| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1873 .. 3743 3744 3745 3746 3747
09.01.18 08:06
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@himpi: Ja, das glaube ich, dass dies echt ein grosses Ding ist mit dem Bauen. Ich glaube, ich würde so etwas sehr gerne machen, aber dann auch mal Momente haben, wenn ich daran verzweifle. Meine Mutter und ihr Exfreund haben ja damals ein altes Haus gekauft und alles bis auf die Grundmauern eingeschlagen und dann selbst wieder aufgebaut ohne Architekt oder dergleichen. Es ist sehr schön geworden, aber halt auch lange gedauert (1.5 Jahre oder sogar 2).

Danke, wir finden die Kleine (meistens) auch Zucker

@me: So, ich sitze wieder im Büro

17.01.18 21:27
dandi78 

Hallo zäme

Unglaublich dass do inne immer no so vöu lauft. Immerhin gits mittlerwiile bereits es Forum für 2019er Brüt. Ha ha ha

Ha dänkt e mäude mi au wieder mou :-). E muess gestoh dasi nur die letschte paar Iträg nochegläse ha. Aus andere wär nid realistisch

E hoffe euch gohts aune guet und dir heit s'2018 guet gstartet.

Uii Himbeer, so cool dass dir bauet. Erinneret mi grad wieder a eusi Bauzit. Freuet euch ufene spannendi Zit, mit vielne interessante Moment. Es esch aber au e stressigi Zit, aber immer wieder schön wenn me gseht wies vorwärts goht. Mir gniesse eusers Huus immer no, und immer wieder sehr. Mittlerwiile wohne mer au scho über 2 Johr dinne.

E gratuliere no aune wo Nachwuchs übercho hei. Das esch be eus leider immer noni der Fall. :-(
Tja, d'Hoffnig stirbt z'letscht.

E wünsche aune e gueti Zit! :-)

18.01.18 21:43
elea 

Hallo zemme ond allne no es guets neus!

Hey hani me gfreut weder mol öpis vo euch z lese sonne ond dandi schön gohts euch so guet.
Ja sonne du hesch auä de meist respekt verdient. Ke ahnig wi du da met 2baby glichzitig gschaft hesch! Dasch mami power :)
Dandi wahnsenn jez sender scho 2johr em huus! Unglaublech wi di zit vergoht ond mer das johr all scho euse 5. Hochzitstag döfe fiire! Mega cool schribe no so vell regelmässig do ine :)

Snet, hesch guet weder agfange schaffe?

Eusi chlii werd gli scho 4mt alt. Si esch e goldschatz und vell pflegeliechter als de gross brüeder :P si schloft au super. Muss nor einisch uf ide nacht zom stille. Aso reine luxis :) si esch so es cools baby mer wetzle scho wegem 3te ;P
Vo imene monet au scho weder a schaffe. Be aber momentan flissig am stelle sueche, es passt mer nemli nöm em gschäft. Hoffe fende gli öpis aber met emne teilzitpensum eschs u schwer ide technische branche.....aber jez gnüssi no di letschte 4woche dehai :)

19.01.18 21:31
Emma13 

Hallo ihr liebe

Ohhh wie schön wiedermal da ine zläse und sogar Biiträg zfinde freut mich dases eu allne so guet gaht und jedi es eigets Projektli het :-)

Snet und wie laufts im Gschäft? Bisch wieder voll dinne? Machts di Chli guet ide Kita?

Elea jöö das isch schön dass eui Chli so pflegeliecht isch, und scho 4 Mönet alt. Wünsch der viel Glück bide Stellesuechi, hoffe du findsch bald öpis tolls. Ich fang am 1.2. wieder a und gnüss jetzt eusi 2 Buebe no ganz fest. Zum Glück „muessi“ nur 30% schaffe Mir hend au sooone glücklichs und zfriednigs Baby, scho bald halbjörig... er machts eus würkli eifach und au mir witzlet scho über es 3.

Allne en liebe Gruess

1 .. 1873 .. 3743 3744 3745 3746 3747
natürli   Problem   schnell   vorallem   einfach   Hochzit   eigentlich   natürlich   Kollegin   himbeer   richtig   langsam   eigentli   schaffe   irgendwie   Zeremonie   wirklich   bearbeitet   Zuletzt   gspannt