Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   ich will ein eigenes Brautmodegeschäft
ich will ein eigenes Brautmodegeschäft
 1 2 3
Franziska

nicht registriert

am 07.12.2010

Re: ich will ein eigenes Brautmodegeschäft

Hallo Paschida,
ich und auch meine Trauzeuginn haben unsere Kleider von Sunsing.....
Ich kenne auch Bräute hier im Forum, und Freundinnen die ihre Kleider von dort haben. Ich denke die haben in etwa dein Konzept.
Ich war in verschiedenen Hochzeitskleiderläden und wir haben uns immer gemerkt was mir gefällt, was mir steht. danach habe ich mein Kleid machen lassen. Und das zu einem unschlagbaren Preis. Sie haben jetzt die Preise etwas erhöht, aber immer noch billig!
Ich kenne auch solche die nicht zufrieden waren, wenn sie nur auf einem Foto das Kleid hatten., Ich habe von ihren Kleidern , die ich alle probieren durfte, mein Kleid zusammen gestellt. Danach habe ich es durch eine Schneiderin begutachten lassen und die war sehr erstaunt dass man für keine 400 Fr so ein tolles Kleid bekommt.
Am meissten haben ich und meine Trauzeugin uns amüsiert am Hochzeitstag selbst, als über den Preis unserer Kleider Getuschelt wurde.....

Mein Kleid hält immer noch, obwohl ich noch ein Shooting hatte, kein Steinchen ist abgefallen,keine Nählte haben sich gelösst nichts....

Bei mir war von anfang an klar, das ich keine 1000.-Fr für mein Kleid ausgeben werde, so wollte ich mir erst ein Occasionskleid kaufen....doch die wären imer teurer gewesen....so hatte ich ein Unikat auf mich zugeschneidert und auch das Kleid meiner trauzeuginn wurde meinem Kleid angepasst und es gibt es so nicht noch mal....

ich werde den Weg im nächsten Jahr wieder unters Auto nehmen, rund 2 Stunden ein Weg, da ich Trauzeugin bin, aber die Braut will ja auch dorthin....
Ich würde mich gut informieren...aber viel Glück, Lg Franziska
26. Juni 2010, unser schönster tag....



paschida  am 07.12.2010

Re: ich will ein eigenes Brautmodegeschäft

wow - also DAS nenn ich mal ne super leistung he! :D woooow muss die Seite auch mal abchecken, vllt ist etwas für meine Brautjungfern dabei :) dankeeee

Also ich bin auch der Auffassung, dass man eben auch mit wenig Geld ein super tolles Kleid herkriegen kann was auch normalen Umgang aushält echt coole Sache...

Haha ja das kann ich mir vorstellen, dass das lustig war - zu mal ihr beide den wahren Preis ja kanntet :D

Herzlichen Dank für deinen Tipp ich möchte einfach auch dazu beitragen, dass jede Braut IHR Kleid findet... wäre mehr ein "Hobby" von mir das Ganze... andere Bräute und ihren Geldbeutel glücklich machen hahahahahaha




<3 <3 zivil 14. Mai 2011 & kirchlich 04. Juni 2011 <3 <3
www.emmanessica.de.vu



sheilyn  am 07.12.2010

Re: ich will ein eigenes Brautmodegeschäft

also ich hätte nicht voraus zahlen wollen, es gehört teilweise schon dazu, und evt bei mery's oder bekannten grossen boutiquen macht man das, aber neimals bei kleinen boutquen. also ich würde nicht.

zu masskleidung.. hast du die link's überhaupt angeguckt welche ich gepostet habe? www.budget-brautmode.ch
und www.sunsing.ch ?

die machen massgeschneiderte kleidung, zu einem top preis!
für wenige 100.-

edit: franziska hats ja noch ein 2. mal geschrieben seh ich grad ;)


also ich hätt auch NIEMALS! einen kredit aufgenommen und von den eltern hätt ich nie was genommen!
budgetieren ist wie du sagst, das A und O, wenn man nicht 80'000.- auf der hohen kante hat ;)


ich für mich bin dammi vorsichtig mit vorauszahlen.
mein mann hat mal 5'000.- so "verlohren".
gute kundenbewertungen übers internet sind mit vorsicht zu geniessen! ;)

kaufvertrag hin oder her, wenn ein geschäft konkurs geht oder jemand privat insolvenz macht, nüzt dir dieser vertrag genau nichts, denn meist stehen noch viele gläubiger mehr auf der liste als nur man selbst...

