Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1869 .. 3736 3737 3738 3739 3740 .. 3749 .. 3757
himbeer  am 10.05.2017

Re: Bräute 2013

snet, du und deine wasserschäden... hoffentlich ist das dann erstmal der letzte in der nächsten zeit! wenigstens wird voraussichtlich noch vor der geburt alles wieder in Ordnung sein.

Ich hatte 250.- Gewinn am Flohmi. Das beste ist allerdings, dass ich 5 Kisten weniger im Keller habe und Kleider verkaufe ich online ungern, da ist mir der Aufwand zu gross. Andere Sachen werde ich übers Netz auch super los, da mache ich das auch gern. Ich glaube aber, jetzt haben wir vorallem noch sachen für die entsorgnung im keller :-)



snet  am 10.05.2017

Re: Bräute 2013

Sie verfolgen uns, es ist einfach unglaublich...

Im 1. UG hat es einen Sprenkler beschädigt und dann ist Wasser in die Decke gelangt, das grenzt leider an unser Reduit und nun ist eine Wand auch feucht. Die Trocknungsanlage steht seit gestern und bald kommt ein Schreiner, der 1 Teil meines Schrankes aus dem Reduit entfernt, damit es noch besser Trocknen kann. Und falls der Schrank ebenfalls feucht ist, muss der auch ersetzt werden. Aber das fände ich nicht mal so schlecht, er ist nämlich schon 7 Jahre alt.

Also der Gewinn wiegt den Aufwand schon nicht ganz auf, aber eben dafür bist du alles los. Wir haben auch grossräumig ausgemistet, aber ich habe immer noch Sachen zum Verkaufen.

Bei uns hat die Wiege und das Laufgitter viel Platz im Keller weggenommen, aber das kann ich ja dann bald verkaufen.



himbeer  am 10.05.2017

Re: Bräute 2013

ach weisst du, der standplatz hat mich 25 franken gekostet und der flohmi selber macht mir in erster linie mega viel spass, weil ich mit einer freundin und einer flasche prosecco dort war, drum ist das eigentlich kein aufwand, sondern erholung ;-)

ja stimmt, babysachen brauchen recht viel platz. ich habe allerdings schon von anfang an immer fleissig ausgemistet oder wenigstens ausgeliehen, drum hält es sich bisher in grenzen. momentan sind eher andere sachen die grossen platzfresser im keller... fotoalben, gummiboot, alte pflanzentöpfe... mal schauen. ich will da schon noch grosszügig ausmisten in den nächsten monaten. aber das schlimmste ist jetzt mal geschafft.



snet  am 12.05.2017

Re: Bräute 2013

@himpi: Ich meine eigentlich nicht die Kosten für den Stand, sondern die Zeit, die du dafür aufwenden musstest. Aber wenn du natürlich Spass daran hattest und zusätzlich noch 250.- auf die Kralle bekommen hast, hat es sich ja echt gelohnt.

Ich finde auch, dass wir den Keller wieder einmal leeren könnten. Da liegen sogar noch Schulbücher meines Mannes aus der Kanti ! rum... Das braucht nun echt niemand. Diese Woche konnte ich sogar noch 3 grosse Bilderrahmen loswerden und habe dafür 20.- bekommen.



elea  am 15.05.2017

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

@snet, aso i eisem Kantonsspital sends mega Hippies det maches ohni medizinische Grund ken KS. wenn me das bi eus wet, de muss me id Hirslande :)

ja er het sech de weder erholt vode 2te rondi magedarm, aber min maa und ich hends de au grad nomol becho. und jez das wochenend hetter us unerfindliche gründ no 3täg fieber aso jez esch de wörkli öpe guet. stenkt mer fang

nei das geht's doch ned aber das mönd ned ehr überneh oder??

