Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 470 .. 938 939 940 941 942 .. 2350 .. 3757
toluwu

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute 2013

Man darf einfach nicht mehr schauen gehen wenn man sich entschieden hat. ;)



elea  am 22.11.2012

Re: Bräute 2013

das stimmt toluwu! ich finde mein kleid super, hatte aber nie diesen "wow" effekt. vielleicht lags daran dass ich am samstag morgen um (uhr den termin hatte und total verpennt war. und mit augenringen sihet halt kein kleid toll aus
aber ich hab mir jetzt auch gesagt ich schau mir einfach keine kleider mehr an und somit bleibt meins auch das schönste. und wenns mich halt doch überkommt und ich mich frage obs das richtige kleid ist, denk ich mir, ach was solls, das kleid ist doch egal ICH WERDE HEIRATEN



Lus

nicht registriert

am 22.11.2012

Re: Bräute 2013

@elea
Hihi genau Tolle Einstellung



Sanis

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Mädels

Ig bi hüt chli usäm Hüsli...
1. Tragi hüt z'erschtä mau mini HZ-Schuä
2. Gani hüt zur Coiffeusä inkl. Probästeckä...
3. Chani Morn (nur no 1. schlaffä....) erneut i mis Chleid schlüpfä! (Das het mi geschtr dürä Tag no nid so närvös gmacht - aber am abä woni de d Biudli no eis agluägt ha...) JUPI
und triffä d LUS!

und 4. hei mir gschtr def. Bescheid übercho, dass mir am 1. Dez üsi Ringä nach dr Schmide Besichtigung grad chöi mit hei nä! JEEEEEE



Lus

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

@Sanis
Wow he das isch ja super schön was di hüt und ide nächschte Täg aues erwartet
U das du morn d Lus triffsch...... aiaiaiaaiai
I bi im Fau scho uuuu nervös, ha die Nacht tröimt i heigi ghürate ime schwarze Chleid (wahrschindlech wüu mer geschter hie im Forum no vo schwarze Chleider gha hei) und i ha unbedingt e türkisi (mini Liebnlingsfarb) Stola derzue wöue. D Glogge hei scho zum Izug glütte (sit wenn het es Standesamt Glogge? ) und i bi mit mire TZ verzwiflet no dürs Bälliz z Thun gsprunge fürne Stola Luschtigerwis hei aui Gschäft woni inegsprunge bi grad aktuell aues in Türkis gha (komisch...... ) aber gfunde hani glich nüt Leider het när grad der Wecker glüte, schüsch wäri itze äue immer no am umespringe
Itze bini ganz erlediget
Dä Mittag starteni no e letschte Versuech ir Stadt gane BH z choufe... u schüsch isch haut de Päch gsi
Wo geisch du eigentlech zur Coiffeuse? Oder hesch e Kollegin wos macht nöime? Was schwäbt der fürne Frisur vor?



Mona83  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

morge mädels

wiä gahts eu? sorry han chli viel z tuä gha und nöd immer ziit zum schribä. au zum nachäläse hani jetzt kei zit gha. isch öpis wichtigs gsi?

hui hüt chöntieigentli am standesamt alütä. was seit mer det, grüäzi ich würd gern hüratä? :-)
boah ich hassä ämter. :-)



Lus

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

@Mona83
I hasse Ämter ou, die simer eifach z kompliziert und z umständlech
Aber es isch ja fürne gueti Sach das Telefon z mache



Mona83  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

ja da häsch rächt lus. :-) also wirdi das machä.
hui hoffentli chumi än termin ame fritig über. :-)



Lus

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

Drum: Grad sofort alüte u de weisches und de chasch di freue wüu dr Tag ändlech weisch
Lieber e Termin bim Standesamt abmache weder bir Stürverwaltig afrage wie vieu Stüre mer no mues zahle oder ?
Drücke dr d Düüme das di Wunschtermin bechunnsch!



elea  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

hey mona, ich be au unsecher gsi wasi dem muess sege. i ha grad letscht woche erst am standesamt aglüte. und de hani mi vorgstellt und gseit dasi nöchst johr wet hürote und do das mini erst hochzit sig hani ke ahnig wie das ablauft. de het si glachet ond mer alles erklärt



 1 .. 470 .. 938 939 940 941 942 .. 2350 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.