Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1873 .. 3743 3744 3745 3746 3747 .. 3757
elea  am 11.09.2017

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

ou jo wenn de Grundriss scho so guet wi fertig esch denn sends ja wörkli scho wiit. be mega gspannt, cha verstoh dass er jez scho mega happy send :) wösse der eigentli scho wenn Baubeginn esch ?

wie gohts allne andere so?

mer gohts set de Reduktion vell besser :) gseh us als wördi en Basketball verstecke onder em pully aber alles tiptop sost

wönsche euch en schöne wochestart!



himbeer  am 12.09.2017

Re: Bräute 2013

ja, mir striitet nur no mit de schwiegereltere wäg de platzierig vo de fenster, ahahaha
nei es chunnt super. mir sind voll happy! baubeginn isch nonig klar. ich denk das wird jetzt i de nächste mönet konkreter werde. ich reche demit dass mer irgendwenn im früehlig oder früehsummer afanged, de gross plan isch im summer 2019 izieh. isch alles no sehr surreal, au die rechnige wo immer is huus flattered

toll gahts dir besser, elea! gsehsch, es brucht amigs gar nöd so viel und du hettsch ja selber scho gmerkt, dass es dir würd guet tue.



elea  am 25.09.2017

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

haha, wiso met de schwiegereltere? eschs ehne demfall wechtig wo euchi fenster sind?
ou boubeginn nöchst frühelig, das tönt super! de chönes secher mol paar mönet zügig dra schaffe. em winter weisch ja nie wenns plötzli Baustopp geht wegem wetter!
wie gohts der sost so himbi? esch d HZ-Saison bi der scho dorre oder hesch no Traurige das johr?

i be jez ei Woche vor Termin ond hoffe es loht sech no bez Zit has gfüehl be ned ready förd Geburt und au ned för es Baby, aber das esch me jo nie



himbeer  am 26.09.2017

Re: Bräute 2013

läck das isch jetzt au schnell gange, nur no e wuche?

ja sie ziehnd ja au ih, es git e iliegerwohnig :-) aber mir händ eus jetzt gfunde. lauft super irgendwie, ich hoff es gaht so wiiter. d saison isch fast dure. no ei trauig am nächste samstig und denn zerst mal id ferie. denn hani no eini endi oktober und denn isch de zauber scho wieder dure... aber ich bi flissig dra pärli z treffe für nächst jahr, chömed grad recht viel afrage ine.

am 7./8. oktober bini no als usstellerin a de loveside, das isch e chlini hochzitsmess in glattfelden. falls mich öpper wott go bsueche



elea  am 27.09.2017

Re: Bräute 2013

ja esch schnell gange aber theoretisch chas jez au no 2 Woche go bes es chunt. mer werdes gseh :)

ahh hend ehr es mehrgenerationehuus? mega cool! brengt natürli au finanzielli Vorteil wenn me sech gwössi pöschte chan teile

so super wis lauft bi der met de Trauige. besch aber secher froh hesch jez öber die nöchste mönet weder bez meh frei samschtige oder? ;)

ui wow hesch en stand anere mess? mega denn besch de nöchst johr aber usbuechet



himbeer  am 27.09.2017

Re: Bräute 2013

ja ich gang ad loveside, isch glaub da uf dere siite au werbig :-)
ich gang in erster linie eifach zum erfahrige sammle und chli networke, zum termine fülle müesstis nöd mache... ich ha scho 8 buechige für nächstjahr, isch also eigentlich scho fast wieder halbe volle

genau, es git es mehrgenerationehuus. es hät sehr viel vorteil, aber mir sind drum halt au 4 bauherre und me muess echli meh koordiniere. isch aber sehr problemlos bisher und es macht recht spass :-)



