Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?
Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?
 1 2 3 4
kokon21  am 17.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hey Jovia

Jo i han mich jetzt für das kleid entschidä. Isch zwor hald ebä nöd nur weiss aber i find das machts genau speziell. Und i han gfundä di Weisse Kleider stönd mir eifach nöd so guät. Isch eifach chli langwilig a mir gsi. und mit äm Burgunderrot gsehts hald eifach chli pepiger us.

Wiä seht den dis kleid us??

Zitat:



Hi Kokon

hesch dich jetzt für das chleid entschiede und kauft oder luegsch nu weyter ume? hey, das tönt aber schön!

Zitat:



Hallo Jovia

Also i bin gad gescht im Brutkleidladä gsi und i han gad au eis gseh und das chönds nümä lang nobstellä. Und i gang jetzt hüt nomol verbi und werd mi für das keld entscheidä.
Mis kleid wird nöd nur weiss si. I han no Burgunderrot drin. äs isch äs zweiteiligskleid und dä oberi teil isch meh burgunderrot mit Weiss und dä unterteil isch Weiss.

Wiä gseht den dis Kleid us???

Zitat:



Hallo

Mier hüratid im Juli und ich han's Chleid scho. Bi mal biz go probiere und han grad meys Traumchleid gseh. Da's nur nu das gha hed und meh das nimme chan nachebstelle han ich grad zuegschlage . Für mich isch das absolut superperfekt! Bastle muess bzw. döhf ich denn au nu, meyni Schwester hilft mier und ich dänke mier föhnd denn mal im Nov./Dez. langsam ah....

Dörf ich frage was hend ier so für Chleider?










jovia

nicht registriert

am 17.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hi Kokon

Super, dass es kauft hesch. Ich findes eifach wichtig dass meh sich im Chleid wohlfühlt und ich bi sicher deys gsehd superschön uhs mit burgunderrot dinne. Isch es denn obe eifach gmischt weyss mit rot? Oder hed es Blueme oder so druffe?

Meys isch nu schwierig z'beschriiebe irgendwie..hmm... also es isch nid ganz weyss, sondern so eierschalefarbe. Es isch eiteilig, ohni Träger, obe äng und unde weyter mitemene Unterrock wo ich muess bzw. dörf alegge drunder. Ufem ganze Chleid verteilt hed es so feyni Stickereie mit chley Glitzer i Kruzifixforme. Denn hed es nu en abnähmbari Schleppe und en feyne Schleier (de legg ich aber nur i de Chile ah - zum Fest nachhär zieh ich ne ab) und es langarm-Jäggli. Am Dunnstig gahn ich's go abstäcke lah, isch nu biz zu lang.

Hey, wenn und wo hüratid ier?

Liäbs Grüässli
jovia

Zitat:



Hey Jovia

Jo i han mich jetzt für das kleid entschidä. Isch zwor hald ebä nöd nur weiss aber i find das machts genau speziell. Und i han gfundä di Weisse Kleider stönd mir eifach nöd so guät. Isch eifach chli langwilig a mir gsi. und mit äm Burgunderrot gsehts hald eifach chli pepiger us.

Wiä seht den dis kleid us??



kokon21  am 17.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hey Jovia

Also mis kleid isch jo zweiteilig und dä oberiteil isch rot und wiis. äs hät roti gradi strich duruf. hald döt wo d Corsage au d stäbli hät und dä zwüschät sind no so fini roti stickereiä drin. äs hät kei träger aber dur das, dass äs ä Corsage isch, hebäts super ohni träger. dä Rock isch wiis und uf dä Sitä (gseht wiä än underrock us) häts au no stickereie abwerts in rot. I han au ä abnehmbari schleppä. diä lohni für d kirchä dra und weni den an Apéro gang nimi diä den weg. I han den no ä stola über d schulterä ah. schliesslich isch äs evtl. im Mai no chli frisch (hoff zwor nöd )

I muäs mis kleid au absteckä loh. äs isch mir vil zlang. i bin ebä recht chli (1,55 m)

Mir hürotät am 22.05.2007 zivil und am 24.05.2007 kirchlich in Heiden/AR

und ihr??

Grüässli kokon21



jovia

nicht registriert

am 17.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hey Kokon

Das tönt aber ächt superschön! Ja, bi 1.55m muemers sicher es Stuck ufenäh... aber das isch ja hüttzutag au normal (au bi de "normale" Chleider ). Meh weiss halt afigs ächt nimme wägem Wätter - egal öb im April, Mai oder au Juli. Ich ha ja äbe ai nu es Jäggli passend zum Chleid... weil mier im Engadin hüratid (am 19.07.08) und denn weisch ai nie wäg de Wärmi. Zivil wüssid mier nu nid wemmer hüratid....

Ich han unbedingt en abnähmbari Schleppe welle weil mich die susch glaubs störe würd bim tanze und Party mache nachhär .