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 07.12.2010



paschida  am 07.12.2010

Re: ich will ein eigenes Brautmodegeschäft

doch doch hab ich mir angeschaut :) sieht echt gut aus ... na dann bin ich ja froh, dass es wirklich auch läden hat, die so günstig sind X) dann versuch ich mich irgendwann noch so dazu zuquetschen hahahaha

oh weia... 5000 das tut echt weh... shice.. demnfall habt ihr das geld nicht mehr zurück bekommen :(

ich denke mal geschäfte haben genauso viele schlechte erfahrungen mit nichtzahlenden kunden.. ist auch shice...

aber eben ich will ja einen seriösen, gut strukturierten und vorallem überzeugenden laden :) das wird super :D


<3 <3 zivil 14. Mai 2011 & kirchlich 04. Juni 2011 <3 <3
www.emmanessica.de.vu



Hase1981  am 07.12.2010

Re: ich will ein eigenes Brautmodegeschäft

Hallo paschida

Also du schreibst EURO 15000. Wenn das Euro sind, dann könnte es für die Gründung reichen. Wenn du eine GmbH machen willst, dann brauchst du CHF 20000 Startkapital. Steuern bezahlt die GmbH auf dem Reingewinn und Vermögen und du privat dann noch den Lohn sowie dein Vermögen (sozusagen Doppelsteuer)

Wenn du alleine arbeitest, dann hast du keine Lohnkosten für Angestellte das stimmt. Aber es werden sicher am Samstag am Meisten Leute vorbeikommen und wenn du dann nicht jedes Wochenende mind. 1 Kleid mit einer xx Marge verkaufst, wird es dich ruinieren. Denn Miete, Steuerberater, Unternehmensberater, Zinsen bei der Bank, Werbung, dein Lohn, übrige Personalkosten,... kosten eine Menge und die neue Kollektion muss ja auch noch finanziert werden und ein allfälliger Kredit amortisiert werden.

Grüssle

Zuletzt bearbeitet am 07.12.2010



Blumenfee  am 07.12.2010

Re: ich will ein eigenes Brautmodegeschäft

Hoi paschida!

Super idee weli Brut tröimt nid drvo ires Troumchleid z'finde wo no zahlbar isch!

Hesch du im Verchouf glehrt oder bisch sogar Schniderin? Oder bisch schüsch i däre richtig Tätig? Wenn nid würd i mi z'ersch da mal witerbilde (o wes so sicher dr lenger wäg isch) Aber grad wet du seisch du möchtsch gueti Qualität u hesch ke ahnig fo Stoffe, Nähie, Verarbeitig etc. de wirds scho schwiriger dim Chund grächt z'wärde........

Grad als zuekünftigi Brut ischme schnäll mal chli verleitet ou i di brasche idstige, wül me eifach z'gfüehl het das genau das wome suecht fählt doch......

I gspüre natürlech dis Füür für die Sach scho aber i dänke äs isch nid realistisch äs Brutmodegschäft z'eröffne innerhalb fomene Jahr ussert me het scho i eim Gschaffet u het fil ahnig vom ganze Metie! O äs Chlises Gschäft brucht fiiil Hindergrundwüsse u soooo chli chasch äbe ou nid si wül ja z'Troumchleid fo allne Brüt wotsch füehre (u das ir Grössi 34 bis 58) Somit bruchsch äs Lager, ä Verchoufsrum etc etc.

15000 Euro si ja jetz ou nid sooooo vil Gäld, näb all däne abgabe a Staat wotsch ja ou d'Chleider ichoufe, villech wetsch no paar assesoir ha, alles choschtet soooo vil Gäld!

I wot dir aber dini Tröim nid nä u cha dir nume rate das zu fachlüt geisch (u nid nume übers Internet informiere grad wes umne Budgetplan geit) di fo A - Z lasch la berate u dr vorallem ou d'Schattesitte lasch la zeige. Ev. geisch ou zumene setige Lade wi du möchtsch eröffne (z.b. budget-brautmode.ch) u fragsch di Froue diräkt

Grüessli Bluemefee



sheilyn  am 07.12.2010

Re: ich will ein eigenes Brautmodegeschäft

paschida:
Kapital könnte ich selber 15000 euro reinbringen. Ichmöchte ja auch eher klein anfangen und muss natürlich auch mit Verlusten rechnen in der ersten Zeit, bis es "gut" läuft.

