Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Genervt von Nachahmern
Genervt von Nachahmern
 1 2 3
nimbini  am 21.01.2011

Genervt von Nachahmern

Ihr Liebe

Jetzt muess ich mich doch emal uslah bi Eu, villicht stoss ich ja bi de einte oder andere chli uf Verständnis

Mir händ es kollegepärli, wo eus ständig alles nahmacht! Also sie isch ganz schlimm, sie kopiert mich ständig, indem sie die gliche sache chauft wie ich, glichi sache macht wie ich etc.... ich weiss, das tönt jetzt total chindisch, aber ich bin eifach nur gnervt! ich bin e person, wo gern chli andersch isch als alli andere, ich passe mich nöd gern a, han au bi de hochzyt nöd so das 08/15 welle (suscht hetted mir wohl nöd im winter ghüratet, hihi).... wo mir dänn im dezember 2009 entschiede händ, dass mir wänd hürate, händ mir das im januar 2010 eusne fründe und verwandte kommuniziert! ein monat spöter isch genau das päärli au cho und sie händ gseit, dass sie es halbs jahr nach eus hüratet! ok, das sölls gäh, aber de witz am ganze isch, dass er no ein monat vor de verlobig mim maa gseit hät, dass hürate für sie keis thema seig und chum gäbed mir eusi hochzyt bekannt, verlobed sie sich au!

jetzt sind d'iladige dusse und sie händ natürlich au e homepage gmacht (muess dezue säge, dass mir i eusem kollegechreis die erschte gsi sind mit ere homepage) und wo ich die agluegt han, han ich fascht schreichrämpf übercho! sie händ sogar ganzi sätz vo eusere homepage usekopiert, ich finde zum teil mini eigne wort wieder uf ihrere homepage und de oberhammer isch, dass sie die glichi hochzytsreis mached wie mir! ok, natürlich reised sie nöd grad 4 mönät durch asie, aber doch au es paar wuche und sie mached genau die glich route wie mir (mir händ nöd im reisebüro buecht, ich han alles eigeständig zämegstellt und das natürlich für d'wunschlischte eso uf eusere homepage kommuniziert)..... zum teil sinds sogar i de gliche hotels oder mached die glich dinnercruise wie mir! ich reg mich so uf momentan und ich han so gar kei luscht, a ihri hochzyt z'gah, wil vermuetlich no meh sache füre chömed, wo sie eus abgluegt händ Und ich weiss genau, dass ich mich dänn wieder mega muess ärgere und wird ufrege!

Mir isch es ja würklich glich, wänn öpper us em forum gwüssi idee übernimmt, das han ich ja bestimmt au gmacht, für das isch das forum ja da und wänns mich würdi allgemein ärgere, dänn hetti au kei bilder inegstellt! Aber wänns lüüt git, wo im eigne kollegechreis ständig sache nahmached, find ich das echt obermüehsam und es isch eifach nur nervig! Es hät sowiit gfüehrt, dass ich ihne im ganze letschte jahr gar nie eis wort über eusi hochzyt verrate han, will ich angscht gha han, dass sie’s dänn au so mached! Klar, mir händ jetzt es halbs jahr vorher ghüratet, aber glich…..

Händ ihr das au scho erläbt mit kollege und nervt eu das au eso? Mini bescht fründin hät absoluts verständis und sie nervt sich au, wils sich langsam würklich hüft (han natürlich jetzt nöd alles ufzählt) und min maa meint nur, ich söll doch stolz sie, ich seig ihres vorbild und sie fändi das halt cool, was ich so für idee han etc, aber ich finde das eifach nöd würklcih toll….

Sorry mädels, nerv mich grad so mega, han mich jetzt eifach müesse drüber uslah ;o))



Aqua1  am 21.01.2011

Re: Genervt von Nachahmern

Hi Nimbini

kein Päärchen sondern eine Kollegin die sogar den gleichenLauf-Schritt von mir abkopierte. Am Anfang wars noch amüsant eine wandelnde Kopie von mir zu sehen, nicht mehr lustig wurde es, als sie überall rumerzählte ich kopiere sie ständig... ich bin da auch wie du, eher anders als die anderen und weiss wer ich bin und was ich will.

Ich habe mich lange geärgert aber eingesehen, dass es mich nur Energie und Nerven kostet. Seit ich dies alles von mir Distanziert habe, sehe ich die Sache einfacher.

