Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1872 .. 3741 3742 3743 3744 3745 .. 3751 .. 3757
Lilly4  am 25.07.2017

Re: Bräute 2013

das isch meega schön hät eue gross so freud a sinere chli schwöschter! sooooo herzig und au daser mithilft, fühlt er sich wahrschindli grad wichtig hihi

danke für t nahfrag snet, es gaht super mitem schaffe und dä kids und die 30% muessi säge sind für dä moment grad perfekt eso han also nach wie vor immer no sehr viel freud a mim job und dä usglich tuet au guet

irgendwie hani das voll nöd mitbecho aber wieso häsch schlussentli glich en ks müesse mache? und bisch dänn scho wiit voragschritte gsi (cm)?aber es hät scho kein nt ks gäh od.?



Emma13  am 25.07.2017

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Danke, de Termin isch gester tiptop gsi scho komisch zwüsse dases de letzti gsi isch... Euses Büebli wachst und stramplet und s Fruchtwasser isch au gnueg. Und yesss ich bin ab nächst Wuche chrankgschriebe worde, dh ich schaffe am Dunstig s letzt mal für das Jahr

Elea freut mi mega dass sich s Baby dreht het verstahn dini Erliechterig, jetzt hoffi ganz fest, dass du e wunderschöni natürlichi Geburt dörfsch erlebe. Und natürli freuts mi dass au sust alles guet isch.

Snet vilicht churz zu minere 1. Geburt, det hets en Geburtsstillstand geh bi 10cm offenem Mumu und 12 Stund Wehe (2 Stund devo heftigi Presswehe), s Chöpfli isch eifach nöd abecho und irgendwenn het mär denn en Not-KS müsse mache. Nach de Geburt hani es Becke-MRI gmacht und det het mär gseh das ich sehr e schmals Becki han und e natürlichi Geburt eher schwierig isch (Becken/Kopfmissverhältnis) drum het mir d FÄ au für die Geburt nöd grossi Hoffnige gmacht. Je chliner s Baby isch, desto besser stönd d Chance, wobi min Sohn ja keis übertriebe grosses Baby gsi isch, das Baby wird jetzt öpe ähnlich geschätzt (ca 3500gr Geburtsgwicht). Drum het mär de KS agsetzt, überträge wär sowieso e schlechti Idee und wenn s Baby vor de 39.ssw spontan chunt denn probier's zerscht spontan, wär mär immerno lieber als en KS. Aber ja, mir werdest denn gseh... sorry isch chli lang worde

Freut mi het din Grosse so Freud am Schwösterli sicher uu herzig sie beidi zäme zgseh.



elea  am 26.07.2017

Re: Bräute 2013

hallo zeme

snet, schön das d zit findsch zum schribe :)
schön lauft alles so toll und das de M. sone super tolle grosse brüeder esch. gsehsch es muss gar nüt heisse wis chend wärend de SS esch.
ui nei doof musch is Büro go i dim muetterschaftsurlaub :( si selles denn au jo wertschätze ;)

super Emma, das entli chasch ufhöre schaffe, hesch jez lang dorre ghebt fendi :) und vorallem super das es euchem chline bueb so guet goht
wönsch der den morn en schöne letschte arbetstag und das denn d zit vor de Geburt no chasch gnüsse



snet  am 27.07.2017

Re: Bräute 2013

@lilly:na das klingt ja super bei dir. Ich finde das Arbeiten auch einen guten Ausgleich. Vor allem weil man nicht daran denken muss, was man noch alles mitnehmen muss :-) einfach los mit der Handtasche und fertig.

Um 22 Uhr abends wurden die Wehen stärker und um 24 Uhr waren wir im Spital. Die Wehen kamen dann alle 3 Minuten. Leider kam die Kleine aber nie ins Becken runter und ich war morgens um 9 Uhr erst bei 2cm, trotz Wehentropf. Dann wurden die Herztöne bei den Wehen jeweils so schlecht, dass man einen KS machte. Die Kleine war ein Sterngucker und das Fruchtwasser auch schon grün, sie kam leider nicht runter durch die falsche Position.

@emma: schön, dass du nun noch ein paar freie Tage hast.

Das mit deiner Geburt hatte ich gar nicht mehr im Kopf. Ich glaube ich würde mich wahrscheinlich gar nicht erst trauen es spontan zu versuchen. Ich hätte nur nie gedacht, dass ich so lange auf die Geburt warten musste, wobei es ja sogar schon das Zweite war. Aber es wären perfekte Masse für dich gewesen: KU33.5cm, 3.2kg.

@elea: ja, er ist jetzt immer so viel um die Kleine rum, ich dachte echt, dass er es nicht realisert während der ss, aber da habe ich mich geirrt.

Ja, ich habe heute einen 500.- Babymüllergutschein vom Geschäft bekommen.

@me: so schön, die Kleine schläft seit 5 Tagen von 24 bis 8 Uhr morgens.



