Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1878 .. 3753 3754 3755 3756 3757
elea  am 13.06.2018

Re: Bräute 2013

Emma, 3 Woche sizilie tönt super vorallem met emne eigete hüsli ond em Auto besch soo flexibel. wird secher mega toll!!!

himbi, die 6 Woche werde flüge musch luege! het de Chef denn bez demet rechnet dass gosch oder eschs komplett unerwartet gsi?

snet,i neme ah doch chame nüt mache wege dem bruch und muss eifach warte bes es verheilt oder? eifach schoone nemi ah?
gueti Quote bim kleider chaufe!
jo Wohnmobil esch super, besch so flexibel met de Ortswahl und de fahrt. so bald nöm wetsch fahre (oder d chend nöm wend, haltisch ah und chasch eifach si :)

i ha höt mi letscht Arbeitstag. be froh und freu mi entli weg si vo all dem negative züg :) de einzig wehrmuetstropfe esch, dassi am neue ort niemeh so vell is Internet cha wie do jetzt



himbeer  am 18.06.2018

Re: Bräute 2013

@elea: mini chefin hät gmeint, sie seg jetzt nöd total überrascht und chas nahvollzieh, dass ich gang. vilicht hett sies eher echli später erwartet, aber sie isch nöd us allne wulche gheit...

jetz muessi no min abschiedsapero vorbereite, nur scho das gurkt mi chli ah... aber ich wott die nächste wuche eigentlich no mit ufruume und übergab vorbereite verbringe, es gaht sicher mega schnell verbi. und denn händ mer au 2 wuche ferie



snet  am 14.08.2018

Re: Bräute 2013

Schon sooo lange wurde nichts mehr geschrieben! Was gibt es neues bei euch? Waren alle schon in den Ferien?

Wir gehen im September noch einmal in die Ferien und ich bin schon am Schauen wegen neuen Feriendestinationen für nächstes Jahr



elea  am 24.08.2018

Re: Bräute 2013

Hallo zeme

Do esch ja gar nüt gloffe di letschte woche :)
Himbi wi esch di letscht arbeitstag gsi? Hender schöni ferie gha?

Snet wohe gönder de ed ferie em september? Be nemli au no uf de suechi nach idee förd herbstferie

I schaff jez au scho fast 2mt am neue ort ond es gfallt mer mega! D arbeit esch spannend ond d lüt send all nett (bes jez :). Füehl mi emo nega wohl ond be froh dassi weg be vo denne altlaschte vom alte gschäft. Esch as wer mer e mega last abgheiht. Aber es esch jez am afang halt schono meeeegaa vell neus ond i be zobe amigs so kabott! Aber ebe es macht mega spass ond dud guet :)
Jo ond sost gohts au allne guet bi eus. Di chlii chrabblet jez was natürli mega cool esch. De gross fends zwar ned spp super dass si ehm jez giht gos spellzüg chlaue, aber met demm musser jez lebe. Jez foht scho s stritte ah :P

So, hoffe euch gohts sost allne guet ond bes bald!



snet  am 04.09.2018

Re: Bräute 2013

Nein, hier ist war wirklich tote Hose :-)

Wir gehen auf ein Weingut gleich neben Florenz und entspannen dort eine Woche.

Schön, dass es dir so gut gefällt, das freut mich! Mega toll, dass die Kleine schon vorwärts kommt. F. läuft ja nun auch schon, nur wenn sie müde ist, stürzt sie leider oft.

Und ich habe noch 5 Tage Dubai gebucht im März und das ohne Kind & Kegel



elea  am 19.09.2018

Re: Bräute 2013

Italie esch emmer schön! Hender e wohnig gmietet oder gönd ehr es hotel? Ou dubai :) i be vor johre mol met minere fröndin gsi ond es het mer mega gfalle. Wörd gern weder nol go. Gosch net dim maa oder mrt enre fröndin?

Jo i be sehr happy am neue ort. Au wenns mega astrengend esch zom alles neu lehre het sech de wechsel mega glohnt!
Woe laufts bi der em gschäft snet?
Besch eigentli emmerno am omeluege weg de wohnig?



snet  am 21.09.2018

Re: Bräute 2013

Wir hatten ein Apartment auf einem Weingut. War sehr idyllisch, ich schicke dir nachher Fotos per WhatsApp :-) Ich war eben noch niiiiie in Dubai und freue mich riesig! 5 Tage :-) ich gehe mit meinem Mami hin und mein Mann passt auf die Kids auf.

Super, dass du glücklich bist. Machst du noch die gleiche Arbeitstätigkeit? Bei mir ist es mal wieder etwas stressig, meine Arbeitskollegin ist nun auch noch auf Reisen...
Nein, wir schauen momentan nicht, habe auch nie eine Wohnung gesehen, die es wert gewesen wäre zum Umziehen. Ich habe das ganze Schlafzimmer umgeräumt und endlich sind die Schränke raus!



Sterndli04  am 26.09.2018

Re: Bräute 2013

Hallo zäme 😊

5 Jahr danach hani eifach mal wieder a das Forum müsse denke 🙃
Hoffe, es gaht eu allne guet und all sind no ghürate?

Liebi Grüess



snet  am 07.11.2018

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Ich schreibe mal wieder.

@sterndli: Ich denke falls jemand nicht mehr verheiratet ist, wird er sich hier im Forum ja nicht melden.

@all: wie geht es euch? Den Familien?

Bei uns gibt es nicht viel Neues... bin immer mal wieder die Wohnung am umräumen, umstellen und meinen Mann nervt es ein wenig Nun haben wir auch endlich Badunterschränke drin und die haben viel Nerven gekostet.



Sterndli04  am 07.11.2018

Re: Bräute 2013

Ja, das war auch mehr nur so ne Redewendung ;-)

Das kenne ich, mache ich auch oft. Wir sind nun aber auf Haussuche.
Mal schauen, ob sich was findet..
Wieso haben sie so Mühe gekostet? Hatte das auch mal, falsch gemessen von mir



 1 .. 1878 .. 3753 3754 3755 3756 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.