Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 235 .. 468 469 470 471 472 .. 2115 .. 3757
himbeer  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

blueme ha mer nonig so gedanke gmacht, aber ich denk ich wird da mis mami iispanne defür. sie hät es mega händli für deko und de kolleg vo mir cha i de bluemebörse ikaufe, ich hoff drum das mer nur s material müend zahle.

usserdem händ mer keis bankett, bruched drum nöd so grossi dekosache, sondern meh so chlineri sächeli für uf stehtisch. de bruutstruus wirdi aber mache lah.



Reebee  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

@mona
also ich werd mis kaufe. aber da ich au nid eso viel wott usgeh, gang ich ebe drum uf dütschland, das macht scho en underschiid.

@geschenke
also mir hend kei gschenkbuech und au kei gschenkhomepage. mir wohned scho sit über 5 jahr zeme und bruched eigetli nüt meh für de hushalt. flitterwuche mached mer kei us div. gründ. daher werden mir uf eusere homepage eifach eusi kontodate ageh. natürli mit me spruch dezue.



Sanis

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

Kleid:
Ja ig ha mis kouft... (la choufä)... wüu ig genau das Modäu nid hätti chönnä miätä wäg dä ändärigä...
äs isch ä wahnsinn was ds choschtät für einisch a z legä aber d hochzit isch eifach ganz öppis speziells und ig machä das nur 1 im Läbä.... Ha z Privileg gha dass mini eutärä mir gseit hei ig dörf genau das usäläsä wo mir gfaui und nid uf z gäud luägä.

Bluämä:
Asteckblüämli gits bi üs keini... das fingi persönlich so öppis vo bidr...

Bluämä Deko am Abä gits o nur ganz wenig... si ja irä Disco und de het "nur" steht und lounge tischli und da bruchts nid viu deko... wott de liäbr chli ufwändigs liächt...

Aber äs blüämli für mi hani äuä de scho... äntwädr am handglänk odr äs strüssli...



Elise  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

Ich han mis Chleid au kauft. Was ich nach de Hochziit demit mache, weiss ich nonig. Ich lueg eifach, dass ich Schueh und Schmuck so chaufä, dass me das au guet nach de Hochziit no alegga chan.

Aber ja, es isch scho mega vil Geld fürs Chleid + Änderige


Blueme: Ich mag Rose und wett scho welchi debi ha - au wenn das typisch Hochziit isch.

Zuletzt bearbeitet am 15.08.12 12:03



Sanis

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

Geschenke
Auso mir wei nid undankbar si oder so... mir wünschä üs d Flittis bzw. ä Zuästupf ad Flittis... und süsch nix

ig hätt gloub eifach nid so fröid we mir xx Hotel und Wellness guätschinä übrchiämtä für hiä eis ä nacht und da eis ä nacht. Kollegä vo üs ischs so gangä und di hei itz fasch 3 jahr nach dr HZ geng no nid aui i glösst... hei überau müässä güutigkeitsverlängerig betragä... und richtig feriä hei si ja de so o nid gha...



Valeria01  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

@Nemo machsch du demfall dir en Struss zum bhalte und eine zum rüehre?
ich wott de TZ au sones Bluemearband mache... wie tüür isch dis? und wie isches?



Reebee  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

also mini kollegin wo letscht jahr ghürate hett, hett gseit di meischte mached zwei strüss, eine zum werfe, de ander zum bhalte.

ich weiss nonig wasi mach. bin sowieso froh weni das grüänzüg nid de ganz abig muess umeschleicke :D



Daninici10

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

En wurfstruss bruchts bi mir nöd. alli fraue sind verge



himbeer  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

ich bruch au keine, ich will eh grad aschlüssend id flittis und denn würd de ja nur verwelke. usserdem findi tröchneti blueme öpis vom schlimmste wos git, ich wird mine denn also no so gern werfe :-)



Nemo  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

also ich wird en wurfstruss und en brutstruss ha. mir gönd zwar nacher au grrad id flittis, aber de brutstruss chunt ufs grab vo mim Opi. er schänkt mir s'chleid ufs hochziit, aber er isch leider verstorbe, bevor s'hochziit überhaupt isch. mis mami tuet mir jetzt us sim erbe s'chleid zahle. darum wird ich ihm denn min brutstruss ufs grab legge.



 1 .. 235 .. 468 469 470 471 472 .. 2115 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.