no zo dem dohne...

verloscht esch zo 300% secher, i könne 4-5 lüt us de änge familie wo en eigeti buude hend.
grad min götti (met eignige bude) hed mer vor wenige täg weder gseid (wie die andere met eigniger bude au scho!!)
die erschte 5-10 johr machsch eifach minus, oder verdiensch nüd(!) ond du chrampfsch zerscht mole ond muesch ned meine es laufi grad. (zitat vo dene )
zodem äne chond no, dass es glaub scho chli es "saison" gschäft esch.. ned nor.. aber scho chli...

ond au ide bluemefee ehri gedanke ahstöss send sehr guet ond sehr realestisch, das muemmer jo au gseh ond sech werkli ned alles rosarot mole.
ahgnoh du hesch NOR(!) 10 verschednigi chleider modell, i grössi 36-48, das heisst du muesch NOR scho 70 chleider ome ha! das "jedi" frau i dem grösse rum nor scho 10 chleider chann probiere... ond die send denn noni verschede farbig. t brüt wend jo meischtens denn ganz genau gseh, wies usgseht, ond de chammer schlächt säge. "jojo das wär denn eifach in wiss, oder champagner, oder eierschale,etc ^^"


i hoff natürli dases för dech klapped so wie du der das usmolsch!!
aber ned zu fescht inesteigere, dass nochär entüscht besch, wenns ned so goht wie i dim wonschdänke ond du schlossändlich dis gäld drihgsteckt hesch, scholde hesch ond nüd defoh, ossert vell ärger hesch.
guet berote loh wiet bluemefee gseid hed!


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 07.12.2010



vivala010

nicht registriert

am 07.12.2010

Re: ich will ein eigenes Brautmodegeschäft

gugus du

hmm lueg min erstä gedanke isch gsi wonni da glese han no meh brutgschäfto? also ich würs niä mache au wenns min traum wär. i han halt gmerkt das au vieli burt do ihnä bi bekannte brutgschäfto gos chleid usssuechä sind . also ich wür worschinlich au wiedo ines grösserä und ned irgendwo ane wos ned bekannt isch . au scho drum das mo döt oft mengisch rabatt bechunt.

hmm git jo enigi brüt wo zerst im inertent es chleid gseh hend unds nocher gönd go aprobierä. drum denki chli afa wird schwer well joo meh sött doch was chönä bütä.

ich kenn eini wo mol es occasion brutgschäft ka hett aber sie heett gseit es rendiert ned well ebe den sött mo no grössi etc ha das es würkli enerä brut passt.

hmm also selbständig sie isch hüt ned liächt voralem hüt wo dä pris eh so grossi rollä spielt



sheilyn  am 07.12.2010

Re: ich will ein eigenes Brautmodegeschäft

@vivala

du seisch es.
ergendwo müend jo die grosse gschäfter gäld heusche, dass sie ide brüt alles rond oms chleid chönd biete! ghört nämmli vell dezue, i dänke kei brut machts ah, ines chlises rümli z goh, met 10 chleider ond "das wars". de nözt's au nüd wenns sehr gönschtig esch, denn die fraue wo hürotet, wend denn ebe weder mole alles.... gönschtig ond am liebschte s volli programm, wie ide grosse boutique! ond det chond spötischtens de klintsch. wenn mer doh 1 ond 1 zämerächned, chas jo ergendwie ned ufgoh...
aber i ben kei gschäftsfrau odn has au ned vor! i säge nümeh! ^^


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.



vivala010

nicht registriert

am 07.12.2010

Re: ich will ein eigenes Brautmodegeschäft

@ sheilyn ebe das isch halt scho so .. wenni scho geld usgib denn wetti au en service und das vo a-z. mir mensche sind halt zu verwöhnt i derä sach.

ich mein rummiete isch hützutags au ned günstig, klar jeh nöcher i dä stadt desto meh kundä wirsch ha.. usserdem isch halt au demit srechnä das mo en abschrieber muen chönä träga . mein alti kollektionnen reduzierä etc.


ajo no was wegem buget 15000 euro isch ned viel wend denksch du muesch evtl location no umänderä werbig wo recht tür sind flyers etc. hesch den dir au scho überleit was machsch wen e brut es chleid findet wo ihrä ned passt wer ändert das um? eh schniderin wett au ihre sin lohn.7
also meh gseht scho bi dä hochzit wiä schnell en franke weg isch.



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.