Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?
Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?
 1 2 3 4
jovia

nicht registriert

am 06.09.2007

Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hoi zäme!
Ich bi ganz es neuis "nu-nid-ganz-Brüütli" hie . Finde sones Forum ächt super, de chamer biz Tipps ustusche und sicher au liäbi Leyt kennelehrne.
Was mich würd wunder näh... mier hüratit im Juli 2008. Wie ich gseh han gihd es ja au nu anderi hie wo dettumenand hüratet. Was hend ier denn scho alles organisiert?
Freue mich uf Antworte und liäbi Leyt .
Liäbs grüässli



kirsche  am 07.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

wir heiraten im mai 2008 und ich freu mich schon so sehr dass ich wahrscheinlich schon viel zuviel organisiert habe.
wir haben schon location, kirchen und standesamttermien, musik und das gut zum druck für unsere einladungskarte.
ausserdem hab ich gestern zusammen mit meinen brautjungfern deren kleider ausgesucht... heiraten ist was tolles.
wo heiratest denn du??
glg

Editiert 24.03.08



jovia

nicht registriert

am 09.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hoi Kirsche

Ach schön, wir heiraten im Juli im Oberengadin und freuen uns schon sehr darauf . Auch wir haben schon viel organisiert - Kirche, Pfarrer, Hotel für Apéro, Restaurant für Abendessen, Musik und Fotograph sind wir gerade dran und sollten es bis Mitte Oktober auch definitiv wissen. Über die Karten habe ich mir schon Gedanken gemacht, aber noch keine Offerte eingeholt. Ah ja und das Budget haben wir gerade heute gemacht . Ist aber noch schwierig, da man halt echt viele Beträge nur "raten" kann... unser Ziel ist es einfach das Budget nicht zu überschreiten... aber wer möchte das schon?
Wann heiratet ihr denn zivil? Auch im Mai?

Gruss
jovia



Viviane  am 12.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hallo zusammen

ich bin auch neu hier, auch wir heiraten im 2008 und ich muss auch gestehen, dass selbst wenn wir erst im September heiraten, wir schon sehr viel vorbereitet haben, bis auf die Einladungskarten ist eigentlich schon alles gemacht. Liegt vermutlich eben an der Vorfreude..

Wünsche euch alles Gute

Viviane



tanja81  am 13.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hallo zämä

Mir Hüratet am 21.06.2008 und i bin meganisch nervös. Mir hend eigentli au scho alles bin uf dIladigskärtli und sNamensschiltli han hemmer alles. I 3 wuchä hani Ferie und dän heists BASTLE, BASTLE und namal BASTLE¨.
a ja sKleid hani nanig! Aber bin scho u viel go probiere!



jovia

nicht registriert

am 14.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hallo

Mier hüratid im Juli und ich han's Chleid scho. Bi mal biz go probiere und han grad meys Traumchleid gseh. Da's nur nu das gha hed und meh das nimme chan nachebstelle han ich grad zuegschlage . Für mich isch das absolut superperfekt! Bastle muess bzw. döhf ich denn au nu, meyni Schwester hilft mier und ich dänke mier föhnd denn mal im Nov./Dez. langsam ah....

Dörf ich frage was hend ier so für Chleider?



kokon21  am 14.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hallo Jovia

Also i bin gad gescht im Brutkleidladä gsi und i han gad au eis gseh und das chönds nümä lang nobstellä. Und i gang jetzt hüt nomol verbi und werd mi für das keld entscheidä.
Mis kleid wird nöd nur weiss si. I han no Burgunderrot drin. äs isch äs zweiteiligskleid und dä oberi teil isch meh burgunderrot mit Weiss und dä unterteil isch Weiss.

Wiä gseht den dis Kleid us???

Zitat:



Hallo

Mier hüratid im Juli und ich han's Chleid scho. Bi mal biz go probiere und han grad meys Traumchleid gseh. Da's nur nu das gha hed und meh das nimme chan nachebstelle han ich grad zuegschlage . Für mich isch das absolut superperfekt! Bastle muess bzw. döhf ich denn au nu, meyni Schwester hilft mier und ich dänke mier föhnd denn mal im Nov./Dez. langsam ah....

Dörf ich frage was hend ier so für Chleider?




tapsi  am 14.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hallo zäme

Ich ha au es wunderschöns chleid gseh. Aber ich weis nöd ob ich trotzdem no söll die neu Kollektion abwarte...

Ou leider chani da s'Bild nöd ine due..falls Ihrs wänd gseh chanis eu ja mail Afrage uf: tapsi28@bluewin.ch



jovia

nicht registriert

am 14.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

hi tapsi

hey, du bisch ja i au i villne sparte hie dinne . isch immer schwierig wäg de chleider-uswahl. ich glaube meh muess drischlüfe und denn eifach wisse "das isch es" - bi mier isch es eso gsi und das obwohl mier erst im Juli hüratet. na ja, s'chleid han ich uf jede fall scho kauft und ha mega freud a dem. was stellsch du dier denn so vor für ne stil?



jovia

nicht registriert

am 14.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hi Kokon

hesch dich jetzt für das chleid entschiede und kauft oder luegsch nu weyter ume? hey, das tönt aber schön!

Zitat:



Hallo Jovia

Also i bin gad gescht im Brutkleidladä gsi und i han gad au eis gseh und das chönds nümä lang nobstellä. Und i gang jetzt hüt nomol verbi und werd mi für das keld entscheidä.
Mis kleid wird nöd nur weiss si. I han no Burgunderrot drin. äs isch äs zweiteiligskleid und dä oberi teil isch meh burgunderrot mit Weiss und dä unterteil isch Weiss.

Wiä gseht den dis Kleid us???

Zitat:



Hallo

Mier hüratid im Juli und ich han's Chleid scho. Bi mal biz go probiere und han grad meys Traumchleid gseh. Da's nur nu das gha hed und meh das nimme chan nachebstelle han ich grad zuegschlage . Für mich isch das absolut superperfekt! Bastle muess bzw. döhf ich denn au nu, meyni Schwester hilft mier und ich dänke mier föhnd denn mal im Nov./Dez. langsam ah....

Dörf ich frage was hend ier so für Chleider?







 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.