Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1877 .. 3751 3752 3753 3754 3755 .. 3757
elea  am 11.04.2018

Re: Bräute 2013

ah wörkli, de pöstler nemmt die eifach met? :)

er werds gschäft mol öberneh im lauf vode nöchste 3 johr geht de Chef vorzue alles ab ond spötistens denn öbernemmt de AL alles as Chef. aber weisch das esch denn nöm mis Problem. ond i denke au, me gseht sech Emmer 2mol em lebe, drom wetti eigentli ned em böse go.

was hender schöns plant för morn?



snet  am 25.04.2018

Re: Bräute 2013

Hallo miteinander

So, ich komme endlich mal wieder ins Forum!

@elea: Wir waren in der Hochzeitslocation Abendessen

@me: Nicht viel Neues - wir waren in Berlin und hatten viel Spass - und nun geht es weiter mit Arbeiten



himbeer  am 25.04.2018

Re: Bräute 2013

hoi snet! hat super ausgesehen, eure reise nach berlin!



Emma13  am 26.04.2018

Re: Bräute 2013

Hoi mitenand

Bin au mal wieder online

Oh cool snet, habe die Fotos auch gesehen, freut mich, dass ihr Spass hattet. Wart ihr ohne Kids?

Mir hend eusi ersti Städtereis mit Chlichind und Baby guet gmeisteret Madrid isch mega e tolli Stadt, mir hends sehr gnosse und d Kids hend super mitgmacht. Leider isch s Wetter bitz durzoge gsi, defür hemmer umso meh gässe und gshoppet



snet  am 09.05.2018

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Na, wo seid ihr denn alle?

@himpi: Bist du immer noch in Paris? Gemäss Fotos habe ihr ja ganz viel gegessen

@Emma: Genau, wir waren solo unterwegs! War auch mal wieder toll. Im August gehen wir noch an eine Hochzeit und da werden wir auch ohne Kinder hingehen (Italien).

Ui, shoppen mit Kids geht das? Also bei uns wird da immer geklönt.



Emma13  am 14.05.2018

Re: Bräute 2013

Hello hello.. isch ruhig worde da

@snet oh schön, Italien ist immer toll! Wir gehen im Juni nach Sizilien, freue mich auch schon.

Nein, Shopping war ohne Kids mein Mann und ich haben uns jeweils abgewechselt, wir hatten das Hotel mittendrin und als der Kleine Mittagsschlaf hielt, blieb einer mit dem Grossen im Zimmer und der andere ging eine Runde shoppen, war auch ganz cool mal ein paar Stunden in Ruhe durch die Läden zu schlendern. Eingekauft habe ich aber vor allem für die Kids, typisch.



himbeer  am 14.05.2018

Re: Bräute 2013

hoi mitenand!
ou ja paris, das war sehr schön! ich war aber nur 3 tage und bin schon wieder zurück

ich bin ziemlich im zeugs. es läuft grad mega viel mit job, hochzeiten, hausplanung undsoweiter... aber es ist ein richtungsweisendes jahr und es lohnt sich, wenn wir mal etwas gas geben



elea  am 15.05.2018

Re: Bräute 2013

hallo zeme

snet, cool hender es wochenend s2te gha ohni chend. wenni nöm stille wördi au weder mol gern es wochenend weg ohni chend

Emma goht mer au Emmer so, wird nor förd chend züg kauft

himbi, chöme der demfall guet vorwerts metem huus? bi der het ja jez secher d hochzits-Hochsaison agfange oder?

i be amd täg zelle bes de letscht arbetstag chont bzw d ferie chöme



himbeer  am 15.05.2018

Re: Bräute 2013

wenn häsch de letzt elea?

ja mir sind mitem huus beschäftigt. isch chli müehsam, mir händ chli es züg mit de garage und de nachbarin wo angst hät, dass ihri hecke igaht weg de bauarbeite... aber es chunnt scho guet :-) ich hoff das mer de summer ca. im juli chönd afange baue. momentan sind mer a de materialisierig - eigentlich machts no spass, aber mir müend immer so viel entscheidige träffe, das isch amigs chli astrengend.

hochzite händ voll agfange, ich ha scho 3 gha :-) und ha au scho buechige für 2019 und sogar scho e reservation für 2020, es isch unglaublich.



elea  am 16.05.2018

Re: Bräute 2013

immene monet (metti Juni) hani de letscht.

ui, eschs demfall eher en älteri nochberin wo sech sorge macht weg de hecke? ou da fendi soooo cool wen me alles cha ussueche. aber glaube s Budget geht eim do halt scho bez grenze vor (wer aber cool wenns ned so wer). denke esch au Emmer schwer wenn me zb ei Platte gseht aber sech de muss vorstelle wie s ganze bad usgseht bet de platte... aber uf all fell u spannend!

nei secher sogar scho för 2019 bzw 2020? wahnsenn wie guet dass das lauft bider :) sprecht sehr för dech was esch eigentli so din radisu? nemmsch du hochzite die ganze schwizz ah oder beschrenksch di of en Region?



 1 .. 1877 .. 3751 3752 3753 3754 3755 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.