Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Diätfrauen
Diätfrauen
 1 2 3 4 5 .. 22 .. 38
pingu83  am 08.05.2012

Re: Diätfrauen

Sit ich wieder im Büro schaffe hani au wieder schön zuegleit
Und jetzt hani nu Pille abgsetzt und i han s'Gfühl es stigt nu meh, obwohl i eigentli weniger esse

Wot i de nächste 4 Mönet aber au nu öppe 5 kilo abspecke, finde drum de Thread supi

*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



Seechind84  am 08.05.2012

Re: Diätfrauen

Ich bin jo au am abspecke.. Bin vo 64,4 uf mitlerwile 59,6 abecho.. Ich mach s'Fernprogramm vo WW und gib mir müeh mini Pünkt richtig izteile. Es goht mittlerwile ganz guet und ich bin froh, mues i nid uf mis gliebte Glace verzichte. Für mich stimmts so.. Müest ich uf öppis ganz verzichte, würd ich schnell rückfällig werde. S'ufschribe im Büechli hilft mir au ungemein. Ich weiss so viel besser was ich no alles chan esse bis ich mini Pünkt erreicht han.
Hüt z.b. Han ich zwei Öpfel, e Nudläsuppe, en Salot, Brot mit Philadelphia und Pouletbrustufschnitt gha.. Ich isse zum z'nüni und z'vieri immer en Öpfel, das stoppt bi mir de Glust uf süesses und ich fuettere nid im Büro nebedbi..


Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen



Chatzezuengli  am 09.05.2012

Re: Diätfrauen

angiyves:
Purzel

Also ich schrib mini 3 Mohlzite ime kleine Büechli uf, woni immer drbi ha. Und ebe, es git nur 3 Mol was- nüt zwüschedure- das hilft mir zimli. Und am Beschte isch au, wenn me sich am Morge scho überlegt und zrächtlegt, was me isst.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Hei Angi das isch ä super Idee mit däm Buechli!

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



Chatzezuengli  am 09.05.2012

Re: Diätfrauen

@Arwalds_Braut

i cha mit dir fühele.
Bi mir das ou äs Problem. Ig isse o au Tag uswärts. I luege scho durf wasi nime. Meischtens isches Salat u Sandwich. Mi GG schaffet im Schichtbetrib, das heisst är isch endweder scho daheim weini hei chume oder är geit de ersch. item, mi GG ist z'Mittag nüt rächts auso het är am Abe hunger. We är daheime isch de wird deftig kochet. Ha zwar agfange wür mi geng chli öppis liechters drzue zmache, aber irgendwie isch das o doof.


** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



saerli  am 09.05.2012

Re: Diätfrauen

Chatzezuengli:
@Arwalds_Braut

i cha mit dir fühele.
Bi mir das ou äs Problem. Ig isse o au Tag uswärts. I luege scho durf wasi nime. Meischtens isches Salat u Sandwich. Mi GG schaffet im Schichtbetrib, das heisst är isch endweder scho daheim weini hei chume oder är geit de ersch. item, mi GG ist z'Mittag nüt rächts auso het är am Abe hunger. We är daheime isch de wird deftig kochet. Ha zwar agfange wür mi geng chli öppis liechters drzue zmache, aber irgendwie isch das o doof.


** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

Min GG isst am Mittag nüt bsunders gsunds (es Sandwich) und het defür am Obig hunger. Er het kei Möglichkeit ide Nöchi priswert uswerts go Esse go und e Kantine händs au ned...
Ich set am Obig ned viel ässe, vorallem kei Kohlehydrat. Ich luege, dasi am Mittag guet isse (mer seit ja Kohlenhydrate am Mittag sind notwendig für dEnergie am Nachmittag, aber ned meh ide Mengi, wie mer en Fust macht, also öpe Fustgrössi a Kohlenhydrate, z.B. Nudle und dezue chli Gmües).
Also sind mer daheim au im Klinsch wägem Choche zObig...

