Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1873 .. 3744 3745 3746 3747 3748 .. 3757
elea  am 13.10.2017

Re: Bräute 2013

Hallo zeme

Ha grad so schön ziit ond drom denkt i schribe euch mol. Euses Schätzeli esch letscht Sonntig, ufd Welt cho. Es het es Meiteli ge :)
Si esch 4täg nach ET cho. Eus bedne gohts guet und mer hend e tolli Geburt döfe ha. Am halbi 1 ide Nacht hani Blosesprong gha und denn grad all 2minute wehe. Send de öpe am viertel ab 2 em spital gsi. Ond am halbi 4i esch si ofd welt cho. Aso di ganz Geburt het genau 3h duuret :) aber es esch e Traumgeburt gsi. Ha nie sgfüehl gha dassis ned schaffe ond so esch das ganze ohni Interventione oder Schmerzmittel abgloffe. En komplett anderi Geburt as letscht mol metem Kaiserschnitt. Set am Zischtig semmer jez dehai ond gnüsseds z4te. Bes jez beni au no verschohnt vom Babyblues, gottseidank. Hoffe blibt eso. Stille klappt au guet ossert dassi weder aone mega Milchischoss gha han ond dBröscht fast onder em Cheni han :D
Aber chont guet :)
Ah fast vergesse, si esch 3490gr schwer und 52cm :)

Ganz liebi Grüess

Zuletzt bearbeitet am 13.10.17 14:07



himbeer  am 18.10.2017

Re: Bräute 2013

oh elea, herzliche glückwunsch! so toll und dini geburt tönt würkli traumhaft. läbed eu no guet ih



Emma13  am 19.10.2017

Re: Bräute 2013

Jöö elea, herzliche Glückwunsch zude Geburt vo euem Töchterli

Freut mi sehr dass au du dasmal sone schöni, natürlichi Geburt hesch dörfe erlebe

Gnüsset eui 2 Schätz, ich wünsch eu ganz e schöni Kuschelziit zvierte.



elea  am 05.12.2017

Re: Bräute 2013

Hallo zeme

Ui da esch ja voll tote hose :) hends all so streng?

Eus gohts sehr sehr guet, di chlii esch scho 2mt alt. Es lauft vell besser als erwartet und mer hend eus schnell ond guet iglebt met 2 chend. Ha scho hakb zit metem mami urlaub. Wet gar ned dra denke :(

Himbi, gehts weder news zom huus?
Emma ond snet wie gohta euch met de 2 schätzelis?

Hoffe goht ned weder si lang bes de nöchst schribt :)



himbeer  am 05.12.2017

Re: Bräute 2013

lustig elea, ich bi jetz au wuchelang nüme da gsi und jetz hani denkt ich muess mal go luege... guets timing :-)

ui bi eus laufts, mir händ eusi zuekünftige nachbere igweiht, s baugsuech igeh und visier stönd au scho. am fritig isch s nächste meeting mitem architekt, denn gahts vermuetli langsam ad uswahl vo de irichtig im innere... uiuiui bi scho gspannt, jetzt wirds langsam ernst.

tönt guet bi eu, sehr entspannt. mir gnüssed immer no euse chli als einzelchind, er isch ja vor 2 mönet 2 worde und es isch sones herzigs alter, ich finds so toll wie er afangt rede oder mithelfe... er tuet zb gern staubsuuge, hahaha



elea  am 06.12.2017

Re: Bräute 2013

Hey himbi so cool. Jez gohts aber vorwerts! Selle jez eifach das bougsuech schnell bewillige dass ehr chönet los legge. Chaufe der vell möbel neu?

Ui verstohni voll. Es esch halt scho mega cool i dem alter. Send denn fang rechtig chlini mönsche net stuure chöpf :) vorallem ebe wenns wend ond chönd methelfe ond denn au rechtig afönd rede. I has au mega gnosse wo de chlii no ellei gsi esch. :) die zit ellei chont niemeh zrog!