Gross ändern kannst du nichts. Wenn dieses Paar wirklich soo ideenlos und langweilig ist dass sie alles von euch kopieren müssen, dann wird dies eine äusserst interessante Hochzeit, denn schliesslich kommt ja nichts von ihnen "persönlich". Anderseits ist es an euch beide ein Riesenkompliment, denn ihr scheint eure Sache sehr gut zu machen! Also versuchen nicht zu fest zu ägern. Und bedenke: nichts ist besser, als das Original!!

Falls euch diese Freundschaft wichtig ist, würde ich eventuell das Gespräch suchen.


soon to be... ;)



sheilyn  am 21.01.2011

Re: Genervt von Nachahmern

ohje nibini, also mech wörd das au gruusig närve!!!
alles wo du bis jetzt ufzellt hesch!
i meine wenn sie öpis öbernämed, esch doch das glich. ^^

mini TZ hed au gseid, sie wettet denn au mini fotografin. ^^
i han das meh als komplimänt empfonde, das ech en super fotografin angagiert han.
z vell wärs mer ebe nor, wenn sie 3-4 sache wörd glich amche. well ehm also denne... sorry, aber denn esch logisch frogt mer sech OND närvt sech!

i wörd sie diräkt druf ahspräche, öb sie eiegntli kei eignigi idee hed.

wie t auqa seid. t lüt ah ehrem hochzit wo evt au bi der gsi send (werds das gäh?) die wärdet das au merke ond säge: "ah das esch jo wie bi de nimbini gsi"




.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.



Soefeli82

nicht registriert

am 21.01.2011

Re: Genervt von Nachahmern

Hallo nimbini

Mir wäre es irgendwie egal wenn sie meine Hochzeit nachmachen würde. Sie macht sich dadurch lächerlich, sofern leute von eurem hochzeit an ihrem eingeladen sind...

Wenn sie aber sagen würde, dass DU IHR die sachen abgeguckt hast - dann würde ich diese Zwetschge zusammenscheissen!!

LG Soefeli

** Es war einfach traumhaft - 20. & 28. August 2010!!**



frani  am 22.01.2011

Re: Genervt von Nachahmern

Ich schliesse mich Aqua1 und Soefeli82 an. Ich kann mir natürlich gut vorstellen, dass du genervt bist (wäre ich sicher auch). Aber eure Hochzeit war ja zuerst von daher ist es ja eigentlich klar, wer wen kopiert hat.
Ich finde es eher traurig für eure Kollegen, dass sie keine eigenen Ideen/Vorlieben haben - und eigentlich ein super Kompliment an euch wie schon von anderen geschrieben! :-) Anscheindend scheint ihr ja alles perfekt zu machen, wenn sie direkt von euch kopieren.

Evtl. würde ich auch das Gespräch suchen - mich würden an deiner Stelle die Beweggründe meiner Kollegen einfach auch aus reiner Neugier interessieren.



Sanpas  am 24.01.2011

Re: Genervt von Nachahmern

hoi nimbini

ich chan dich so was vo guet verstah - eifach will ich das sälber au erläbt han! leider gits kei lösig ussert du seisch es ihre aber ich weiss wie schwierig das isch.
es gaht ja nöd drum dass sie eis zwei sache glich händ wie ihr sonder so wies usgseht, kopiereds ja alles was du dir mühevoll sälber für eui zämegstellt häsch...

das isch bi euis au so gsi. mir händ gseit mir hüratet und das als erschts minere beschte fründin verzellt. am nöchschte morge (also nöd mal 12 std. danach) hät sie mir aglütet und gseit, sie hüratet jetzt au - eifach es jahr spöter als mir! und das obwohl ihre partner 1 wuche vorher zu mir gseit hät, er wet no lang nöd hürate und es stimi so für ihn...
ich sägs dir, mich hät dä schlag troffe! zerscht hani mi mega gfreut, dass sie au hüratet aber wos dänn nur no um ihres hochziit und um ihri ring und ihri vorstellige gange isch..., da häts mer afange ablösche.... ja es sind no es paar anderi sache vorgfalle, wo mich extrem enttüscht händ und ich han dä kontakt müsse abbräche. bzw. han ich ihre mal alles gseit gha aber ich bin zfescht enttüscht gsi zum mit ihre chöne wiiter befründet si.
also ich chan dich guet verstah! au wämers sött als kompliment neh (was ja sbeschte au für eim sälber wär), au wämer sött verständnis ha, au wämer sött über all dem stah - so eifach isches nöd! und ich weiss wie verletztend, nerve ufriibend und asträngend so ä situation chan si!