@himbi, ou dasch aber cool sone reese piji Party! aber weiss grad was meinsch, ha bi allne chenderlose lüt s gfüehl, nach 30min mit eusem schlengel, wends ke chend meh

du, wenner gli de mol s huus hend, denn het sech das metem platz em cheller au erledigt aber esch wörkli e cooli Idee sone flohmi. ich stell au vell is tutti. aber d lüt det send mengisch sooo hohl, do reggi mi meh uf als sost öpis. aber send jez glich ellei gester en alte TV und en Chinderwaage los worde :) rüehre Sache wo no gönd eifach ungern fort... chelider woni nöm wett/bruche chani Emmer anere junge Frau ge us enre flüchtlingsfamilie. mis mami kennt die und so esch das dezue cho.
hend jez natüli au wedere mega müsse ruhme förs witere chinderzimmer.

@lily, danke, d Übelkeit hani überstande. het mi bes zode 15/16ssw aber gha. vell länger as bide erste SS. aber jez gohts mer guet, ha weder bez Energie und mage esse för 3

wönsche euch allne en guete wochestart!



Emma13  am 15.05.2017

Re: Bräute 2013

Morge zäme

Meld mi au mal wieder, schön gahts allne guet.

Snet wow, gaht würkli nüm lang... d Ziit rast, gnüss di letzte paar Wuche und schön, probiersches glich mitere Spontangeburt, das chunt ganz sicher guet.

Ich hetti au es paar Sache woni gern wür loswerde und no guet sind, han mi aber nonie a so online Portal gwagt und im FB gitts eifach zviel Ageböt, da gönd d Sache schnell mal under findi. Möcht no euse Buggy verchaufe und en Chinderzimmerteppich, beides eigentli no schön und praktisch unbenutzt, mal luege, irgendwenn gahni das denn mal a

Himpi ahah so herzig e Pijamaparty mit Chind, hend denn alli gschlafe oder hets rambazamba geh?

Elea oje... das tönt würkli astrengend, hoffe jetzt würkli dases dure isch bi eu und de Chli au bald wieder fit isch. Schön aber dass d Übelkeit endli weg isch, hoffe chasch jetzt d SS umso meh gnüsse.

Ich bin jetzt ide 26. ssw und s gaht mär zum Glück ganz guet Am Samstig flügemer no id Ferie, freuet eus sehr uf Sunne, Meer und feins esse gönd miteme Kollegepäärli mit 2 Chind, wird sicher lustig ihihi



Lilly4  am 15.05.2017

Re: Bräute 2013

ohje elea, jetzt händers aber für es ziitli gseh mit chrank si mir händ die phase endi letscht jahr gha, über es paar wuche immer wieder öpis gsi mega mühesam!
so schön fühlsch di jetzt wohl und isch där nüm schlecht so chasch es au gnüsse wend ihr eigentli wüsse was es wird? ah nei ihr wend eu ja überrasche lah gäll? bi eus im kollegechreis häts au grad es päärli wo sich überrasche lah möcht hihi...

emma, gahts am sa. scho id ferie?? haammer!!! chasch di scho gli as packe mache hihi und für t chind wirds sicher uh lässig, händs immer öpert zum spiele däbi :) wünsch eu dänn gaaanz viel spass, viel sunneschii und feins esse *mmmh* :) chch
mir sind au grad am luege... wend im sep. e wuche familieferie mache... im juni hämer ja mit 3 kollegepäärli e villa z toscana gmietet und drum wämer aber au no neumets nur z vierte as meer und ich ha mim ma gseit solang t chind nonig schuelpflichtig sind gahni nüm i dä hauptsaison isch eifach viiel agnehmer findi und natürli au günschtiger!

sodeli, tuen schnell mini 2 würm is bett :) wünsch allne en guete



himbeer  am 15.05.2017

Re: Bräute 2013

emma, dir no es grosses für dini schwangerschaftsföteli, sind ja mega toll worde! so schön!

snet; ja den aufwand in stunden darf man gar nicht ausrechnen, das lohnt sich eigentlich niemals ;-)

elea: ou nei, hoffentlich isch die chrankheitsphase bald dure. es wird ja zum glück wärmer!

