Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1875 .. 3747 3748 3749 3750 3751 .. 3757
snet  am 23.02.2018

Re: Bräute 2013

Guten Morgen

@himpi: Hehe, sooo viel Planung Hast du dich diese Woche nun mit dem Start-up Spezialist getroffen?

Ich sehe, manchmal träumst du wohl auch noch von deinem Betongussboden (kleiner Scherz)

@emma: Welcome back! Ich wünschte ja auch, dass der Grosse mal den Windeln tschüss sagen möchte, immerhin trägt er nun manchmal Unterhosen. Bei uns hat die Kleine innert 4 Tagen 4 Zähne bekommen

Also ich persönlich denke ja, dass es bald zu einer Preisanpassung bei den Immobilien kommt. Ich sehe es ja auch bei den Suchaufträgen, dass es immer wieder reduziert wird. Das Quartier gefällt mir bei uns eben auch sehr gut, deshalb möchte ich auch hier bleiben. Mein Mann möchte eigentlich nichts kaufen.

@me: Ich bin privat auch noch ziemlich eingebunden, da ich nun in 3 Vereinen im Vorstand bin. Aber bei einem habe ich den Austritt aus dem Vorstand gefordert, jetzt muss sich noch Ersatz finden. Ansonsten gibt es momentan sehr viele 30. Geburtstagsfeier in meinem Umfeld



elea  am 26.02.2018

Re: Bräute 2013

morge zeme

snet, ja das es so dunkel esch (wegem homeoffice) wörd mi au störe, aber gell ehr hend ja ke möglichkeite zoms Büro ergend ines zimmer ztue? ond eventuell d chender zeme i eis zemmer ztue?
aso de lohn esch ned sooo super. berebezeli meh als jez. aber ich wechsle ja au ned wegem lohn.. gester zobe hani grad churz e mega krise gha und de wechsel mega henderfrogt. ha so angst dass es en fehler esch und dass es det denn no "schlemmer" esch wie jez em Büro. so werds eh ned si, aber ich huehn ja ergendwie mega schess vor so krasse Änderige d sozialleistige send au schlechter wi bim jetzige Büro. mi maa seit ich "sueche Problem" zoms mer selber maadig zmache wi gseit, ha eifach schess vor sonere grosse veränderig....
wiso wet din maa nüt chaufe? aso wet er prinzipiell kes wohneigetum oder wenn, denn grad baue?
woooow du besch bi 3 vereine tätig? i be scho stolz wenni de hushalt halbwegs im greff han

himbi, ui ja verstohni mega. selbständigkeit muss guet planet si. denke geht gnue wo sech das z eifach vorstellet...
i dim jetzige Job hesch denn ned d Möglichkeit of 20% abe zgo?

Emma, cool hesch e guete start gha bim schaffe. und schön gohts deine beide buebe so guet! ou krass escher scho windelfrei! eschs eifach gange? bi eus eschs no gar kes Thema, er verweigerets voll
mer hend ehn zwar die Kita agmeldet, aber hend bes jetzt ke platz gfonde zom glöck cha mis mami jetzt 2 täg luege. be so froh!
wer luegt bi euch ofd chend wärend du schaffsch? esch guet gange före chlii well du weg gange besch?

Zuletzt bearbeitet am 26.02.18 08:39



Emma13  am 26.02.2018

Re: Bräute 2013

Morge zäme, huiii isch das chalt!!

Snet jöö 4 Zäh i 4 Täg? Hoffe sie het nöd starchi Beschwerde gah, ich han bim Chline gar nüd gmerkt und d Zähnli sind dusse gsi, hoffe das gaht so wiiter.

Ja du, ich hoffes mit dene Prise, finds im Moment sehr abschreckend... gäll, das macht d Suechi halt au bitz schwieriger wenn eim s Quartier gfallt und eigentli am liebste det wür blibe. Wow, bi dir lauft öpis mite Verein

Elea mmh ich verstahn dich absolut mite Angst vor de Veränderig, das isch doch ganz normal. Jetzt bisch scho so lang am aktuelle Ort, kennsch alles und alli und au wenn nöd alles passt, weisch wie's lauft. Ich denke mitem Stellewechsel chömet zwar viel neui Sache uf dich zue aber s machts doch spannend und ich bin mir sicher dases nöd e falschi Entscheidig gsi isch, au am neue Ort werdet sich bald Vorteil zeige und wenn mal drin bisch und's dir hoffentli gfallt, denn bisch sicher froh dases gwagt hesch.