ich chan dir nur rate, ihre eifach d'meinig zsäge. mir häts guet tha au wänn nacher fründschaft würklich drunder glitte hät (aber das hä si au scho vorher). ich glaube, ihre isches gar nöd so bewusst gsi, dass sie kopiert und abluegt und so... uf jede fall hät mini fründin mega für euisi fründschaft kämpft und sich au gänderet - hüt hämmer es happy end und sind wieder rächt guet befründet - ich han verzeiht ... und sie hüratet jetzt das jahr und mir isches glich was sie wie kopiert oder abglueget hät. mir händ für euis es mega fäscht gha und nüt chan das kaputt mache

also du gsehsch, es chan au guet usecho und das wünsch ich dir ganz fescht!

****************************************************
überglücklich vereiratet - 26.06.2010 freie trauung - zivil am 22.06.2010

Zuletzt bearbeitet am 24.01.2011



Estragon  am 16.03.2011

Re: Genervt von Nachahmern

Uns geht es genau so -

- Unsere Hochzeit steht schon lange fest - die "Kollegin" muss nun 1 Monet vorher die Heirat "erjuflen", nur damit sie früher ist als wir .....

- Idee mit dem Lieblingsrezepten der Gäste - von uns kopiert

- Komikerauftritt - von uns kopiert (genau der gleiche)

- Flitterwochen Malediven - von uns kopiert

Uns kotzt es nur noch an und wir überlegen, sie wieder auszuladen (wenn sie sich selber nicht abmeldet)



jessili  am 16.03.2011

Re: Genervt von Nachahmern

bei uns ist es witzigerweise so das meine einte trauzeugin und wir eigentlich im gleichen jahr und ich gleichen monat ja sogar am gleichen tag heiraten wollten.
nun haben wir ich und mein liebster uns entschlossen nachzugeben und etwas vor Ihnen heiraten!

Aber ich kenne das gefühl auch das jemand alles nachmachen will, aber ich sehe das Teilweise auch alls kompliment, den ES ZEIGT doch MIR das ich gute Ideen hab und SIE keinen plan haben und das ich was gut mache.
Aber es kan auch nerven!


kennengelernt im Regen, verlobt im Schnee und heiraten im HerbstWald



Estragon  am 16.03.2011

Re: Genervt von Nachahmern

Naja - wenn die Gans dann allen sagt: die machen ja genau das wo wir - dann nervt das ungemein - *schnatter* *schnatter*



nimbini  am 01.06.2011

Re: Genervt von Nachahmern

Hi mädels

ich danke euch allen für euer verständnis! am samstag ist es soweit und die hochzeit unserer "nachahmer" steht an! grundsätzlich liebe ich hochzeiten, aber ich kann mich so gar nicht darauf freuen und fühle mich deswegen auch unheimlich schlecht, aber ich kann mich nun mal nicht verstellen! ich habe halt einfach das gefühl, dass am samstag noch mehr zum vorschein kommen wird, dass sie uns kopiert haben! das traurige ist, dass nur noch ein weiteres kollegenpäärli zur hochzeit eingeladen ist, welches auch bei uns war! somit sieht das sonst keiner.... ich hab mir gesagt, wenn sie mit einem birdcageveil oder mit türkis schuhen reinkommt, dann gehe ich nach hause, das würde ich nicht ertragen! habe auch gehört, dass sie keine hochzeitstorte will... nun, was dann? cupcakes? ja genau, wir hatten auch cupcakes....

nun ja, ich lass es jetzt mal auf mich zukommen und sonst brauche ich dann vielleicht ein paar cüpli! und vermutlich muss ich mich dann am montag hier im forum drüber auslassen ;o))!

übrigens, wir sind seit einem monat von unseren flittermonaten zurück und hab sie einmal gesehen und auch ein paar mal mit ihr gemailt! ihre hochzeit hat sie bei mir mit keinem wort erwähnt! daher gehe ich davon aus, dass sie gemerkt hat, dass ich genervt bin über das kopieren oder sie hat es sogar hier im forum gelesen und nun ein schlechtes gewissen.... ich lass mich mal überraschen!

und übrigens, ich werde ihr meine gefühle mitteilen, mein mann meinte aber, ich solle bis nach der hochzeit warten! schade, ich hätte es ihr gerne vorher gesagt.....


liebe grüsse
nimbini

Zuletzt bearbeitet am 01.06.2011



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.