Was schenke der euchne chend so of wiehnachte. Mer send no recht planlos. Vorallem weller de endi monet au scho weder geburi het..



himbeer  am 06.12.2017

Re: Bräute 2013

uh möbel händ mer gar nonig gross überleit. mir möchtet aber sicher es neus bett und denn mal es neus sofa. chinderzimmer blibt so, chleiderschränk bruched mer nüme will mer alles ibauschränk mached, esstisch und stüehl blibed solang de chli no sone zerstörerischi adere hät ;-) aber es wird sicher no s eint oder ander möbel denn neu geh, mir händ fast dopplet soviel platz wie vorher, de muess mer ja au irgendwie fülle... aber das sind die denn agnehme sache, jetzt chunnt zerst nochli papierchrieg ;-)

mir händ zerst denkt mir schenked ihm nüt, will er eh so viel überchunnt vo de grosseltere, götti gotti undsowiiter. mir chaufed ja meistens unterem jahr immer wieder mal öpis wenns halt grad brucht wird. vilicht gits aber glich no öpis chlises, mal luege. ich ha eus zwei jetz au ab januar anen musik. und singkurs agmeldet will er so gern musig hät.



sonne13  am 11.12.2017

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!

Läck, jetzt hani müesse überlegge was für es passwort ech ha...

be grad per Zuefall wieder mol do drüber gstolperet toll dass immer wieder mol no öppert chli öppis schriibt!

Härzliche Glückwunsch allne wo inzwüsche Baby Nr. 2 hend dörfe begrüesse ich wünsch euch ganz viel freud mit euchne schätzis ziit rast so schnell, d chinder werded so schnell gross!
eusi "wiibli" send au scho 3! sie sind zwei ganz verschiedeni, tolli mädels, wo mi mängisch ganz schön ad gränze bringed ich cha mer gar ned vorstelle wies isch "nur" mit eim chind stell mers aber mega taff vor wenn denn no es baby dezue chund und bedürfnis so verschiede sind! ihr sind echt powermamis und gnüssed mi volli respekt!

ladies, isch toll gsii vo euch z läse! ich wünsche euch allne vo herze wiiterhin ganz e schöni, besinnlichi adventsziit und wunderschöni wiehnachte, mit lüüchtende, glückliche chinderauge!!! hebed eu sorg!



snet  am 15.12.2017

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Yeah, ich habe es auch mal wieder ins Forum geschafft!

@Elea, wow schon 2 Monate, wie die Zeit vergeht! Schön, dass es doch nicht so streng ist - schläft sie denn gut? Ich muss nächsten Monat wieder arbeiten.

F. geht es gut, sie wird nächste Woche schon 6 Monate alt! Heute habe ich den Kinderwagen umgestellt und den Sportsitz montiert.

@himpi: Da bin ich schon ein bisschen neidisch, dass ihr ein Heim komplett nach euren Vorstellungen gestalten könnt! Ich (nicht mein Mann) hätte ja gerne eine etwas grössere Wohnung, aber ein geeignetes Objekt finden wir momentan (seit über 1 Jahr) nicht. Wann könnt ihr denn etwa einziehen?

@sonne: Schön, dass es bei euch zuhause so gut läuft!



himbeer  am 18.12.2017

Re: Bräute 2013

langsam nimmt's hier wieder etwas mehr fahrt auf, hihi

@snet: wir haben mega glück, dass wir diese möglichkeit haben, das ist so. ich kann mir noch voll nicht vorstellen, dass wir tatsächlich bauen, bisher war alles auf papier... und ich habe auch respekt vor der kommenden zeit - und jedesmal, wenn ich die zahlen anschaue, wird es mir leicht schlecht, ahahaha wenn alles nach plan läuft, ist der einzug ca. mitte 2019 geplant.

ich habe am weekend ein föteli eurer kleinen maus gesehen, ist ja zucker. und auch schon so gross! es geht echt mega schnell.

@sonne: bi eu tönts au super :-) das glaubi, das immer öpis los isch mit dine girls :-)



 1 .. 1873 .. 3744 3745 3746 3747 3748 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.