| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1877 .. 3751 3752 3753 3754 3755
22.05.18 11:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

nei, ich beschränk mi nöd, wenns ziitlich drinligt und ufgaht gangi überall ane :-) bi übernächst wuche zb au im tessin, det nimmi denn mini jungs au mit.

ja du, es isch echli müehsam, aber eigentlich chunts uf es paar mönet meh oder weniger au nüm ah. mir mached jetzt eifach schritt für schritt, denn chunnts scho guet. ich bi au froh dass eus de architekt immer vorschläg macht, ich muess selber gar nöd gross recherchiere und ussueche. wenn er mir öpis zeigt und es gfallt mer, denn nimi das eifach... ha kei ziit für anders, hahaha

29.05.18 13:23
snet 
Re: Bräute 2013

Hallöööööle

@Emma: Hehe, nur am Einkaufen für die Kids - dazu hättest du die Kleinen auch mitnehmen können Ich kaufe fast nie für die Kids ein, meistens mache ich einfach online eine Grossbestellung und das reicht dann wieder bis sie rausgewachsen sind. M. trägt aktuell Grösse 110 und F. Grösse 74.

@himpi: In Paris war ich schon seit 2013 nicht mehr, dabei ist es ja so nah!

Hast du nun fast jedes Wochenende eine Hochzeit? Wie läuft das 100% Selbständigsein?

@elea: Ui, bald ist es soweit und du wechselst den Job! Cool! Wie läuft es sonst so bei dir?

@me: Wir fliegen nächste Woche in den Urlaub. Sonst bin ich einfach irgendwie dauerkrank, aber ein wenig Ferien werden das schon richten. Und im Job ist es gerade stressig, weil wir wieder einen Unfallbedingten Ausfall haben.

04.06.18 07:42
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme
i het glaub au s gfüehl de Architekt het es bessers aug för so züg wi ich. ja und d zit esch de no s andere. glaub huus boue, wend no ke chend hesch, esch genial. chasch di voll druf i loh, ellelang züg ussueche und vergliche. aber ebe met chend chasch eifach ned 2h in blättlilade go ussueche

snet, merci gohts (weder guet). letscht woch3e send bi eus 3 vo 4 chrank gsi :( bi euch demfall au?
wo gönder denn id ferie?
ou nei, ehr send doch sost scho es chlises Büro hani gmeint ned? de fallts recht is gwecht wenn öper lenger weg esch...
genau nöchst Woche hani de letscht, denn 2 Woche ferie! und de foni am neue ort ah. zelle täg besi weg chan, be so dorre metem Büro ond allem... de AL geht mer au ke arbet meh, ha nüt ztue. jez dueni halt selber so bez mini Sache fertig mache. aber esch natürli mega langwilig so

Zuletzt bearbeitet am 04.06.18 07:43

05.06.18 08:31
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge!

@snet: ich bin noch bis ende juli angestellt, habe mitte juli den letzten arbeitstag. momentan habe ich also noch das doppelte programm, aber auf die paar wochen kommts jetzt auch nicht mehr an ;-) bisher läuft es gut, ich hatte einen guten saisonstart. diesen freitag habe ich eine trauung im tessin und wir fahren grad 4 tage runter, juhuu

elea, bi mir isches grad s gegeteil. ich würd uh gern die agfangene sache fertigmache, aleitige und prozess festhalte für mini nachfolg (wo ja ziemlich sicher erst chunnt, wenn ich weg bin), aber sie drucked mer immer no anderi sache ufs aug. egal, ich mach eifach, wasi chan. bi also au froh wenn die situation verbi isch.

05.06.18 09:24
Emma13 

Re: Bräute 2013

Morge zäme

Elea oh gaht nüm lang, bisch sicher au froh und denn no bitz Ferie, gönder weg? Ach nei, das isch denn müehsam wenn mär di letzte Täg nur so muess abhocke...

Himbeer hani gar nöd mitübercho dass du kündt hesch?! Denn bisch ab August Selbstständig? Wünsch der alles Gueti für de tolli Schritt, aber du hesch ja eh scho viel Erfolg idem was du machsch viel Spass im Tessin!

Snet ihihi ja, ist trotzdem viel angenehmer alleine durch die Läden zu schlendern, egal was oder für wen man einkauft wünsche euch tolle Ferien, wohin geht's?

Ich freu mi ufd Ferie, gaht leider no 3 Wuche aber denn defür abschalte und gnüsse

05.06.18 09:52
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@elea: Schön, dass es euch wieder gut geht. Ich war leider irgendwie dauerkrank. Im Geschäft ist die Belastung momentan gross und da konnte ich halt auch nie zuhause bleiben und mich auskurieren. Aber morgen fliegen wir ab nach Mallorca (wir müssen viel zu früh aufstehen!)

