Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...
Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...
 1 2 3 4
happyday  am 13.06.2010

Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

hallo zäme,

mmm, ich bih grad e bitz hin und här grisse. und zwar gahds ums bruutchläid verchaufe.

üses hochziit isch ja (leider) schoh verbih. nun ja, jetzt simmer grad chlih am dankescharte mache und hüt hani die letschte grosse rächnige wo itrudled sind izahlt (uffff, sind ja schoh gwaltigi beräg für äi äinzige tag - aber trotzdem: würd alles wider genau so plane, es hed sich glohnt). aber äbe zrugg zum chläid: sellis verchaufe ja oder näi?

es isch us de 2010-er kollektion und naja, es isch zwar zwäitäilig was häisst, mer chönti s obertäil (isch wiis mit schwarzem muschter) schoh bimen edle alass bruuche. de schwarzi rock aber def. nid, will mer denn gsehd das es es hochziitschläid isch.

naja und irgendwie isch ja das voll deftig, wenn mer es chläid äifach dehäi im schrank hed und äifach nur hed zum widermal usenäh und alänge? ha dänkt wennis jetzt würd zum verchauf freigäh unds ja äbe noh us de 2010-er kolletktion isch, das es wohl die beschte chance hed zum en nöi bsitzeri finde.

wie handhabed die verhüratet under üch so: tüenders grad verchaufe oder warteter noh e bitz? und wenn tüenders räinig: grad nachem hochziit oder äifach erscht denn wenneres chönd verchaufe?

@verchaufspriis: und wie henders so wägem priis? was verlangeder noh? mis chläid hed rund 2700.-- koschted. findeder das z`tüür wenni noh würd fr. 1700.-- verlange? mmm, schwirig ... äigendlich isch es ja nur äi tag träit und somit noh fascht nigel-nagel-nöi.

@verchaufs-plattforme: wo hender die beschte erfahrige gmacht zum verchaufe - isch die bruutchläiderbörse vom forum guet oder gids besseri plattforme?

bih gspannt was iehr so schriibed und bsundrig ufd rückmäldige wägem priis.

lg,
happyday

Zuletzt bearbeitet am 13.06.2010



Suenneli79

nicht registriert

am 13.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

@happyday ... 1700 franken finde ich legitim. hier auf der seite gibt es ja einen occasionen-markt..... und wenn du jetzt schon weisst, dass du es niemehr wirklich gebrauchen kannst an einem anlass (wobei ich deine kombi von schwarz/weiss doch auch noch irgendwie alltagstauglich finde) dann würde ich es verkaufen... sonst hängt es nur im schrank und irgendwann gibst du es dann doch der altkleidersammlung oder lässt für deine kinder kleine röcke schneidern;)



Carmile  am 13.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

hi happyday

i bin jetzt grad rasch ufd brutkleid börse do im forum..i glaub wenn is würd verkaufe (säg der denn noch em hochzit, weiss es nonig) würdis möglichst bald verkaufe, denn die uralte modell werdt me eh nümm me los. ob din pris agmesse isch, puh schwierig. würd mol dbörse do durforste und luege wieviel abzug dass di andere brütlis gmacht hend.

wenn aber öppert nomol es kleid chan trägä, denn denki wärsch das am eheste du :-) soberteil chöntsch zb. zu breite, finde schwarze hose azieh (die gits jo amigs au i dene obetkleider lädä), däzue offnigi sandale. i würd jetzt goldigi neh zb.

de rock findi gseht gar nöd noch brutkleid us, wenn de mit me andere oberteil kombiniersch. für en ball z.B. mit me schwarze glitzerige top und für en andere event es farbigs oberteil im gliche stoff? z.B. weissi dass es im modissa so lachsfarbigi/coral oberteil hät, breiteri träger, aber sus rel. schlicht. die chasch sus au kombiniere zu röck/hose wos döt het. sowas chönt mer sehr guet vorstelle.

i würd mer drum scho guet überlegge obs willsch loswerde, rechnige hin oder her. denn du hetsch immerhin no e möglichkeit zums trägä. obis übers herz bring zums verkaufe, weiss es nöd. villicht würdis mol inestelle und denn luege obs überhaupt näbert will. i würd mis sicher au nöd unter 1800 verkaufe, für das häts zuviel glitzer und stickereie druff.

grüessli




happyday  am 23.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

hallo zäme,

so ich ha mi am weekend äifach ganz sponti entschide: ich verchaufe mis chläid!

nun ja jetzt isch mittwuch und ich has noh immer nid beröit. dänke es isch richtig so!

hed öpper noh idee für gueti plattforme wommer hochziitschläider süscht noh chönti inestelle? has dah uf www.heiraten.ch uf de bruutchläiderbörse und bi gratisinserate ine gstellt.