Ja s het erstunlich guet klappet, sowohl mite Windle als au mitem Nuggi, han mir beides uu schlimm vorgstellt aber offesichtlich isch er bereit gsi und es het ohni Problem klappet. Mir hends eifach mal versuecht, bin mitem go cooli Spiderman Unterhösli poschte und er het so Freud drah gah dasis grad han müesse wäsche demit er sie am nöchste Tag het chöne alegge am Afang hets natürli es paar Unfäll geh, aber bald het er selber gmerkt wenn er würkli muess, scho bald isch er selbständig ufs Häfi und grüeft wenn er fertig gsi isch bin au erstunt gsi will er eigentli uu lang gar nüd vo Häfi und WC het welle wüsse, plötzli klappets denn, ohni Druck

Ouuu so doof wegem Kita-Platz zum Glück chan dis Mami jetzt luege, gitts denn so langi Wartefriste? Bi eus het sich nöd viel verändert, ussert dasi ja 20% reduziert han und jetzt 30% uf 2 Täg schaffe, di Chline werdet ein Tag vo mine Eltere und ein Tag vode Schwigis betreut, klappet ganz guet, de Gross het sowieso mega Freud und de Chli machts uu guet, nimmt de Schoppe und schlöfelet problemlos. Ich pumpe im Gschäft 2x ab, das isch amigs bitz stressig will ich ja nur 6.5h schaffe aber ich nimm mär das Recht

Zuletzt bearbeitet am 26.02.18 09:40



elea  am 26.02.2018

Re: Bräute 2013

genau das het mi maa au gseit Emma be halt eifach e schesshaas wenns oms erigs goht. aber genau wi du seisch, wenn me scho lang a eim ort esch kennt und weiss me alles. me cha selbständigschaffe und das esch u cool. am neue ort muss me de so doofs züg froge wie "wo hets neui Bleistift" ond es goht halt es zitli bes me selbständig chan schaffe. jäno, cha ned emmer de sicher/gmüetlech weg go wer zwar scho schön....

ou wow dasch so cool dass es so so guet klappet het metem häfi. denn escher wörkli eifach ready gsi! dLily het das doch au gschrebe. das es bi ehrem bueb so super klappt heig gell. i denke zwenge cha me si eh ned und wenns de grad so toll klappet esch hammer!!!

secher, het de chlii de schoppe grad Problemlos agnoh? dasch natürli super!!!!
ja ich pump au 2mol ab em gschäft. en mega büetz aber schlossentli lohnt sechs fend ich. und ebe s recht hesch ja, aso wiso ned nütze!



Emma13  am 26.02.2018

Re: Bräute 2013

Elea ich han scho es paar Stellewechsel hinter mir, eifach vorallem wills mir denn bitz langwilig wird wenni alles und alli scho kenne gitt au s Gegeteil gsesch chunt sicher alles guet!

Ja ich glaube würkli au dass mär das nöd chan erzwinge, s Chind muess würkli parat si und sie zeiget das denn au und sind denn entsprechend stolz scho so grossi Buebe zsii

Ja du, klappet würkli guet mitem Schoppe (min Grosse het ja uuuu lang gar nüd vom Schoppe wele wüsse ), nimmten dini Chli au guet? S lohnt sich absolut, möcht unbedingt wieder solang stille wie's für beidi passt. Ich tuen mir eifach amigs d Ziit in Kalender blockiere, dasis nöd verpasse, suscht chumi denn in Stress



himbeer  am 26.02.2018

Re: Bräute 2013

wow da laufts ja wieder richtig rund :-)

huus: ja ich bi au froh chönd mer das jetzt mache wo priise no guet sind und zweitens händ mer ja s grosse glück dass s land scho vorhande isch, susch wärs vermuetlich au nie drin gläge bi eus. reine zuefall. de architekt hät jetzt letzt wuche tatsächlich es paar vorschläg gmacht für d materialisierig innedure und es sind es paar ideä, wo mir eus nie überleit hetted, aber ich finds recht stimmig und es gfallt mer glaub au. isch halt no schwer wenn mer sichs eifach so muess vorstelle, ich cha das au chli besser als zb min maa, aber de seit defür bi allem "ah das gseht sicher guet us", hahaha

job: emma, ich cha leider nöd reduziere. ich bi jetzt uf 50% und weniger cha bi eus eh niemer schaffe. würd au bi dem job nöd würkli sinn mache. und ich würd mi würkli gern mal chli uf das konzentriere... ich ha s gfühl, es gäbt no einiges potential aber ich cha mi jetzt wie nöd richtig druf konzentriere. und gell später mit kindsgi und so wär e selbständigkeit halt mega toll, ich schaffe scho gern chli druf ane.

@snet, ja ich war beim berater, war sehr spannend und aufschlussreich. ich schreibe dir sonst nachher die details im chat :-)



elea  am 27.02.2018

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

ou Emma i wönscht i wer so taff wi du und chönt so locker flockig d stell wechsle aber i denke wenn mes einisch gmacht het, denn eschs bim 2te mol secher scho eifacher, ned?
ah eschs bim grosse demfall ned so guet gange metem schoppe? emmerhen machts de chlii besser
di chlii verweigeret de schoppe emmerno konsequent. mer hends gfüehl si weiss gar ned recht was si muss mache metem schoppe aber bim grosse eschs au es momentli gange bes er tschegget het, dass es nüt anders geht mach mer meh sorge well si au s schlofe voll verweigeret. si esch de amigs 5h am stöck wach und wenni hai chome esch si e wrack esch ja schön esch si sone mami höck, aber si macht sech selber mega s lebe schwer
genau gell du hesch bim grosse au lang chöne stille? me wets de möglichst bim 2te au so ha gell?
ou das metem Termin em Kalender esch eigentli en gueti Idee!!! glaub di chlau der Fends Emmer so unagnehm wenn öper ergend öpis am rede esch und i platze fasch welli doch set go abpumpe

himbi, so lang du ders chasch vorstelle, muss din maa der und em Architekt vertroue i gleb i wer do bez naiv und wörd mer eifach denke, de Architekt esch en profi, de weiss scho was guet usgseht

