Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 471 .. 939 940 941 942 943 .. 2350 .. 3757
Emma13  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

Hüt i genau 6 Mönet isches sowit... ich weiss no wo's es Jahr gange isch...



LucyLu  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

Guete Morge Ladies

Gahts oi allne guet? Ich ha hüt frei, yeaaah... Dafür mussi Morn schaffe naja

Bi ois gahts nur na 225 Täg, lutem Countdown und wenn i denke das det mal na 600, 400 etc gstande isch, isch es unglaublich wie die Ziit vergaht.



Lus

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

@LucyLU
Bi üs geits no genau 273 Täg.. U wenimer vorsteue, dass dete mau 600 gstande wäre hätti äue d Närve verlore Scho itze dünkts mi es geits uuuu lang bis August isch, aber d Zyt verflügt grad wie verruckt



LucyLu  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

Lus, gell, unglaublich! Ich ha ebä im Februar 2011 de Ahtrag becho und mir händ ois det scho fürs Jahr 2013 entschiede, drum hani mal 600 ufem Countdown kah aber baaad rutschet Täg unter 200... Ziit verflügt momentan würklich, bald isch Wiehnachte und Neujahr...



Lus

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

Hihi am Schluss simer de froh, wenn dr Tag no grad nid da sich wüumer mit organisiere nümm nachemöge
Aber weni dra dänke dasi ime Jahr scho ghürate bi I freue mi so!!!!



LucyLu  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

Ich freui mi au sehr

Ich stimm dir zue Lus, ha jetzt scho amigs gfühl da mir Ziit ächli fehlt, ich schaffs nöd rechtziitig Chunt scho guet...



himbeer  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

haha ich has so ähnlich gmacht. ich ha eifach gseit ich möchti gern en termin für e hochzit veriibare und denn hät sie mir schön alles erklärt.

läck ich ha no sones chaos mit dene flitterwuche. jetz wott min chef no mit de andere mitarbeiter luege öbs würkli gaht. er hät schier es herzchriesi übercho woner gseh hät dasi gern 4 wuche würd frei neh. ich ha doch hüt welle am reisebüro schribe...



Lus

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

@himbeer
Ui i hoffe sehr, dass dir öii Flitterwuche wie geplant chöit dürefüehre!
Het di Chef de angscht das aues blibt lige wenn du nid ume bisch ?
Mini früecheri Arbeitskollegin isch sone Australie-Fan gsi und isch ca. aui 2-3 Jahr für mehreri Wuche (zwüsche 5-8Wuche) uf Australie. De heimer aube e Studentin agsteut wo chli het wöue cho Gäud verdiene Klar, es isch relativ müehsam wüu ds Notariat woni schaffe haut sehr e eigeti Branche isch, aber für die nötigschte anfallende Arbeite het das itze guet glängt...
Di Chef söu nid blöd due, schliesslech sis d Flitterwuche



Mona83  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

dankä eu allnä für d motivation. :-)
han scho zweimal probiert und wiäs halt bi so ämter isch hät no niämert abgnah. :-( warschinli sind all wieder mal am käfele. :-) janu nöd ufgäh und witer probiärä. :-)

hui ich weiss gar nöd wiä viel täg dases no sind, nur dases ca. 6 1/2 monet sind. hui langsam lauft d ziit. dä dezember und januar gönd bi mir eh immer mega schnäll umä will winter mini ziit isch. :-)
vo dem här chönti diä monet grad au no abziä. :-)



himbeer  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

du die flitterwuche werded sicher so duregfüehrt... das lah mer nöd neh. ja mir händ halt so grösseri projekt, aber eigentlich würds super passe wills grad fertig isch bevor mir gönd. er wott sich halt dopplet und drüfach absichere... aber he, no früener chanis würkli näd säge und wenn mers ja soviel vorher cha plane sött das doch möglich sii. wenni jetz zb s bei würd breche oder so müessts ja au irgendwie gah.



 1 .. 471 .. 939 940 941 942 943 .. 2350 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.