°°°22. September 2012°°°



toluwu

nicht registriert

am 09.05.2012

Re: Diätfrauen

Arwalds_Braut:
Ah ig bi nid elei! Aber es git doch eh au das "Grücht" as wenn e Frau und e Ma zäme wohne, sichd Frau ungsünder und dr Ma gsündr als vorhär ernährt. Bi üs stimmt das emu
Vo wäge sich separat öpis liechters drzue mache: Das isch scho kei schlächti Idee, aber wär glaub no schwirig, zum durezieh (ig cha doch nid drbi hocke, es Salätli ässe und em Schatz zueluege wie är sich e dicki, feini Sosse überd Teigware giesst, wonr mit Buttr vorem zämechläbe bewahrt het ) SProblem isch jo ebe au mim Fründ si chochstil, nid nur d Gricht sälber. Ig meine me cha jo fasch jedes Gricht e chli uflockere, zB is Spargelwasser halt kei Butter gkeie oder bimne Sösseli dr Vollrahm dur e Teil Milch odr Halbrahm ersetze, zum abrote Öl verwände etc Aber das haltet är scho fascht für Blasphemie (Wobi ärs jo nie merkt, wenn ig so öpis mache...)


*Verlobt*


Ja, das ist bei uns leider auch so. :( GG mag vieles an Gemüse nicht... Als ich noch ganz streng war und mittags und abends auf Kohlenhydrate verzichtet habe, habe ich ihm einfach Nudeln abgekocht oder mal nen Kartoffelsalat (fertigen) gekauft. Das getrennt kochen ging erstaunlich gut! Mit Käse überbackenes Gemüse isst es dann doch auch manchmal. Vielleicht mögen es Eure GG auch so?

Irgendwo lass ich wg den KH am Mittag. Man kann diese auch unbesorgt weg lassen. Ich fühle mich viel wohler wenn ich am Mittag keine KH esse. Brauche diese auch nicht zwecks Energie oder so. Aber am Morgen ist es schon sehr empfehlenswert KH zu essen. Laut Ernährungsberater ist es am Morgen sogar sehr wichtig!

Ach ja... Heute Morgen habe ich mich gewogen. Seit Anfang April hab ich 2.3kg zugenommen...


Zuletzt bearbeitet am 09.05.12 15:31



Muus  am 10.05.2012

Re: Diätfrauen

Hoi zäme

Da bin ich wieder. ;) War gestern den ganzen Tag nicht am PC.

Ich find's cool, hier u.a. auch mal ein paar Frauen zu treffen, die bereits "normalgewichtig" sind. Einige von euch sind ja so zwischen (grob gesagt) 50 und 60 kg. Ich bin momentan auf etwa 64.5, war anfangs Jahr aber noch bei 61.5... ich war ja mal bei ebalance, und da wird man im Forum zT fast "angehässelet", weil sich dort auch Personen aufhalten, die mit 30, 40 oder mehr Kilos zu viel kämpfen. Andererseits kommt man sich dann selber auch blöd vor...

Item. Ich weiss eigentlich gar nicht, weshalb ich so stark zugenommen habe. Ok, wegen der Hochzeit kam ich zu wenig zum Spörteln (Joggen und Fitness), trank wohl etwas mehr Alkohol und ass ein wenig mehr. Aber im Alltag schien's nie viel zu sein. Aber eben: immer ein wenig zu viel macht schlussendlich auch viel aus.

Vielleicht ein Tipp an die anderen Auswärtsverpflegerinnen: ich hab' bei Coop (das Migros hier in der Nähe ist winzig) ein paar "Convenience-Food" Sachen entdeckt, die kalorienmässig nicht schlecht sind. Ich schaue einfach drauf, dass ich nicht mehr als 500kcal zu mir nehme, lieber 400, dann bleibt noch spazig für ein Güezi zum Kafi oder so.

Da gibt's z.B. Couscous-Salat (nicht oriental und nicht mit Poulet), ca. 350kcal, dann die "Good-Food" Sachen zum Aufwärmen (Gemüserisotto, Frischkäsetortellini usw., jeweils so ca. 400kcal), oder, wenn ich nicht so fest Hunger habe, auch mal nur Salat (Achtung bei der Sauce!) oder Selbstgemachtes/Reste.

Wie andere schon geschrieben haben, sind Kohlenhydrate, v.a. am Abend, bei vielen problematisch, das kommt aber sehr auf den Typ an!