Zuletzt bearbeitet am 27.02.18 07:41



snet  am 27.02.2018

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@elea: Das Homeoffice nimmt halt schon einen Platz von 4m2 ein, keine Ahnung wo ich das sonst unterbringen sollte... Es ist halt ein riesiges Regal als Raumtrenner und das ist halt auch noch voll mit Ordnern, etc. Da die Kinderzimmer so klein sind (11.5 und 12m2) kann ich ihren ganzen Kram halt auch nicht in 1 Zimmer packen.

Ich kann dass aber gut nachvollziehen, dass so ein Wechsel nach so vielen Jahren dann auch schwierig ist. Ich habe auch erst 1x den AG gewechselt und frage mich auch, wie das dann wohl sein wird.

Mein Mann will prinzipiell kein Wohneigentum, er findet das macht nur Ärger.

@emma: Nein, gezahnt hat sie eigentlich Wochen vorher und die Zähne sind ganz glatt rausgekommen. Momentan versuchen einige in unserem Quartier die Wohnungen zu verkaufen, aber merken, dass der Zenith überschritten wurde. Ich kann mir gut vorstellen, dass die vielleicht mal zur Miete ausgeschrieben werden und dann schaue ich mir das mal an. Bei den Mietwohnungen gibt es aus meiner Sicht bei allen etwas zu bemängeln (vom Grundriss her).

M. will noch seine Windeln haben. Letztens hat er Unterhosen angehabt und dann eine riiiiesen Urinlache auf dem Boden hinterlassen. Ich war schon verblüfft, dass er es nicht irgendwann halten konnte, aber jänu.

@himpi: Ich bin also schon gespannt wie dann euer Haus schlussendlich ausschaut!

Ja, schreib mir doch was der Start-up Berater so für Vorschläge hatte.

@me: Ich bin eigentlich seit Sa krank, aber arbeite etwas von zuhause, lege mich aber bald wieder hin. Bin eigentlich bis Ende Woche krankgeschrieben, aber ja, ich habe halt viel Arbeit.



himbeer  am 27.02.2018

Re: Bräute 2013

elea, ich ha no recht gern veränderige und ha au scho es paar mal d stell gwechsled. aber es isch scho au immer en rechte schritt, das isch so. aber es isch bi mir immer besser gsi nachher, das isch bi dir sicher au so!

ich bin au sehr gspannt uf das huus... haha und ich find ebe au, ich lah profis eifach mache. vo mir us chönnt er eifach irichte und ich würd denn izieh



elea  am 05.03.2018

Re: Bräute 2013

snet gohts der weder besser oder besch di ganz letscht Woche flach glege? hets hoffentli d chend ned au no verwütscht?

snet, und wennd zb de Chleiderschrank vode beidne chend no i deses Zimmer wördsch due wo denn s Büro vo dim maa wer. meinsch gieng das au ned? verstoh di nemli, wörd mi gleb au störe s homeoffice die stube zha. ebe halt au wegem regal wi du schribsch.
du ebe vellecht ergeht sech jo scho gli mol öpis guets ;)
ah secher wett er ke wohneigetum? ja me cha ja au met enre mietwohnig Pech ha. ehr hend ja bide letschte wohnig doch sones züg gha gell. aber inere mietwohnig besch denn halt schneller weder dosse falls öpis esch, das esch eso... aber bi euch die Stadt werds wahrschinlech ned eifach si e tolli eigetumswohnig z finde wie e tolli mietwohnig, oder?


het bi der nonie öper öpis gseit dass de M. no windle het? bi eus geht's jez ab und zue verwonderti froge ala "ah er het emmerno windle ah?" jaa, esch ja au erst 3 und nonid 7i i hoff den eifach es lauft bi eus au so guet wi bide Emma und de lily

ou himbi, du besch demfall s gegeteil vo mer. i be wi en alte buur und hasse so krassi veränderige (emo secher bim Job) i wünscht i wer au so muetig wi du und wörd Emmer weder neus waage.

gester hemmer no Familietörg gha, de frogt mi mini schwimu doch wörkli ob eusi chlii scho döf chueche esse. si esch 5mt alt...... de hani gseit, nei natürlech ned, si het nonie öpis anders gha als MuMilch. de esch si ganz erstuhnt "ah du stellsch emmerno voll?". joooo wi gseit si esch erst 5mt alt, au wenni nöm wörd voll stille chueche geht's aber ganz sicher nonid" nei mengisch eschs so schwer zom glaube dass dlüt so doofi ussage wörkli ernst meine



 1 .. 1875 .. 3747 3748 3749 3750 3751 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.