lilly: ou ferie, so toll... mir sind endi mai no es wücheli weg, denn im juli zwei wuche und im oktober gönd mer au namal. mir händ denkt dasjahr gäbed mer namal alles, wenn de husbau losgaht chönd mer nüm so viel ferie mache

ich ha de samstig die erst trauig dörfe leite vo dem jahr, es isch so toll gsi! meeega glück mitem wetter, sind bi schönstem sunneschii ufem zürisee umetuckered, so toll! und dezue super musikalischi begleitig, ich ha so freud gha. so chas jetz gern de ganz summer wiiterga!



elea  am 15.05.2017

Re: Bräute 2013

@Emma drum fendi tutti ned schlecht. esch u eifach zom es Inserat mache und choschtet nüt. de seich esch halt würkli dasss ech mengisch lüt melde wo sege si wend din Artikel und de ghörsch nachetene niemeh öpis aber wend öpis ine duesch zomene guete priis, besches schnell los :)

ou wow 26ssw, jetzt demfll de scho gli em 3. Trimester. schön gohts der so guet, vorallem jetzt woner no ed ferie gönd! no es letscht mol ferie bevor s Baby chont, das esch mega cool :)
sost Sender sowit ready förs Baby: zimmer, Name etc.?

@lily, ja mer wend eus emmerno lo öberrasche :) hend ketscht Woche de US gha wome s gschlecht hetti chöne sege. hend ehre aber gseit si sell nüt zeige/sege. i ha natürli glich zwösche bei gügslet. aber esch halt schwerig zom öpis zsegh wenn si ned extra det he schallet. mer send scho neugirig, aber es esch au mega ufregen zrätsle was es echt chönti si :)

@himbi, wow ehr hend es reese reise-program wo gohts denn öberall he?

ja klar jetzt startet ja weder d HZ Saison. schön hesch sone tolle start gha! besch jez eigentli fast jedes wochenend ibunde die nöchste woche/mönet?



Emma13  am 15.05.2017

Re: Bräute 2013

Lilly jaaa am Samstig isches scho sowiit freumi mega. Nach dem lange wüeste Wetter da, hanis langsam satt... wobi's ja eigentli sötti bessere, hoffemers mal. Oh cool Familieferie im September, mir sind s letzt Jahr ja au im Juni und im September gsi und es isch würkli di allerbeschti Ziit findi mit so chline Chind, nöd so heiss, nonig/nüm so viel Lüüt und ebe einiges günstiger, machemer au so bis d Chind nüm chönd. Das Jahr halt es bitzeli vorverschobe aber besser so, im Juni bini denn scho bald zdick zum mich bewege

Daaaanke himbeer isch lieb! Han selber uu Freud ade Föteli, isch nur ganz e churzes Shooting gsi und zimli de einzigi schöni Tag idere Wuche aber s het ganz herzigi Fotis geh bi strahlendem Sunneschii. Im Summer wemmer denn mal no es paar mitem Chline zäme mache mite Hoffnig das er mitmacht, er isch im Moment grad nöd so bitte-lächeln-begeisteret

Oh so schön, freut mi het dini Hochziitssaison so guet agfange, glaubi sofort dases wunderschön gsi isch ufem Zürisee bi schönem Wetter wiiterhin viel Spass und Freud mit dine verliebte Päärli

Elea danke für de Tipp, muessi mal go luege uf tutti.

ihihi jaaa han s Gfühl d Ziit rast mär devo, und wenni denke dases di letzti SS chönti sii denn wirdi scho recht wehmüetig... vilicht gitts denn glich no es dritts Mir sind zimli ready würi säge, han grad am Wuchenend d Mini-Chleidli vom V. ufegholt, soooo munzig muess sie jetzt no ussortiere und wäsche, aber das pressiert nonig so. S Zimmerli staht, s fehlt nochli Deko aber au da lahni mir no bitz Ziit, de Name hemmer gfunde also zumindest bis jetzt simmer bi dem blibe ihihi chan sich ja jederziit ändere bi eus de 2. Name isch aber nonig fix.

Jöö so herzig, mega schön das ihr eu überrasche lönd, bin scho ganz gspannt öb eue Chli es Brüederli oder es Schwösterli überchunt



 1 .. 1869 .. 3736 3737 3738 3739 3740 .. 3749 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.