Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...
Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...
 1 2 3 4
bettinli  am 29.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

mein kleid reinigen kostet 150.-. handschuhe und stola habe ich selber gewaschen.

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt



soraya1  am 30.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

Hallo ihr Lieben
Zum Brautkleideinfärben. Ich würde euch vorschlagen es machen zu lassen oder euch an einen Profi zu wenden, bezüglich des Stoffes. Meine Tante hat ihr Brautkleid so eingefärbt. Das Resultat war, naja, nicht wirklich tragbar. Je nach Stoffteil war das Resultat anders. Nähte hatten eine andere Farbe als der Stoff, bei Dekorationen sah man den Faden,...
Aber das Kleid ist der ganzen Familie unvergessen geblieben



chloro  am 30.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

Ich habe mein Kleid selbst gewaschen. Hat mir sogar das Geschäft gesagt, das ginge. Aber einfärben tue ichs nicht, denn es ist nicht für ein Abendkleid geeignet. Verkaufen weiss nicht.... momentan hänge ich sehr daran.



Franziska

nicht registriert

am 30.06.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

Ich werd mein Kleid gaaaanz sicher NICHT verkaufen.
Da ich einabsolutes Einzelstück habe,(jehh, das wirds so nie wieder geben:-))) ), werde ichs behalten.
Ich habe mir ein Trasch the dress Shooting gewünscht, zusammen in unserem Garten, oder auf einer schönen Wiese. Jetzt hat mein mann aber noch ne bessere Idee gehabt, wir gehen mit den Hunden dorthin wo wir die "gestellten2 fotos gemacht haben, dort wird mein Shooting gemacht....

mir bedeutet das unheimlich viel und ich freu mich mega darauf.....
Lg Franziska

26. Juni 2010, der schönste tag.....



Gloeggli  am 02.09.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

Hoi zäme

Möcht mech bi dene wo ehres Chleid zom verchaufe do onder Brautmode usgschrebe händ erkondige, ob ehr Erfolg gha händ?
Ich möcht mis Chleid eigentlich au verchaufe, weiss aber ned öb mer bi dene öber 1000 Agebot e Chance het sis Chleid zverchaufe?

Freu mi of euchi Antworte.
Grüässli Glöggli

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....



happyday  am 03.09.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

hoi gloeggli,

ja das mit em chläid verchaufe isch sone sach. ich ha vo afang ah gwüsst, dasis wet verchaufe. für mich isch das "nur" es chläid. mini emotione sind nid i dem chläid, sondern i ville chliine wzüschemänschliche augeblick. bih det dure eher en rationale typ frau

auso zu dinnere frag: ich has s`chleid dah ide börse und under gratis-inserate.ch usgschribe. und ha bis jetzt sage und schreibe ke äinzigi afrag bechoh. klaro isch mis chläid nid grad de traum vo jedere bruut (isch schwarz/wiis) aber ha dänkt, das es villicht öpper fürnes fäscht, en ball oder sücht öppis chönti bruuche.

ha au s`gilet, d`churzkrawatte und s`poschettli vom gg usgschribe und das würkli fürne schnäppchen priis. au rein gar ke afrag.

bim priis vo mim chleid hani aber au langsm zwiifel dasis villicht z höch agsetzt ha. aber es isch halt würkli nöil chf 2500 gish und ich wet noh chf 1500. findsch das z`vill oder wie machsch es du mit em priis bzw. wo setzisch de verchaufspriis ah?

ich wär au choge froh, wenn noh öpper tipps hed oder vilicht es bruutgschäft wäis, wo chläider wider verchauf?

liebi grüess,
happyday

Zuletzt bearbeitet am 03.09.2010



happyday  am 03.09.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

ha jetzt ufgrund vo dem thread wo wider ufgläbt wird grad mal i mim bruutchläider lade aglüte und gfragt, wimmer das am beschte sell agah.

sie hend grundsätzlich gsäit, dass s`occations gschäft im momänt garnid laufi. sid afangs jahr hends kes äinzigs occations-chläids wos in komission hend verchauf.

vom priis här täged sie d`chläider immer bi 50% vom chaufpriis asetzt. auso tueni sicher bi mim inserat mal de priis noh e bitz abe.

au hed sie gsäit, mer müeg schoh geduld ha und ich sell mini inserat sicher mal bis ändi märz 11 alh laufe. so afangs jahr gäbs au villi summer-brüütli wo umelueged und äbe villicht wet mis schöne chläid denn öpper und ich chöntis verchaufe. hät e rüde fröid, wenn en anderi bruut au so de plausch a mim chläid hed, wie ichs gha ha.

so ... ha üch die info so grad noh welle wiitergäh.



Franziska

nicht registriert

am 03.09.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

Hallo Zäme,
ich habe im Vorfeld unsere Hochzeit mit vielen geredet. Ich wollte nicht 1000.- Fr zahlen für ein Kleid, auch wenns ein Hochzeitskleid ist....