Mein GG ist spindeldürr und isst wie ein Mähdrescher. Das ist dann schon fies, der "Futterneid" ist gross, wenn er zuschlagen kann und ich mich mit halben Portionen zufrieden geben sollte. Ich muss aber wirklich bewusst lernen, extrem viel weniger zu essen als er. Lange Zeit hab' ich beiden einfach gleichviel geschöpft... ich glaube, das ist meine grösste Falle, denn ich koche eigentlich Kalorienbewusst (Menubeispiel vom Dienstag: gefüllte Zucchetti. Für die Füllung ca. 300gr. Rindshack, 1 Zwiebel, Knoblauch, 1 kleine Büchse Tomaten und das "Ausgekratzte" der Zuccheti, nur 1 EL Olivenöl und wenig Reibkäse für drüber. Als Beilage eine kleine Portion Reis. - Das ist so in etwa mein Kochstil. Cola oder Fastfood zum Weglassen gibt's gar nicht bei mir.... höchstens eben der Alkohol, aber nach dem vielen Festen - mit allen noch auf die Hochzeit anstossen und so - sollte das auch wieder besser gehen.)

Sorry für den langen Text! Ich geh' jetzt mal in den Mittag. ;) E GUETE!

LG MUUS



angiyves  am 10.05.2012

Re: Diätfrauen

Mi GG het e hammer Figur und ka au no ässe was är will! Ich ka zum Glück koche übere Mittag und das muessi au, will Laktosefrei ässe isch no schwierig, so unterwägs. Zobe isches bi uns au glich. Ich muess chli luege, dass mi GG was isst, süscht isst är eifach nüt (het nie hunger). Das isch denn aber schwierig für mi. Ich iss denn ame nur Melone mit Rohschinke und das längt ihm nit. Jojo,es isch nit eifach! Bi mir hilft s Biechli und die 3 Mol ässe am Dag. Und vorhär überlege was i iss.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Chatzezuengli  am 10.05.2012

Re: Diätfrauen

@ muus,

isch war? Hmm, ha de zersch ou no zu ebalnce wöue, aber i däm fau la nis liber u ploudere hiä chli meh

Hihi säg mer de nüt. Mi GG isch o wine Bohnestange! U dä stopft fasch dr ganz Tag nume Schoggi i säch iche. Begriffe das nid

Jam Jam, dis Rezept tönt mega guet.

Ig ha mer letscht Wuche am Abe dr Wok gfüut.

Ha Pouletbrüschtli kouft u när i Würfeli gschnitte. (Gschnätzlets ischmer irgendwie nid so sympathisch)
Ä roti Peperoni
so dünni chlini Spargle
Shitake Pilzli
und Kokos Milch

d'Pouletwürfeli hani ir Kokosmilch u chli Boullion öppe 10 min köcherlet u när use gno.
Parallel drzue hani Spargle u Peperoni i mundgrächti Stück gschnitte u hurti chli a'dämpft.

Zum Schluss, chli Gurry i Pfanne z'Poulet, Pilzli, Peperoni u Spargle drzue u mit Kokosmilch ablösche - fertig Für mi GG hani no Nüdeli drzue gmacht.





** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



Muus  am 10.05.2012

Re: Diätfrauen

@Chatzezüngli: Also E-Balance ist super für den Lerneffekt und die Kontrolle, entsprechend auch für die Motivation! Mir hat's viel gebracht, gerade auch zum Einschätzen, wo versteckte Kalorien liegen. Einfach das Forum ist nicht brauchbar, schon vom Aufbau her.
Momentan gibt's ja dort die 2-Monats-Aktion (noch diese Woche), für 49.-. Bin auch noch am Überlegen, so als Motivationsschub... (wenn's kostet nimmt man's auch ernster, finde ich!)

Ja, Wok-Sachen sind auch immer super. Einfach die Kokosmilch hat ein wenig viele kcal... aber auf 2 oder mehr aufgeteilt ist's ja auch nicht mehr schlimm! Ich hab kürzlich ein Gemüse-Curry gemacht mit x Sorten Gemüse, weil wir 2 Vegis zu Besuch hatten. GG nahm dann die Reste mit ins Büro und alle wollten das Rezept von mir haben! Dabei mach' ich das huschhusch eifach so...! ;)

Im Sommer finde ich's eh einfacher zu kochen, weil dann das (inländische) Gemüseangebot viel grösser ist! Ich mag all' die Wintergemüse (Chabis und Wurzelzeugs) nicht sooo sehr.

Momentan esse ich fast alle 2 Tage Spargeln! :)))



 1 2 3 4 5 .. 22 .. 38

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.