Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1876 .. 3750 3751 3752 3753 3754 .. 3757
Emma13  am 29.03.2018

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

Wieder mal im Büro

Ach, redet mär nöd vo entrümple... jetzt wohnemer ja erst sit eme Jahr idere Wohnig und es het sich scho so viel agsammlet. Am liebste würi en radikale Früehligsputz mache und d Häflti vode Spielsache wegrüehre de Cheller isch bi eus zum Glück super, en grosse Ruum, wo zwar viel drin het aber dur das dass mär ja erst chürzlich züglet sind, sind nur no Sache drin wo mär au würkli bruchet. Jetzt sötti langsam de Stubewage verstaue, de Chli het zwar scho lang kei Platz meh drin aber irgendwie gitts mär en Stich is Herz zum de verrume... d Babyziit isch scho fast verbi.

Oje, DVD und CD's het min Maa e ganzes Sideboard voll (vo im Cheller staht), mega Schad aber das Züg bringt mär wohl echt nüm weg, da hesch wohl no Glück gah snet, dass überhaupt 50.- defür überchunsch

Himpi das tönt denn guet mit dem Grät... ich weiss no, ich han mal alli Videokasettene vo mine Eltere irgendwo anegschickt, die hend denn alles DVD's drus gmacht. Und wenni jetzt drah denke, eigentli wetti scho lang mal alli Videos vode Chline irgendwie uf DVD bringe, wüsset ihr wie mär das am gschiedschte macht?

Ich bin im Moment so unmotiviert, das Wetter, d Früehligsmüedigkeit, kei Ahnig... s ufstah am morge fallt mär gar nöd eifach. Zum Glück chömet jetzt d Ostertäg und denn euse Städtetripp, freumi scho.



snet  am 03.04.2018

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Hattet ihr schöne Ostern?

@Emma: Den Stubenwagen habe ich schon längst verkauft ich bin froh ist die Babyzeit bald vorbei, irgendwie finde ich sie ein bisschen grösser viel knuffiger.

Wo verbringt ihr denn euren Städtetrip? Wir gehen diesen Monat nach Berlin (nur zu zweit).

@me: Ich war sooo fleissig und habe alle ausgemisteten Sachen aufs Internet gepackt und dieses Wochenende nochmal 240.- verdient Jetzt habe ich nur noch wenige Sachen zuhause und hoffe, dass die auch noch verkauft werden können.



elea  am 03.04.2018

Re: Bräute 2013

hallo zeme

Emma, hender selber ke CD/DVD brönner am pc? falls ned, wördi mol imene photostudio nohfroge. denke die mieche das secher..
i be so hinderdri met de fotialbum. aber es esch sooo zitintensiv, aber mache wettis trotzdem. weiss ned nor wenn

snet ah jo stemmt ehr gönd jo of Berlin. das esch doch s wiehnachtsgschenk gsi för din maa gell? (oder geburi?)

ja fendes au krass dass no 50.- för dini DVD becho hesch. i gleb i duesi mol gratis uf tutti, wer gschiiter als fortrüehre. duemi so schwer Sache fortzrüehre wo no funktioniere, drum lieber es tutti due....

sost hender alli schlöni Ostere gha? Emma, wo send ehr denn gsi?



snet  am 04.04.2018

Re: Bräute 2013

@elea: Ui, ich habe keine Fotoalben zuhause, bei mir ist alles auf der Dropbox. Aber ich habe mir die Mühe gemacht bei jedem Speichern der Bilder das Ganze zu benennen und immer separate Alben zu machen. So ist es eigentlich nicht schlecht geordnet.

Ja genau, das Geburtstagsgeschenk! Ich müsste mal die Bestätigung ausdrucken...

Ich habe jetzt Geld für allerlei Sachen bekommen... Auch für einen Sack von meinen Kleidern.

Wie lief eigentlich deine Kündigung ab? Oder hast du noch nicht gekündigt?



elea  am 10.04.2018

Re: Bräute 2013

morge zeme

aso met Fotoalbum meini eifach serig vo ifolor ke richtigi zom ichlebe. i luege d belder so eher ah as wennis eifach ovem pc han.

super laufts bider bim entrömple. motiviert mi au grad. wege euch wetti jez au abfahre met de DVDs. ha nemli neuli no eini gfonde wo sogar no originalverpackt esch gsi. unglaublech doof

es esch guet gange bim Chef selber, er hets sehr beduhret und i hanes guet gspröch gha met ehm. de AL (wo ja de grond förd chündigong esch) het sech total denöbe beno und mis neue Büro schlecht gredet. mega beleidigt escher gsi aber es het mer nomol bestätigt dass es di rechtig entscheidig esch...