bih ja gspannt - dänke zwar eher nid das mers chah verchaufe. es hed sone riese fluet vo chläider online, da mues mer doch en rächti portion glück ha das genau s`äigete verchauft chah wärde.

wie isch das bi de brüütlis gsih wo s`hochziit schoh gha hend und s`chläid au wend verachaufe, hender glück gha oder hender z.b. noh im coop/migros inserat ad wand es inserat ghänkt?

liebi grüessli,
happyday

ps: hei und ladies - wenner öpper könnes wo es schwarz/wiises chläid suecht (villicht au fürne süschtige fäschtliche alass - isch nid unbedingt es klassisches bruutchläid) denn wärbig mache



pancy  am 29.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

Ich wollte mein Kleid eigentlich auch so rasch wie möglich verkaufen. Aber dann wurde ich positiv von meinem Mann überrascht... Er meinte, ich dürfe dieses Kleid auf keinen Fall verkaufen!!! Es sei das schönste Kleid überhaupt, und das dürfe gar niemand mehr anziehen!

Jetzt wirds gereinigt, dann werde ich es umnähen zu einem schönen Abendkleid, und mit einer tollen Farbe einfärben. So kann ich es wieder zu einem speziellen Anlass tragen!

*** wir können es kaum erwarten bis der 26.06.2010 da ist... ***



Carmile  am 29.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

hey pancy

gratuliere übrigens euch zwei au no ganz herzlich. han mer gad dfotos agluegt :-9

wenn di denn irgendwenn mol no a mi magsch erinnere, wenn dis kleid umgnäht und igfärbt häsch, würdi sehr über es foti freue. villicht isch das würkli no e idee. weisch scho was für e farb? das findi no en schwierige entscheid..und wie nähsch es um dass es nöd zu sehr noch hochzitskleid usgseht? i möchts uf all fäll lang bhalte.

grüesslis




Soefeli82

nicht registriert

am 29.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

ig wet mis chleid o nid unbedingt wäggä. und diä idee mit em umändärä u ifärbe finde ig super...

lg

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



pancy  am 29.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

Carmile: Wie ich es genau mache, weiss ich noch nicht. Vermutlich werde ich eine Lage Tüll (oder mehrere Lagen...) raus nehmen. Und natürlich etwas kürzen, so dass es knöchellang ist und keine Schleppe mehr hat. Und wenn man es dann ohne Reifen (Unterrock) trägt, dann wirkt es automatisch nicht mehr so heftig wie ein Brautkleid.
Bei der Farbe bin ich mir auch noch nicht sicher... Vermutlich ein eher dunkles blau (z.B. Königsblau), weinrot oder türkis finde ich auch sehr schön. Das mache ich aber sicher nicht selber, sondern lasse es professionell machen. Wo weiss ich aber auch noch nicht...

*** der 26.06.2010 war der schönste tag in meinem leben ***



schusseli  am 29.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

Ich habe mein Kleid noch nicht einmal gereinigt....war immer so im Stress seit den Flitterwochen hat uns der Alltag leider wieder recht eingeholt....
Wo lässt man dies übrigens reinigen? Im Brautgeschäft oder wo?
Ich bringe es momentan noch nicht über das Herz das Kleid zu verkaufen, bin mir auch nicht sicher, ob ich das jemals kann...ich liebe dieses Kleid einfach

Ich bin mir nun am überlegen, ob man aus meinem Kleid auch so etwas wie Pancy machen könnte...Ich habe immer gedacht, das ist unmöglich aus einem Brautkleid so ein Cocktail Kleid zu machen...aber eventuell ginge es wirklich...

Pancy: Ich gratuliere euch auch von Herzen. Ihr seht sehr glücklich aus! Und du hast ein wunderschönes Kleid!!!

Naja, zuerst muss ich es mal reinigen lassen und dann weiter schauen....


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



sheilyn  am 29.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

selbstverständlich noch die allerbesten wünsche, für dich pancy!!!

noch so ne kleine frage nebenbei.

weiss gerade jemand wieviel das reinigen ca kostet?
lasst ihr handschuhe und eventuelle assecoires auch reinigen?

und gg's anzug?

hat da jemand ne vage (oder gerne auch ne ziehmlich genaue! ;) ) vorstellung wie teuer das ist?


die variante kleid abändern und einfärben find ich genial.
ich habe aber einwenig angst, dass es noch zu stark nach hochzeitskleid aussieht, ich finde man siehts denen immernoch einwenig an nacher...?
und wie funktioniert das mit den stickereien und perlen/steinchen drauf?
und wie und wo macht man das? :)


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.