War in vielen Geschäften und lustigerweise hab ich an einer Party einer Kollegin in dieser Zeit eine Verkäuferin in einem bekannten Brautgeschäft kennen gelernt. Mit Ihr hab ich lange geredet. Sie sagte mir ganz klar, das sie selbst nie in so einem Laden Ihr Kleid kaufen wird, denn die überbieten sich selbst, es sei wahnsinn was für margen sie darauf hätten. Klar Miete Ladenlokal, Löhne Angestellte, Strom, Lieferungen usw alles muss bezahlt werden, aber es sei enorm.
Sie selbst empfahl mir kleinere Läden, die im Hause der Besitzerinnen seien, oder Budgetläden, Ricardo und Börsen abzusuchen. Auch der Tipp von Sunsing kam von Ihr.

Weiter zu euch....
Sie sagte mir ganz klar, mehr als 500.-Fr solle ich bei einem Kleid aus zweiter hand nicht zahlen. Denn meisst müssen ja noch anpassungen gemacht werden.
Lustig ist das ich das ganze sehr beobachtet habe, nicht nur hier auch auf Ricardo, wenn ne Braut ihr Kleid für bis 500.- Fr reinstellt, wird es meisst verkauft, mehr als 1000.-fr wird praktisch nie bezahlt!
Ich weis, für euch ist dies nicht schön zu hören, denn ihr habt euch Mühe gegeben das das kleid schön bleibt, aber für 1500.- Fr bekommt man im Geschäft auch Kleider.
Bitte nicht falsch verstehen, gerade dein Kleid @Happday, ist megaspeziell und ein Traum(weisst ja das mir solche Kleider gefallen!)!!!
Ich wil euch die Hoffnung nicht nehmen, aber ich war auch ein Kleid probieren, sie wolte 800.-Fr. Ich hatte 500.-dabei und stellte sie vor die Wahl. Sie sagte nein.
Nach meiner Hochzeit hab ich ihr ne karte gesendet und sie schrieb mir zurück, das sie sich nerve das sie mir das Kleid nicht gegeben habe, denn es melde sich niemand mehr, sie werde es wohl in einen Secondhand Laden geben.
Ich wünsche euch Glück, ganz ehrlich, aber seit nicht zu enttäuscht und stellt euch mal die Frage, ob ihr dies wirklich bezahlen würdet als noch nicht verheiratete Braut mit voller Vorfreude....
Lg Franziska
26. Juni 2010, unser schönster tag....



ces  am 12.09.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

hallo zäme
bin ganz interessiert - und au biz gschockt - a euine biiträg läse... ich han eigentli welle mis chleid verkaufe. han zerscht überleit es occasion z`kaufe, da hani aber bi allne s`gfühl gha dass mer das gseht, dass sie nüme neu sind und bin dänn zum entschluss cho: neues kaufen, dann wieder verkaufen (chunt ja dänn öpe ufs gliiche usse).
jetzt, wos sowiit wär (hz ume und chleid bereits chem.greiniged), bringis nöd übers herz... däzue chunt dass min maa sogar gmeint ich chön das doch nöd eifach verkaufe! ich bin hie und her grisse. einersiits bringts mer ja nüt meh, hanged sowieso nur im schrank, anderersiits chan ichs nöd eifach für 50% vom priis (oder weniger) verkaufe - dadäfür ischs mir doch z`viel wert. ich glaube, ich bhaltes also. es nämli aus es einzelstuck wos eso nume 1x git... wie tuet mer sones chleid am beschtä lagere???
Grüessli, claudia

...ui, grad definitiv entschiede win er mir möcht das chleid schenke!!!! wow....

******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******

Zuletzt bearbeitet am 12.09.2010



Carmile  am 12.09.2010

Re: Brautkleid verkaufen - bin hin und her gerissen ...

hey ces

wow das sind jo schöni news wägem schenke :-). i werd mis au nöd verkaufe. zum eine möchti no sicher mind. eis shooting dämit mache :-) (han zb hüt denkt..so es paar fotos im maisfeld usse würdet super usgseh) und au sus vode erinnerig her. hetti jetzt aber e finanzielli engpasssituation wo nöd so schnell verbi goht und kei sicht uf besserig isch, würdis ganz sicher verkaufe.

zums schön lagere kaufi mer sone edli box vo http://www.emptybox.de/products_wedding.asp
däzue no eini fürd schueh, accessoires etc.. sind zwor nöd ganz günstig, aber finds hammermässig schön. werd mer im schrank es ganzes regal däfür platz mache und denn die böxlis schön inestelle (guet, mer hend en 11türige schrank, denn goht das au knapp ;-)). i dene boxe söts kleid anschinend nöd gelblich werde und chan atme, motte und co. chämet aber trotzdem nöd ane/wiss gstreift, find die boxe total schön.

liebe gruess carmile



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.