Oh Mann, das ist aber echt ärgerlich, was machst du denn den ganzen Tag? Ich würde eine Kreuzwörtersammlung mitnehmen :-)

@himpi: Oh, dann ist auch ein wenig Doppelbelastung bei dir angesagt, zum Glück ist es aber absehbar. Oh, mega toll mit dem Tessin, super! Fein essen und schönes Wetter sind immer super! Sind dann deine Jungs bei der Trauung dabei?

@Emma: Hehe, jetzt geht ihr schon wieder in die Ferien? Ja, das ist sicherlich nicht schlecht, obwohl M. möchte ja immer Verstecken in den Läden spielen, das ist eigentlich ganz lustig. Wir fliegen morgen nach Mallorca.

@me: wieder mal Bad News: Ich habe seit Anfang Jahr so Fussschmerzen, nun stellt sich raus, dass ich einen Bruch in einem Knochen habe. Tja, jetzt kriege ich hässliche orthopädische Schuhe und dazu massgeschneiderte Einlagen. Nömme nüd.

05.06.18 15:51
elea 

Re: Bräute 2013

hey i ha emfall au ned metbecho dass du köndt hesch ! das esch denn cool, denn machsch vollzit traurednerin? guet wenns gschäft so guet läuft
das tönt au ned cool. stellet sech ja nor selber es bei wenn du ke zit hesch zomd arbet suber abzgeh / zübergeh...

Emma, ja mer hend es Wohnmobil gmietet ond werde i norde fahre. so send mer flexibel met de 2 chend ond chönne e tonne Sache ipacke ond metneh
wohe gönd ehr denn?

snet, i due no bez Sache abschlüsse em Büro. het zwar niemert gseit dassi da smüss mache ond de rest vode zit beni im Internet muss es no gnüsse, em neue Job geht's denn das secher nöm

was? du hesch de fuess broche, aber hesches ned gmerkt? weisch denn wenn/wo das passiert esch? jo vorallem em sommer send die chlobige orthopädische schueh secher mega cool :/

wönsch euch ganz schöni Ferie zMallorca! gnüsseds!

11.06.18 09:10
Emma13 

Re: Bräute 2013

Morge zäme

Elea, gaht nüm lang und bald hesches gschafft! Oh das wird sicher lässig mitem Wohnmobil und so sinder würkli sehr flexibel. Ahaha ohh ja, mitneh muess mär einiges mit 2 chline Chind mir gönd uf Sizilie. Hend es Hüüsli am Meer gmietet und hend det es Mietauto. Werdet vermuetli di meisti Ziit eifach am Strand verbringe und chlineri Usflüg unterneh. Freuet eus eifach uf puuuuri Entspannig, 3 Wuche am Stuck machemer scho lang nüm

Snet ui das hört sich gar nicht toll an mit deinem Fuss. Schon komisch, dass du es nicht vorher bemerkt hast?! Hoffe du kannst die Ferien trotzdem geniessen.

11.06.18 09:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

hoi zäme! hihi ja ich ha tatsächlich kündt, bi nu no 6 wuche im büro schön vor de summerferie hani denn de letzt. ich freu mi sehr uf de neu abschnitt!

ui nei snet, d fuess broche? das isch ja en seich. trotzdem schöne ferien!

12.06.18 18:09
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Wir sind nun schon eine Woche in den Ferien :-)

@elea: musst du noch diese Woche arbeiten? Wo in den Norden fahrt ihr? Das Wohnmobil hat es euch angetan :-)

@emma: cool mit Sizilien. Ist es empfehlenswert? Ich will auch mal wieder nach Italien, weiss aber nicht ob Sizilien oder Sardinien besser ist. Ein Häuschen mieten ist sicher toll! So würde ich auch gerne in die Ferien gehen.

@Fuss: nicht der ganze Fuss ist gebrochen, nur ein kleiner Knochen. Ein Ermüdungsbruch. Doch, ich habe seit Jan Schmerzen, auch beim Laufen. Aber ich dachte immer es wäre eine Entzündung.

@me: ich war im Urlaub in 1 Kleiderladen und habe 2 Kleider anprobiert und gleich beide gekauft :-) habe aber sowieso etwas abgenommen, nun sehen die Kleider besser aus :-)

 1 .. 1877 .. 3751 3752 3753 3754 3755
eigentli   langsam   natürli   Problem   einfach   bearbeitet   richtig   gspannt   Kollegin   vorallem   Hochzit   himbeer   Zuletzt   schaffe   irgendwie   Zeremonie   eigentlich   schnell   wirklich   natürlich
Erstellen Sie mit wenig Aufwand und ohne Vorkenntnisse Ihre eigene Hochzeitshomepage mit unabhängiger Wunschliste!