ha vori grad 2 stoffwindle kauft zom teste. ha das scho eeewigs mol wele usprobiere und entli hani mol bstellt zom luege wis esch. be so gspannt. kenne der öper wo met stoffwindle wicklet?



himbeer  am 10.04.2018

Re: Bräute 2013

ich ha es paar entfernti bekannti wos mached, so fraue us de tragetuechszene meistens, das passt no guet zäme ;-) ich has nie gmacht, aber wär grundsätzlich scho offe defür. bim junior isches jetzt aber shco fast zspat denki, jetz händ mer shco 2.5 jahr normal gwickled. vilicht bimene zweite denn... mal luege.

haha elea, das isch würlki e blödi reaktion. absolut die richtig entscheidig gsi demfall... bestätiged eim ja grad namal.

oh 240.- ist ja super, snet! ich bin auch stetig dran. habe erst kürzlich einem freund ein kleines möbeli versprochen, das muss ich jetzt noch leeren, damit ich es ihm dann geben kann. bin grad froh drum :-)



snet  am 11.04.2018

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Ja, diese DVDs sind wirklich unnütz, ich habe kaum noch welche behalten... Früher hatten wir 4 DVD Regale, heute noch 1, welches zu 1/3 gefüllt ist Ich habe sooo viele Sachen entrümpelt, unglaublich! Nun habe ich noch einen vollen Altkleidersack, ich glaube die kann man neu einfach vor den Briefkasten stellen?

Hast du deinem Chef denn gesagt, dass du wegen dem AL gehst?

Ich kenne niemanden, der mit Stoffwindeln wickelt.

@himpi: Ich bin auch sehr froh darum, dass es immer lichter wird. Mir gefällt auch die Wohnung so viel besser! Jetzt habe ich noch wenig Schmuck übrig und mache daraus dann auch noch ein Paket



neble  am 11.04.2018

Re: Bräute 2013

elea:

ha vori grad 2 stoffwindle kauft zom teste. ha das scho eeewigs mol wele usprobiere und entli hani mol bstellt zom luege wis esch. be so gspannt. kenne der öper wo met stoffwindle wicklet?

Hey elea ich wickle mini bohne mit Stoff. es chunt immer chli druf ah was für stoffis das hesch es sind nöd all glich und je nach vorliebe fahrt mer mit de einte besser wie mit de andere. mer mues vorallem zersch "sis" system finde. fürweli hesch di entschide? fallsd frage hesch döfsch di gern melde :)



elea  am 11.04.2018

Re: Bräute 2013

morge zeme

himbi, ja gleb bim grosse fohni jez au nöm ah, aber bide chline wett is mol usprobiere. si het au Emmer sones rots födle und ha scho glese das chönn eventuell au helfe.

snet, secher chami d altchleidersäck eifach voruse stelle? bi eus holes die gleb amisg nor amene bestimmte Datum. ond sost mömmers halt zonere sammelstell bringe.
nei hami ned getrout em Chef egge dassi wegem AL go. hets gern gseit aber schlossentli brengts ja au nüt ond i has gfüehl es wer de wine indirekti Kritik ah ehn well er sone schlechte nochfolger usgählt het aber mer hend soo vell langjöhrigi metarbeiter wo gange send, wonem eigentli müsst uffale dass da komisch esch... jäno, be uf all fell e schesshas und hami ned getrout

ou cool meci neble, ha der grad welle en PN schribe, hesch aber die Istellige no dinne dasd kenni wetsch empfoh ;) es esch sones komplexes Thema woni froh be um rot vo öper erfahrenem

Zuletzt bearbeitet am 11.04.18 10:23



snet  am 11.04.2018

Re: Bräute 2013

Also die Säcke von Texaid haben anscheinend kein Sammeldatum mehr und der Pöstler nimmt sie einfach mit.

Als ich meine vorherige Stelle gekündigt habe, habe ich ordentlich meinen Dampf abgelassen und offen gesagt weshalb ich gekündigt habe. Und ich denke dass müsste man beim AL genauso machen. Stell dir vor, er wird mal die ganze Firma übernehmen und weiterhin so mit den Mitarbeitern umgehen, so geht das Geschäft zu Grunde.

Übrigens: Morgen feiern wir unseren 5. Hochzeitstag



 1 .. 1876 .. 3750 3751 3752 3753 3754 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.