Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1869 .. 3735 3736 3737 3738 3739 .. 3748 .. 3757
Lilly4  am 02.05.2017

Re: Bräute 2013

wow, nur no 6 wuche snet!! jetzt gahts wüki in endspurt freueter eu sicher scho mega und sinder vorallem gspannt uf die chli muus
oh ich schwör ja uf dä himbeerblättertee obs bi mier wüki a dem gläge isch das beid chind vorem ET cho sind und 2x nüd grisse hät!?!?... schade tueter mit sicherheit nöd...

wirsch dämfall uf natürlichem weg probiere z entbinde?



elea  am 03.05.2017

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

ja himbeerblättertee hani au trunke (uf arote vode Lily he). und werdi sechr au weder mache. Damm-massage esch gar nüt för mech gsi. das hani schnell weder abbroche Epi-No esch halt au bez speziell, aber ha scho vo paarne ghört wo gueti erfahrige gmacht hend demet.
aber du hesch ja en chlinni bohne em buch, und ke 5kg mocke. da chunt der secher au no bez entgege
und super hesch jez entli chöne reduziere. hoffe würkli fest dass es der jez denn au bez besser goht met de weniger stunde schaffe.
6 Woche esch wörkli nöm lang! be ja mega gspannt! i sege ja emmerno, du wersch en super tolli Geburt ha, musch luege

ha jo gleb gschrebe, das euse chlii öber ostere so schlemm mage darm gha het. tja e Woche spöter hets me de auno grad verwütsch. ha glette und es het genau Do und Fr breicht woni dehai be ellei metem Chline. Er hets zwar toll gfunde, weller de ganz tag "bob de boumeister" het döfe luege wärend ich öberem wc ghanget ben



snet  am 03.05.2017

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@lilly: Hmm, momentan überwiegt eigentlich eher noch die Angst/Respekt davor bald 2 Kinder zu haben. Aber beim Kleinen war das genau gleich.

Ja, ich schlürfe nun mal diesen Himbeerblättertee, in 2 Wochen soll ich damit anfangen.

Genau, wir versuchen es mal natürlich und schauen ob das klappt.

@elea: Also bis auf diesen Tee werde ich nichts machen. Die FA meinte auch, dass das ja meistens von selber geht.

Ohja, lieber jetzt die natürliche Geburt als das letzte Mal mit so einem Mocken Ich bin auch froh wegen der Reduktion, vor allem weil ich es langsam schon merke, dass es nicht mehr so gut geht. Die Übelkeit ist halt nicht so toll und der Schmerz in den Beinen.

Oh Mann, das ist ja echt nicht schön, dass es dich auch noch erwischt hat. Ich finde das etwas so schlimmes. Zum Glück konnte ich letztens M. abgeben, als es mich erwischt hat, aber da war nur ich selbst krank.



elea  am 03.05.2017

Re: Bräute 2013

snet wi esch das eigentli, hesch bi euchem Spital allefalls au d Möglichkeit of en Wunsch-KS? geht ja sicher Spitäler wos das mache?

ja das weissi no, du hesch sehr Respekt devor gha, aber de besch ja met somene afänger-Baby belohnt worde

ja i fendes fascht schlemmer wenn me selber chrank esch und glichzitig muss zomene chend luege, asl wenns chend selber chrank esch. denn het me wenigstens d Energie zom zum chind zluege....

letscht nacht hetter sech au weder 2 mol müsse übergeh. ke ahnig was das het sölle. cha jo ned si dass me nach 2 Woche scho weder en mage-darm-chäfer het hoffe sehr das es das jez gsi esch und ned dass mer weder vo vore afönd



himbeer  am 08.05.2017

Re: Bräute 2013

hallo mini liebe!

oh snet, ich wünsch dir auch einen guten endspurt! das ist jetzt irgendwie mega schnell gegangen

ich ha au chli es stressigs weekend hinter mir, bi am flughafe flohmarkt gsi miteme stand und denn vo samstig uf sunntig händ mer z feufte mit 3 chind binere kollegin e pischiparty gmacht. ich glaub die andere mädels wänd jetz kei chind meh



snet  am 09.05.2017

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@elea: Ich glaube so ziemlich jedes Spital bietet auch WunschKS an. Ich hoffe, dass ich ein zweites Anfängerbaby bekomme, momentan habe ich also schon noch Bammel davor 2 Kids zu haben.

Oh Mann... Wie ist denn die Krankheitsstory weitergegangen? Hat er sich wieder erholt?

@himpi: Danke vielmals. Ja, jetzt geht es nur noch 1 Monat, schon krass. Und irgendwie bin ich noch nicht bereit dafür.

