Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 469 .. 935 936 937 938 939 .. 2348 .. 3757
Lus

nicht registriert

am 21.11.2012

Re: Bräute 2013

@Lula
Ig u mini TZ hei mau für anes Hochzyt müesse je es Stoffbitzli amale wo de när e Decki gäh het.. nid sone grossi sach aber mir hei e ganze Nami brucht wüu mer sones Kötz hei abglah und die ganz zyt nume blöd da hei
Homepage heimer äbe nid. Mir hei e paar Lüt wo nid so internetversiert si (gits aso no ) u i wott nid, dass die sech chli benachteiliget füehle. Drum wetti aues uf d Iladig due, nid dasi de no speter e äxtrabrief mues schicke. Ha itze e Iladig gseh zum la drucke wo chli Handorgele-mässig gfaltet isch, vore mit datum, ort, Föteli und eme schlaue Spruch und hinde chasch de no Plän und witeri Infos druf due. Derzue chäm de im gliche stil no e antwortcharte wo wiene Postcharte ufboue isch wosi nume chöi achrützle, marke druf und wäg dermit Fändi no praktisch und de gits d kuvert grad derzue und je nach däm no bedruckti schleifeli für drum....
aber äbe, ane säuber baschtleti chunnt glich nüt äne



Lula  am 21.11.2012

Re: Bräute 2013

@Lus: Das tönt guet mit Dine Iladigskartene, bi de gspannt.
I gloube bi üs hei "nume" miner Groseltere kei Internet. Aber si lade mr de eifach mau, u zeige ne üsi Homepage so, u legene e Brief zur Iladig bi. Aber süsch hei gloubs aui Internet. U süsch söue si sech mäude.



Sanis

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute 2013

Hellou zämä

Bi di Täg bruäflich ungerwägs gsi und drum nid drzuä cho z läsä bzw. z schribä...

Mir hei ganz äs eifachs chärtli mit nur dä nötigschtä Infos drufä gmacht... und itz überchömä aui diä wo sich agmäudet hei no ä Afahrtsplan und äs Schribä vo dä TZ's...wo de so sachä wie dresscode o druf si...

aber i fingä ufwändigi iladigä o sehr cool! ha eifach nur kei zyt gha zum baschtlä... da ig genau i der zyt wo mir d iladigä hei gmacht bi ar Diplomarbeit ghöcklät...



Lus

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute 2013

@Sanis
Hei schön bisch ou wider da
Säg, bisch ou scho ufgregt wägem Samschti?

@Iladige
I wett aui Infos grad uf d Iladige due, so chanis bös gseit abhagge und mues nid ou no dra dänke de Gescht speter no witeri Infos la zuecho



Sanis

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute 2013

ja freuä mi mega ufä samschtig ändlich ändlich ändlich wieder i mis chleid schlüpfä... ha chli angscht ds de viläch nüme dä wau effekt isch... wüu igs ja itz "scho" 2 mau ha annä gha...ig hoffä eifach das ig de widr ds gfüäu ha und dä wau effekt und mi i mir entscheidig bestätigät das äs z richtigä isch gsi... ha da ufäm Forum mitübercho, dass rächt viu brüt irgendeinisch ar wau vom chleid zwiflä...

und i freuä mi uf di... mir si im max. 3 Brüt glichzitig... vo däm här wärdä mir di "fautschi" sicher eher schnäu entlarfä

hättisch du mir äch no eis dr Link wo du d Ungerwösch här hesch... fingä dä irgendwiä nüme...



Lus

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute 2013

@Sanis
Ja i gloube, dasmer irgendeinisch ar Wahl vom Chleid zwiflet chanimer scho vorstelle, schliesslech gits sooooooo vieu schöni Aber he, du hesch sones wunderschöns Chleid, dä WOW-Effekt wirsch sicher wider ha
Hihi ja i bi ou sehr gspannt uf di, freue mi
D Unterwösch hani hie kouft http://www.magic-dessous.de
Es isch e super schöni, guet verarbeiteti Corsage - ABER: I hase probiert und si sitzt super, bi ächt erliechteret gsi öppis gfunde z ha! Izte hanise ei Abe für lengeri Zyt agleit zum luege öbsi uf langi Sicht ou bequem isch Und itze drückt eis Stäbli so sou doof bir Achsle unde, das duet ächt weh!! Ha fasch Schreichrämpf becho!! Bi itze no dür d Stadt gsprunge für öppis anders, aber gfunde hani bis itze nüt Itze gani de haut ime "normale" BH ga probiere, d Tregerli chani ja abedue... Hami ächt gnärvt!!! Weisch du öppe grad öb die bim Thomi ou Corsage oder BH's i üsere Grössi hei? Ev. würdi drum de schüsch dete no luege? U meinsch es isch schlimm mit eme "normale" BH?



Sanis

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute 2013

ds isch ja vou doof... chasch de ds stäbli nid chürzä oder chli dran umä baschtlä?...

Kei ahnig ob dr thomi das het... lüt doch süsch hurti a...
ig ha vo afang a gseit i luäg nid im brutmodä gschäft... das eifach ungloublich tür isch...



Lus

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute 2013

I ha scho dra umegmunet aber das äbe nid schitteri qualität isch häbt das ungloublech guet und lat sech nid eifach so la verbögle U i ha angscht dasise de no kaputt mache plötzelch, wär de ou schad!
I wetts ou nid im Brutlade choufe eigentlech, aber weni schüsch niene nüt finde....
Mau luege S schisst mi scho grad chli ah, aber glich, d Fröid ufe SA lanimer nid la näh Ha geschter am Abe no mit mine Brutchleider woni usgschnitte ha womer gfaue e Collage gmacht wonire de mitbringe



MsJenaya  am 22.11.2012

Re: Bräute 2013

@Lus und Daninici10 Merci fürs Dumme drücke. Ja das wär würklech ned grad optimal wenns ned würd klappe. Aber i dänke jetz mau positiv und das geit de scho.



MsJenaya  am 22.11.2012

Re: Bräute 2013

Das mit de Iladischarte und zviel Info dueni miteme Hochzyts-ABC löse. Due eifach so znötigste ufd Iladig und alles andere Steit im ABC. Willi se ja ou vo hand wot schriebe sells ned eso viel wärde, süsch wirdi ja nie fertig.



 1 .. 469 .. 935 936 937 938 939 .. 2348 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.