Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Mai2014Bräute-Abspeckiteam
Mai2014Bräute-Abspeckiteam
 1 2 3 4 5 .. 11
novia_mayo  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

wenn er luscht hend chömer da so wie d lela scho agfange hed zb. jedi wuche s aktuelle gwicht iträge. am beschte isch mer gaht immer 1 mal i de wuche am gliche tag am morge uf d waag. ier chönd natürlich au nur d abnahm oder zuenahm ufschribe. mer chönnted zb. de fritig als waag-tag neh :)

novia_mayo
19.09.2013: 66,3 kg
Abnahme/Zunahme: 0,00
Ziel: 60 kg

irgendwie so, was meined er?

Zuletzt bearbeitet am 19.09.13 10:04



novia_mayo  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@lela: ja da hesch rächt es isch wichtig das du dier chasch vorstelle für immer so z läbe. es söll ja ned en diät si sondern en umstellig für immer. vilicht chasch par sache dur anderi ersetze, wo aber ned s gfühl hesch das muesch verzichte?



canella

nicht registriert

am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

sehr guet! immer am fritig am morge...tag der wahrheit

canella:
Grössi 1.72m
15.09.2013: 83.2kg
Abnahme/Zunahme: 0.00kg
Ziel: 72kg, bis im Novämber 76kg zums chleid abstecke wär suuuuper (weiss nid öbi so viel disziplin ha)



novia_mayo  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

hihihi genau

Zuletzt bearbeitet am 19.09.13 10:29



morelia  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

hey so kuuhl

bi drbi
so suppä muesi unbedingt machä. u wider meh gmües u frücht ässä. viu wasser trinkä. de chunnt das scho guet. d zumba dvd usägrabä

morelia
1,66cm gross
110kg schwär
ziel: uhu bis zur hz, und när bini um jedes kilo weniger froh
hz: 24.05.2014



_janedoe  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

Also das heisst wohl ich bruche dringenst e Waag! Da ich aber gester bim Frauearzt gsi bi chanis grad sege

1.67cm gross
119kg schwer
Traumziel: -60kg
Reals Ziel: Unter 100kg

Was han ich bis jetzt gmacht?
Nüt


Ich nimm mir extrem fescht vor, nümme zwüschetdure zässe und kei Süessgetränk meh ztrinke, das sind mini Hauptproblem. Aber denn verwütsch ich mich, miteme Coci und eme Schoggiriegel ide Hand, woni ohni studiere isse....



elea  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

hallo liebi 2014ner brüt :)
ha mi chorz dor euche abnehm thread glese ond fendis cool, wie ehr das zeme wend dorezieh metem abneh! i het no en chline tip, weiss ned velecht fendes paar vo euch doof met helf vonere app abzneh aber mer het das soo super gholfe ond es esch s erste wo wörkli gnützt het und mer gholfe het mini ernährig umzstelle... das app heist "fitbit", am afnag eschs bez ufwändig well me alli lebensmittel muss igeh wome esset, aber es het vorlage und me muss ned go kalorie google ond so... me geht sis startgwecht i, s ziilgwecht und wie "schwerig" s abnehem sell si... aso ob me strengi diät wel halte oder ob mes eifacher wet. ond d app zeigt eimde emmer ah wievellme am tag no döf esse, ond zb wenn me sech bewegt und sport macht chame das au ige ond so stiigt de au d mängi wome döf esse. super fendi au dass me cha igeh wievell me trink öbere ganz tag. so hett me au kontrolle öber das. i weiss paar fende das secher doof, aber mer hets so super gholfe bewosster zesse ond das woni abgno ha esch au wörkli weg gsi. nix jojo effekt ;)
hoffe öperem vo euch helft velecht öpis! ;) liebe gruess!



novia_mayo  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@jane: en waag isch es MUSS :) du chasch au umfang mässe mache, find ich aber chli umständlich. stah lieber am morge schnell uf d waag.

du chasch scho zwüschedure öpis ässe das mach ich au. z.b. chli nüss wenn das gern hesch....

ich han mier no das da kauft: https://www.galaxus.ch/de/zing-anything-...CFQSS3godxiMAHw
ich trinke vill zwenig wenni nur leers wasser trinke. i die fläsche chan mer unne frücht ine due, obe wasser ifülle und denn hed mer wasser mit gschmack aber ganz natürlich. ich finds genial!



canella

nicht registriert

am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@_janedoe: wenn de nid grad ufs cola chasch verzichte würd i süsch mol mit sirup usprobiere.... isch au chli süess aber nid sooooo viel zucker wie cola.



novia_mayo  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@elea: ah so cool!! ha gar ned gwüsst das so app's gitt... das isch natürlich SUPER!! denn muess mer ned müehsam go d kalorie zämeräche.... danke villmal für de tipp, ich finds sehr guet :)



 1 2 3 4 5 .. 11

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.