Lilly4  am 27.09.2017

Re: Bräute 2013

hallo ihr liebe ich meld mich au wieder mal hoff es gaht eu allne guet?? wow elea, nur no 1 wiche bis zum ET termin? krass!!! das isch jetzt wüki uh schnell gange bisch nöd froh wenns gli mal los gah wür? bi mier hät das gfühl scho en monet vorher agfange, dasi langsam ungeduldig worde bin ...

himbeer, s tönt haammer mitem huusbau! ziehnd dänn dini eltere mit i? oder t schwiegereltere? das wür mir au no gfalle a was sinder dänn grad dra? ich wär ja maaaasslos überforderet mit all däne entscheidige

mir sind letscht weekend s erscht mal allei als paar (nach über 3 jahr) 2 täg furt gfahre! isch zwar nur 1 übernachtig gsi und händ t chind extrem vermisst, isch au komisch gsi ohni eusi 2 würm aber hät glich sooooo guet ta ! eimal im jahr chönd so es weekend def. drin ligge hihi...



himbeer  am 02.10.2017

Re: Bräute 2013

hihi ja mir mached au jedes jahr es weekend nur z zweite lilly, und ab und zue schlaft de chli au uswärts. zb das weekend sind mer anere hochzit iglade gsi, da lah ich ihn lieber dihei, da händ all meh devo.

mini schwiegereltere ziehnt mit ih, ich freu mi scho sehr! bisher händ mer noni sooo viel entscheidige müesse treffe, ich glaub das wird denn meh wenns um de inneusbau gaht... momentan sind mer de grundriss am finalisiere, aber de isch scho recht wiit, und jetz isch d fassade drah. also plazierig vo de fenster und de nächst schritt isch d farb. da bini jetz scho eher chli am aschlag. ich wott öpis neutrals, aber eigentlich lieber nüt allzu hells. min schwiegervater isch eher de typ wiss ;-)



Emma13  am 02.10.2017

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Elea uiii die Ziit isch gfloge wer weiss, vilicht isch eues Baby mittlerwile scho da, wünsch der uf alli Fäll en guete Endspurt und e wunderschöni Geburt, freu mi scho fest uf dini Babynews.

Lilly das tönt toll mit euem Weekend mir müend da nochli warte bis zumindest de chlist bitz grösser isch <3 aber mir planet die erste Ferie zvierte, möchtet im Früehlig e Städtereis mache, mal luege wo's eus anezieht

Himbeer so spannend mitem Huusbau, wiiterhin viel Spass bide Planig!

Eus gahts guet, de Chli isch sonen Sunneschii so brav und pflegeliecht, eifach es Schätzeli. De Alltag het sich langsam ipendlet und es gaht tiptop mit mine 2 Büebli de Gross het amigs chli Müeh will er halt oft muess warte und sich meh allei beschäftige aber er machts guet und em Chline gegenüber isch er sehr fiin und geduldig

So bis zum nöchste Mal :)



Lilly4  am 02.10.2017

Re: Bräute 2013

ja gäll das tuet ebe scho guet himbeer also 1x im jahr es weekend wend mir jetzt wüki au immer mache bi eus schlaft ab und zue dä grösser bi mim mami, sie händ ganz es engs verhältnis und er bricht ab und zue die ziit mit ihre allei... und für eus dänn grad easy nur mit eim chch... die chli hät bis jetzt no nie uswerts gschlafe

tönt uf jedefall uh spannend mit euem huusbau! hui t farb vom huus hmm!?! wür au öpis neutrals näh (wo nöd vertleidet) und wenns dänn drin los gaht so lässig!!!

emma, soo schön mit euem chline schatz daser so en liebe und pflegeliechte isch ha s gfühl die 2te spührets eifach dass sie so müend si und mir eltere gönds bim zweite natürli au nomal chli lockerer a...
oooh cool, händer scho es bestimmts reiseziel im chopf für im früehlig?

bi eus stönd afangs nöchscht jahr die erschte skiferie a, bin ja gspannt wie eusi 2 das dänn machet hihihihi



 1 .. 1873 .. 3743 3744 3745 3746 3747 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.