Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 472 .. 941 942 943 944 945 .. 2351 .. 3757
Sanis

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

Aber dutt machä brucht nur 1 Min länger aus Rossschwanz...

i machä ds öppä für zum schaffä wüus gäbig geit und nid viu zit brucht...

ig persönlicih gfauä mir mit dä längä haar besser... aber mi GG hets chürzer (grad so bis zu dä ohrä) o schön gfungä...



Mona83  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

Dankä ihr liäbä. :-) jetzt wär mal alles erledigt wo mit terminä z tuä hät. Fählt nömä viel nur no chlini details. :-) jupiie! also vo mir us chans bald mai/juni werdä. :-)



Lula  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

@Mona: Cool, fröit mi für Di / Öich!! Gratuliere zur Terminfixierig!!!



Lus

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

Froue, langsam aber sicher wirds brekär bi mir
I ha richtig Buchweh vor luter Ufregig wäge morn. Ändlech mau ines Brutchleid schlüpfe (ir Hoffnig, si heige eis i mire grössi )
Vor luter Ufregig hani ke Hunger meh und DAS heisst bi mir öppis
Ihhh gli isches sowit juhuuuiiiiiii



Lus

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

@aui froue mit grosse bh-grössine
Uf dr Suechi nachemne tregerlose BH hani ja e BH bsteut und e Corsage, beides het ja nid wöue si Usere Wüeti use hani mer gseit: hüt mittag gani no mau id Stadt, s mues doch öppis gäh!
I trage Cup G und s isch relativ schwirig.
Auso: 1. Stop - Beldona Bern
I frage fürne tregerlose BH oder e Corsage für undernes Brutkleid. Nää das heigesi gaar nid i mire grössi, exgüse. i söu id Ulla popken ga luege
2. Stop - Ulla Popken
Kei tregerlosi BH, kei Corsage, schüsch BH's nume bis Grössi E
3. Stop - Vögele + C&A
Kei Chance
4. Stop - Perosa
Antwort: Gäbs nid i mire Grössi. Uf mini Frag was de au anderi Froue machi wo ou e grosse Buse heige het si ke Antwort gwüsst... Mi het dr muet scho fasch verlore.
5. Stop - Triumph-Lade
D Verchöifere het mer ou grad gseit, dases sehr schwirig sig i mire Grössi, da abere bstimme grössi eifach z weni Stützi gäb. Si isch ber di einzig gsi womer würklech gholfe het und isch ga sueche ide Schublade I hami ou sehr verstande gfüehlt
Si het mi würklech guet berate und gseit, dass mer wahrschindelch mit em Brutgschäft grad söu luege dass si je nach Chleid (wenn ohni Tregerli) si mer grad e art BH würde inäihe. Aber dases de würklech guet häbi sig haut scho ehner schwiriger, ev. wär es Chleid mit treger besser.
Si het mer ou empfhole, unders Chleid hutfarbegi unterwösch azlege wüu das nid düreschiini, wiss gsäch mer ehnder no düre wenn d Sunne schini Ha dete itze e hutfarbige normale BH gfunde wo super passt, mer niene ischnüeret und us glattem stoff isch, so dass under de Chleider nüt abdrückt. So fauts bim Chleid probiere ou nid so uf dass dä Treger het. Si het gmeint, weni agno es chleid ohni tregerli würdi finde wo scho allei guet stützt de chönnt mer d schnidere bitte, dä bh grad is chleid iznäihe und d tregerli abznäh. de gängs ev.
I hami sehr guet berate und ou verstande gfüehlt, cha dä lade auso nume empfhähle!

Ah übrigens... au die Läde hani innerhalb vo 1 1/4 Stund ufgstuecht gha...
Itze mani nümm



Lula  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

@Lus: Ohje, hoffe es geit Dir umi chli besser. Aber i gloube mir geits de mau genau glich... Wünsche Dir morn e wunderschöne u erfolgriiche Brutkleidshoppingtag u hoffe Du hesch Erfolg, dänke a Di.



Lula  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

Das mit am Triumph Lade tönt guet. Wo isch de dä? Darf i frage wie tüür das er gsi isch? Tönt nämli guet...



Lus

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

@Lula
Merci vieu mau, i bi immer no nervös und s wird sicher nümme besser bis morn Aber es söu ja chli so si, wesmer ganz egau wär würd ja öppis nid so stimme....
Dr Triumphlade isch zunderst ir Marktgasse, chli nachem C&A. Hei e riiise uswahl und si sehr flott. die het mer öppe 20 Bh's id Kabine bracht
Ei Bh's isch 75.--, derzu hani no die passend Underhose für 34.-- kouft. I ha scho meh Bh's vo Triumph gha und d Qualität isch haut scho guet bi dene. Vor allem heisi breiti Tregerli und hinde e 3-fach-Verschluss, das schnitt de ou niene i und git bide chlieder ke abruck.
I bi froh hani eine gfunde, ou wenn nid genau das wonimer gwünscht ha Aber äbe, je nach Chleiderart chamer de no öppis schnidere
S isch haut e hutfarbige (es mü dünkler no) bh ohni muschter oder spitze... ganz schlicht und eigentlech nüt würklech schöns... aber i loufe ja nid im BH im Züg ume

Zuletzt bearbeitet am 23.11.12 14:48



himbeer  am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

ou das isch ja e riese odyssee... aber muesch luege, defür wirds morn bim chleider probiere ruck zuck gah :-)

ich bi au scho langsam nervös... und so gspannt eifach was mich erwartet.



Lus

nicht registriert

am 23.11.2012

Re: Bräute 2013

@himbeer
Weisch scho mit mir es paar Hose ga z choufe cha mim GG sini ganze Närve bruche. I bi nid so e eifachi Er isch ächt froh, darfer morn nid mitcho
I hoffe für üs, das mir beidi fündig wärde, bi schön gspannt



 1 .. 472 .. 941 942 943 944 945 .. 2351 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.