Was hast du denn am Flughafen Flohmarkt verkauft? Irgendwie sollte ich auch mal mit meinem ganzen Zeugs an so einen Stand, aber es ist halt so zeitaufwändig. Haha, also so eine Kids Pyjamaparty wäre mir wohl auch zu viel. Obwohl, wenn unser Kleiner im Bett ist, dann bleibt er eigentlich auch dort.

@me: Unglaublich aber wahr: Wir haben wieder einen Wasserschaden in der Wohnung... Irgendwie verfolgt uns diese Thematik einfach.



himbeer  am 09.05.2017

Re: Bräute 2013

snet, ich hatte wirklich nur alte kleider, von mir und von meinem mann. dazu ein paar taschen und schuhe, es waren aber wirklich alles sachen, die ich sonst in die textilsammlung gebracht hätte. einen picknickkorb hatte ich noch und einen kleinen medikamentenschrank, den wir nie gebraucht haben. zeitaufwändig ist es, ausserdem musste ich die ganzen sachen ja jetzt auch lagern anstatt direkt wegzuwerfen... aber spass macht es halt schon auch. so einmal im jahr geh ich ganz gern. der flohmi ist auch super organisiert, man kann die nicht verkauften sachen im anschluss gleich vor ort entsorgen, ich habe also gar nichts wieder mit nach hause genommen.

die pischiparty hat recht gut geklappt, nur war mein kleiner etwas spät im bett und ist dann doch wieder aufgewacht. ich bin dann aber auch gleich mit ihm schlafen gegangen und dann war ruhe im karton :-)



Lilly4  am 09.05.2017

Re: Bräute 2013

hallo ihr liebe

meld mi au wieder mal
sind leider au bitz vercheltet, mega mühesam... aber zum glück kei magedarm! elea, hoff bi dim chline isch es dänn bi däne 2x erbreche bliebe und nöd wieder vo vorne agfange und wie gahts dier eigentli mit dä ss? übelkeit dure? hoffentli!! so das es nur no gnüsse chasch

snet, wie isch es dänn bim m. gsi, häsch geg dä schluss vo dä ss meh s gfühl gha segisch jetzt langsam bereit? als jetzt bim zweite?
ich bin bi beidne froh gsi wos cho sind vorallem das beid au vorem ET uf t welt cho sind... so ab dä ca. 32igschte wuche bini laangsam unruhig worde/kei geduld meh gha und vorallem wieder chöne ufem buuch schlafe herrlich!!
du wirsch das bestimmt super mache mit 2 snet am afang isch es natürli e umstellig... muess mer wieder chli a meh dänke, sich anderscht organisiere! aber das pendlet sich dänn schnell i ;) wirsch gseh... mach där da nöd z viel gedanke od. sorge!

himbeer, wieso meinsch weg nach eure pijama party die andere mädels kei chind meh? voll action gsi?



himbeer  am 09.05.2017

Re: Bräute 2013

hahaha lilly, sie händ halt gseh dass so chlini chind nöd nur kuschlig und herzig sind, sondern au astrengend. de chli hät de ganz riis am bode verteilt, hät mega blöd tah bim wickle (würkli so mit um sich schlah etc), hät immer welle use go auto aluege und isch voll i träne usbroche wo er nöd hät dörfe mit de finke in räge uselaufe und so wiiter und so fort. alltag halt, aber wenn der das nöd gwöhnt bisch...



snet  am 10.05.2017

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Und wieviel "Profit" hast du denn aus dem Verkauf erzielt? Ich stelle immer alles online ein und warte einfach. Gestern ist jemand noch etwas abholen gekommen. Hätte jetzt spontan gesagt, dass ich schon Sachen für ca. 1'000 losgeworden bin.

Hehe, ich kann ja so gar nicht zusammen mit dem Kleinen schlafen, er klettert immer auf mich drauf und das ist so gar nicht bequem.

@lilly: Gute Besserung euch! Nein, bei M. hatte ich auch nie das Gefühl bereit zu sein. Das hat sich dann nie wirklich ergeben. Ja, das liebe Schlafen ist ja momentan auch so eine Sache... Es gibt bessere und schlechtere Nächte. Aber nun geht es ja noch 1 Monat und ich bin gespannt wann es losgeht. Ich brauche noch ein paar Kleinigkeiten und sonst bin ich eigentlich ausgerüstet.

@me: Wir haben leider wieder einen Wasserschaden in der Wohnung, zum Glück aber nur im Reduit. Aber bis zur Trocknung und erneutem Streichen geht es ca. 2 Wochen...



 1 .. 1869 .. 3735 3736 3737 3738 3739 .. 3748 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.