Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 235 .. 467 468 469 470 471 .. 2114 .. 3757
Daninici10

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

E hp chunt für üs nöd in frog. di meiste chömed do nöd so zschlag

mir händ ja nur 40 gäst i denk i mach scho eher was zum umege.

Aber merci für euen Tipp



zibesa

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

ich sammle im internet bilder vu sache wo ich gern hett die speichere ich den... den machemer es foti buech..

die erschte 10 siite hend föteli druf vu eusere zivile hochzit so impressione... den chunt e erchlärig wie mer cha säge das mer was wil schenke, zwar isch links es bild vu dem was es isch und rechts hets so feldli wo mer cha dri schribe wer mer isch, den gits je nach dem wie tür de artikel isch die feldli mit verschidne höchne vu betrag. 20chf 50chf 100 chf und so witer und zwar bis de artikel zahlt isch. entweder schribets i verschidni ine was sie wend geh, z.b 200chf oder wens s ganze wend müends i jedes ihre name schribe und den das geld ad hochzig mit bringe.

det hemmer e moneybox wos das chönd dri tue



himbeer  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

mir wünsched eus au nur geld, da mer alles händ. ich tue das irgendwo uf de iladig dezent unterbringe, mal luege.



schmetterling84  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

Bi doch nur gschwing goh gipfeli hole..... Und dir schriebed sooooo viel.... Also

@ ladywolverine... Ig bi us em untere baselbiet, also laufetal...

Blueme... Mi schwöster het immer rose wellä roti mit wiss, ihri lieblings farb isch aber blau, jetzt ha sä super berote und ihre brutschtruss wird us cremefarbige rose und blaue hortensie.... I lieb hortensie.... Ig will mol lilafarbigi!

Jep ig bericht gärn, daninici! Isch nur s zivile aber glich... Viellicht dörf i es föteli inestelle und suscht halt per pn!

Also glaub s wichtigste wo mäh muess abkläre isch, öbs die blueme wo mäh wett, denn au git! Glaub bi galla ischs chli es problem! Ig find tulpe wunderschön aber ebe die gits nur im winter und friehlig!



Mona83  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

http://www.meganbridalshop.com/maggie-so...ess-p-1631.html

lütlis was stimmt da nöd? isch das unseriös oder warum isch das kleid so günstig?



Sanis

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

ig wetti liäbr nid Orchideä.. .aber we mä Bluämä im Februar googlet chömä diä zum teu fasch aus einzägi aus denn saisonal...



Reebee  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

@mona
das isch vermuetlich au so en versand wie LITB. kei ahnig wie seriös das isch.
i weiss halt nid öb en brutmodelade jedes chleid vermietet. mini kollegin schafft bide liluca in st. gallen und sie hett mir nur mal gseit, dass die chleider amig teilwiis mega wüäscht retour chömed. miete kostet au so um di 1500 fr.

@blueme
i ha mal ghört dases so um die CHF 1000 isch für d'blueme, je nachdem was mer wott natürlich.

@farbmotto
ich han lang und breit mit mim fründ drüber gredt und er isch absolut iverstande mit fuchsia. es seg ja schliessli nid pink ;)
es macht spass so alles nach gwüsse farbe usz'sueche, will d'uswahl so igrenzt wird. sus hetts no meh schöni sache und bitz en leitfade findi gar nid so schlecht.



Mona83  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

@reebee: ja das hani ebä au ghört dases uu tür isch, aber s gaht mer au drum dasi kei bock han das nacher go reinigä lah und ich will das au nöd dähäi ha und so.

wiä machet ihrs, händer würkli all esi kauft?



Daninici10

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

@schmetterling: freu mi druf

@Monga: für mi isch sicher gsi das is kauf und (soferns nnie zur scheidig chunt) bhalt
werds denn nach de hz e jahr am schrank hange lo - söll glück bringe



Nemo  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

hallo zäme!!
@all: mir mached e homepage. deht tüemer au das wäg de gschänk druf. mir wünsched eus au nur geld fürd flitterwuche. has jetzt aber so bitz ufteilt, das mer chan vom reisefüerer bis zum flug oder ateil vom flug alles schänke. mir macheds so, dass mer denn das uswählt wommer wot und denn de betrag uf euses konto überwiest.
@blueme: eusi blueme chömed mit struss, wurfstruss, handglöänksstrüssli fürd TZ, asteckstrüssli für GG und TZ und deko (die wird ufwändig) uf ca. 2100 franke. dezue chömed no d'cherzäständer, wo ich jetzt im dütsche kauft han. die sind au nomal 300 euro. also ca2500 für die ganzi deko udn blueme.
@allne neue: HERZLICH WILLKOMME BI EUS!!!!



 1 .. 235 .. 467 468 469 470 471 .. 2114 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.