearbeitet am 20.03.17 13:08



elea  am 20.03.2017

Re: Bräute 2013

aso wenn du au of die tröpfli schwörsch denn bstelli die denn scho em vorus

ja e kurs wer mer au z tür aber s buech wird demfall empfehlenswert?
ja i froge mi au di ganz zit wie eusi mamis das gmacht hend. die hend ke Wahl gha vowege pda. und mis mami esch de schmerzempfindlichst mönsch uf de welt und si hets au öberlebt guet nach 30johr vergisst me natürli vell

yeah vell besser? hey das freut mi mega!!!! entli entli entli gohts ufwerts!!! super!!!
muss sege bi mer besserets au. ha nor no al paar stund churz för paar Minute so übelkeitsatacke. aber di send so schnell weder verbi, das esch Peanuts



Emma13  am 20.03.2017

Re: Bräute 2013

Ahaha ich hans sogar mim Maa gseit gah, "gäll falls ich scho halbe weg bin vor Schmerze und nüm rede chan, denn seg du ihne das ich DIE Tröpfli will"

Ja s Buech han ich guet gfunde, ebe eifach nur scho zum d Geburt vomene andere Blickwinkel azluege, klar het mär Respekt devo, Angst und weiss nöd was eim erwartet, bim lese vom Buech han ich eifach sehr e guets Gfühl übercho dases doch eigentli s normalste uf de Welt isch und das (falls alles sowiit i.O. isch) nüd gegere Spontangeburt spricht. Ok, bi mir isch denn alles andersch cho aber ich glaube s isch glich guet für gsi de Chopf

ihihi ja mär vergisst d Schmerze, sust het ja niemert es 2. Chind

Danke danke danke, bin also au mega froh, s isch jetzt lang gange aber jetzt gahts mär guet Ohh wie schön, freut mi sehr dases au bi dir scho viel besser isch!! Jetzt chasches afange gnüsse und bald au verkünde oder?



elea  am 21.03.2017

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

hahaha, genial weg de tröpfli

ja wenn me eim das buech bez d angst chan neh vorher esch das jo schomol es grosses plus! wies de schlussentli usechont chame ja (zom glöck) vorher nie sege.

jo ab nöchst Woche wemmers denn sege es paarne verzelle. freu mi druf, welli denke vell werdet öberrascht si :)



snet  am 21.03.2017

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Thema Geburt: Da klinke ich mich eher aus, weil ich mich eigentlich nicht wirklich damit auseinandersetzen möchte.

@lilly: Geniesse noch deine freien Tage bis zum Antritt der neuen Stelle.

@Emma: Schön, dass es dir schon besser geht. Wann werdet ihr eigentlich umziehen?

@elea: Wieso denkst du denn, dass es für euer Umfeld überraschend kommt?

@me: Wir waren am Samstag fleissig am Handwerken und haben die Wohnung umgestellt.



elea  am 21.03.2017

Re: Bräute 2013

snet, eigentli machsch es rechtig. wenn me ke erwartige het ad Geburt het, esch me au ned entüscht wenn si ned erfüllt werde

mer hend Emmer gseit das mer en grosse abstand wend. und "gross" bedütet för jede öpis anders. ha emo s gfüehl es zit lang hend mi all mega gfrogt wenns 2te geht. jez frogt set Monate niemert meh

d bilder vode wohnig gsend super us! secher es mega uets gfüehl so vell gmacht zha! :) freu mi ja au scho ufs zimmer gstalte und mache :) vorallem au cool das dem M. so super i sim grosse bett pfuset!

ha grad ganz schlechti arbets motivations...



Emma13  am 21.03.2017

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Elea ooh so toll, denn wirds für alli sicher ganz e schöni Überraschig. Mir hend au immer gseit mir würet gern 3 Jahr Abstand ha, und zimli ab denn hend alli afange fröge guet hemmer jetzt zimli genau die 3 Jahr verwütscht

Snet, mir züglet nöchst Wuche... Hilfe!!!! D Wohnig isch sowiit fertig und sie isch würkli uu schön worde, jetzt simmer eifach flissig am packe, ich hoffe s klappet denn au alles mitem zügle und denn hemmers scho bald gschafft.

Ohh so schön, Wohnig umstelle.. hender s Zimmer fürs Baby vorbereitet und de Chli ines anders züglet?

Ich schaffe die Wuche ganz durenand willi ab nöchst Wuche ide "Ferie" bin muess drum no es paar Sache erledige.



snet  am 28.03.2017

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Jep, dieses Thema blende ich mal für mich komplett aus. Aber eben, ich spüre den Kopf immer noch klar oben, eine Drehung hat gerade nicht stattgefunden.

Hast du diese Woche ETT? Bin ja gespannt wie euer Umfeld reagiert. Hoffentlich etwas enthusiastischer als unseres (zumindest die Eltern)

Ja, jetzt müssen eigentlich nur noch andere Lampen aufgehängt werden und dann sind wir durch. Natürlich noch die Deko fürs neue Zimmer, aber die Möbel stehen ja alle drin.

@Emma: Habt ihr den Umzug gut überstanden oder seid ihr noch dran? Manchmal frage ich mich auch, ob wir umziehen sollen, aber eigentlich haben wir genug Platz. Wenn sich mal etwas ergibt, werden wir wohl zuschlagen, aber im letzten 1/2 Jahr habe ich kein Immobilieninserat gesehen, dass mich gefesselt hätte, weder zur Miete noch Eigentum.

In unserer Überbauung gab es eine Wohnung, die uns interessierte (zur Miete), aber die ist nun zum Kauf ausgeschrieben und das zu einem absoluten Fantasiepreis.

Das Zimmer fürs Baby ist eigentlich noch nicht gemacht, resp. M. hat alles neue Möbel und ein neues Zimmer gekriegt und das steht. Das zurückgebliebene Zimmer hat einfach noch die Babymöbel drin, aber noch keine Deko.



 1 .. 1867 .. 3731 3732 3733 3734 3735 .. 3746 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.