Grüässli
jovia

Zitat:



Hey Jovia

Also mis kleid isch jo zweiteilig und dä oberiteil isch rot und wiis. äs hät roti gradi strich duruf. hald döt wo d Corsage au d stäbli hät und dä zwüschät sind no so fini roti stickereiä drin. äs hät kei träger aber dur das, dass äs ä Corsage isch, hebäts super ohni träger. dä Rock isch wiis und uf dä Sitä (gseht wiä än underrock us) häts au no stickereie abwerts in rot. I han au ä abnehmbari schleppä. diä lohni für d kirchä dra und weni den an Apéro gang nimi diä den weg. I han den no ä stola über d schulterä ah. schliesslich isch äs evtl. im Mai no chli frisch (hoff zwor nöd )

I muäs mis kleid au absteckä loh. äs isch mir vil zlang. i bin ebä recht chli (1,55 m)

Mir hürotät am 22.05.2007 zivil und am 24.05.2007 kirchlich in Heiden/AR

und ihr??

Grüässli kokon21





kokon21  am 17.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Für mi isch das eh scho normal. Muäs au alli anderä kleider umäneh

finds nöd schlecht wen mer no äs jäckli hät. I denk mä weiss eifach niä wa für wetter das äs hät.
I bin au froh das mer mini schleppä chan weg neh. Mi würds glaubi au störä.

grüässli kokon21



smile83  am 17.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hallo zusammen

Ich bin neu hier im Forum. Wir Heiraten am 19.07.2008 kirchlich und wollen am 04.04.2008 Zivil Heiraten, dieser Termin ist aber noch nicht fix.
Die Kirche, und das Restaurant sind schon reserviert, der Pfarrer hat auch zugesagt und seit einer Woche haben wir die Musik für den Abend.
Das Material für die Einladungskarten haben wir bereits, nun müssen wir diese nur noch Basteln. Wir haben vor diese im Januar zu verteilen.

Ich finde die ganzen Vorbereitungen sehr spannend und interresant.



jovia

nicht registriert

am 18.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

Hi!

Hey, dann heiraten wir ja am selben Tag . Wir heiraten auch am 19.07.2008 kirchlich . Wo heiratet ihr denn? Zivil wissen wir noch nicht wann, entweder März oder Mai denke ich.
Ihr habt ja auch schon einiges organisiert - genau wie wir . Das Material für die Einladungskarten usw. haben wir aber noch nicht. Was habt ihr euch denn vorgestellt? Bastelt ihr die alle selber?



jovia

nicht registriert

am 18.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

mich würd d'schleppe 100% störe am abe, cha ja mit dere gar nid richtig "abrocke" . was hend ier eigentlich so für en musig am abe?



smile83  am 18.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

mir hürotet in buechberg (kanton sh) i dä chile, nöchi bülach. und ihr?
mir händ vor am 04.04.08 zivil hürote in bülach, aber das datum cha mer ja jetzt nonig reserviere, drum isches nonig definitiv
ja mir baschlet alles selber, ich persönlich finde iladige den viel persönlicher wie wämers i dä druckerei mache loht. mini trauzügin und mini schwöster helfet mit bastle, den machts grad no meh spass üsi chärtli sind bordeux rot, silbrigi herzli und en schriftzug wir heiraten au in silber. isch chli schwierig zum erkläre, ich stell den mol es bild do ieh wänis bastlet han.ihr lönd ihr chärtli i dä druckerei mache oder macheters au selber?
mir händ am obet es duo, ma und frau, die singet alles vu rock über pop bis schlager. ich würd eu eifach empfehle go probehöre. den weiss mer au grad öb eim die lüt sympathisch sind. händ ihr i dä chile au spezielli musig oder nu orgle?

gruss smile83



jovia

nicht registriert

am 18.09.2007

Re: Hochzeyt 2008 - was hend ier scho organisiert?

mier hüratit im pontresina (oberengadin) i dä kath. chile. s'zivilie chamer ja erst ab oktober (ämu bi eys) abmache, mier wüssid halt nu nid welles. hey, ier müend halt grad am 1te tag aleyte womer cha reserviere denn klappt das sicher mit eychem wunsch-termin .
find ich schön dass ier alles sälber bastlet. d'iladigskarte machid mier nid sälber - mier wehnd es speziells foti uf de karte (nid vo eys ) und das machid mier und tüend de karte und s'ilageblatt (für die gladne gäst) la drucke. aber hend nu kei offerte oder so igholt - eifach so vorstellige hemmer afigs. hend ja ai nu biz zeyt, wend karte so im februar verschicke. wenn versendid ier d'iladig denn? mier (meyni schwe wo au trauzügin isch und ich) bastlit aber d'namensschildli und tischkarte sälber, hend ai scho eysi vorstellige devo .
mier hend au es duo am abe - zwei manne! sie hend au es mega repertoire querbeet. sie spielid beidi gitarre und der einti singt - bass, schlagzeyg usw. chund denn vo de maschine. wenn sie mal pause machid z.b. zum ässe usw. hends en cd vo sich debi. sind gester bim sänger dihei gsi und de hed mega gsunge, hed eys total pässlet und mier hend sie grad definitiv buecht . göhnd sie denn mal live go luege, sie spielid eppedie in bare oder hotels.
i de chile simmer nu nid ganz sicher - meyni "hobby-schwiegermuetter" isch imene chor und es wäri schön wenn de chor chennti singe. wie hend iers mit de musig i de chile? izugslied?

liäbe gruess jovia



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.