Lilly4  am 27.07.2017

Re: Bräute 2013

danke für din bricht snet immer so wahnsinnig spannend wie unterschiedlich jedi einzeln geburt so isch...

das isch so, mer gaht nur miteme täschli usem huus, das wars *träum* die 30% tüend wüki sehr guet und dänn bini amig froh hani wieder es paar täg am stuck mit dä chind gnüss es dänn amig richtig fescht!!!

juuhuuuu ha es riese freudeli, dä luis hät vor 2 täg gseit daser kei windle meh möcht und sit det landet alles im wc und bim schlafe au troche!!! wahnsinn (vo eim tag uf dä ander)! bin ja gspannt was die nöchschte tage so bringet hihi aber ha s gfühl gseht fascht so us als ob DÄ ziitpunkt cho isch bin so stolz sorry, hani grad müesse mit ei teile

juuhuuu cool!! drucke dumme das es wiiterhin so guet lauft mitem schlafe! isch ja so viel wert! vorallem wämer scho es chind hät sie macht das ja aber scho grossartig



elea  am 31.07.2017

Re: Bräute 2013

hallo zeme

ah snet i ha gar ned gwösst das si es sterneguggerli gsi esch. ja vo ehre maas her wer si de traum för jedi spontan Geburt gsi ;) aber mengisch wets halt eifach ned. aber fendes schön het si sech ehre Geburtstag selber chöne ussueche :)
esch bi euch jez eigentli definiv fertig met chend oder chöntsch der vorstelle no es witers?

das metem 500.- guetschin esch de hammer! geht nüt schleuers als guetschin

ou wow lily, verstoh das so freud hesch und stolz besch! das esch ja genial wi das gloffe esch metem trochewerde bi euch! ohni druck ond ohni lang pröble! de escher eifach wörkli grad ready gsi! ui hoffe au das es bi eus so lauft :9 d lüt föhnd jez bi eus scho a froge wege ufs höfi go etc. er seit zwar Emmer wenner muess, aber ofs häfi oder ofs wc wett er glich ned. und mer wend ehn secher ned dränge, esch ja erst 2,5jährig.



Lilly4  am 31.07.2017

Re: Bräute 2013

ou elea, bi eus händs au immer en kommentar ablah weg dä windli, vorallem t schwiegis... bin aber nie gross druf i und han immer gseit er isch ja no chli und chund dänn scho wenner sowiit isch... e voila jetzt isch es dänn scho e wuche woner tag und nacht kei windle hät und es gaht super grad hüt morge hani wieder dänkt: aah nur no öpert zum wickle scho e erliechterig am do. wird er dänn 3 - wie die ziit lauft!!!! unglaublich



snet  am 31.07.2017

Re: Bräute 2013

@lilly: das ist ja perfekt, wenn er nun keine Windeln mehr braucht. Bei uns klappt das noch nicht, mal schauen wann er bereit dafür ist. Ich habe sogar extra einen Familienwcsitz montiert.

Ja, es ist wirklich supi so. Heute Morgen ist sie "schon" um 7 Uhr gekommen, aber das ist jammern auf hohem Niveau.

@elea: ja, das war der Grund, weshalb sie nicht runtergekommen ist.

Ein 3. Kind ist eigentlich ausgeschlossen. Ich glaube nicht, dass ich 3 Kids handeln könnte und außerdem hat mein Mann im September den Termin zur Vasektomie.

Ja, der gutschein ist wirklich nett, davon können wir viele Windeln kaufen :-)



elea  am 02.08.2017

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

ja da glaubi lily, nomeno halb so vell windle wichsle :) und esch ja schluss entli au finanziell en entlastig wend windle weg falle. choscht ja au es vermöge...


snet, wenn ehr wösses das bi euch fertig esch met chend de fendi das e super schrett met de Vasektomie. mer werdes das secher au so mache. so bald d familieplanig abgschlosse esch muss er onders messer :) ha gnue lang gluegt wege verhüetig, nacheten esch er am zog



himbeer  am 07.08.2017

Re: Bräute 2013

hallo mitenand, ich bi au wieder im land! mir händ zwei wunderbari wuche gha in italie, ha richtig chöne abschalte und bi gedanklich wiit weg gsi vo allem... herrlich. euse chli isch voll d wasserratte und es hät soviel spass gmacht mit ihm im meer z bädele. eifach mahlziite sind mit ihm momentan chli müehsam. er isch nöd eimal mit eus am tisch gsässe, weder bim zmorge, zmittag oder znacht... eine vo eus beidne muess immer mit ihm umelaufe und d umgebig erkunde, sobald er sött uf en stuehl sitze gaht es riese gschrei los. dementsprechend isst er au recht schlecht am tisch mit und hät sich jetz i de ferie vo schoppe, brot und joghurt ernährt. wenn de wüsst, was ihm alles entgange isch... ich verzells ihm denn wenn er älter isch



 1 .. 1872 .. 3741 3742 3743 3744 3745 .. 3751 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.