| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1877 .. 3751 3752 3753 3754 3755
13.06.18 08:13
elea 

Re: Bräute 2013

Emma, 3 Woche sizilie tönt super vorallem met emne eigete hüsli ond em Auto besch soo flexibel. wird secher mega toll!!!

himbi, die 6 Woche werde flüge musch luege! het de Chef denn bez demet rechnet dass gosch oder eschs komplett unerwartet gsi?

snet,i neme ah doch chame nüt mache wege dem bruch und muss eifach warte bes es verheilt oder? eifach schoone nemi ah?
gueti Quote bim kleider chaufe!
jo Wohnmobil esch super, besch so flexibel met de Ortswahl und de fahrt. so bald nöm wetsch fahre (oder d chend nöm wend, haltisch ah und chasch eifach si :)

i ha höt mi letscht Arbeitstag. be froh und freu mi entli weg si vo all dem negative züg :) de einzig wehrmuetstropfe esch, dassi am neue ort niemeh so vell is Internet cha wie do jetzt

18.06.18 08:30
himbeer 

@elea: mini chefin hät gmeint, sie seg jetzt nöd total überrascht und chas nahvollzieh, dass ich gang. vilicht hett sies eher echli später erwartet, aber sie isch nöd us allne wulche gheit...

jetz muessi no min abschiedsapero vorbereite, nur scho das gurkt mi chli ah... aber ich wott die nächste wuche eigentlich no mit ufruume und übergab vorbereite verbringe, es gaht sicher mega schnell verbi. und denn händ mer au 2 wuche ferie

14.08.18 08:21
snet 

Schon sooo lange wurde nichts mehr geschrieben! Was gibt es neues bei euch? Waren alle schon in den Ferien?

Wir gehen im September noch einmal in die Ferien und ich bin schon am Schauen wegen neuen Feriendestinationen für nächstes Jahr

1 .. 1877 .. 3751 3752 3753 3754 3755
Hochzit   Problem   eigentlich   natürlich   vorallem   Kollegin   Zeremonie   schaffe   wirklich   richtig   natürli   Zuletzt   bearbeitet   irgendwie   gspannt   schnell   himbeer   einfach   eigentli   langsam
Erstellen Sie mit wenig Aufwand und ohne Vorkenntnisse Ihre eigene Hochzeitshomepage mit unabhängiger Wunschliste!