Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Mai2014Bräute-Abspeckiteam
Mai2014Bräute-Abspeckiteam
 1 2 3 4 5 .. 11
_janedoe  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@elea
Merci tuusig, lades nachher grad mal abe!



d'Idee mit dem Wasserbehälter gfalltmer, die muessi ha :)



lela85  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@jane,
zwüschet ine, darfsch eifach kai cholehydrat esse. also nüssli oder frücht chasch immer esse.
weg em trinke, bi mir het das fascht am meischte usgmacht, ich trinke nur na zero produkt und es het mega viel bracht, es isch am afang chli komisch, aber mittlerwile, hani s normale gar nüme gern.

@trinke bim schaffe
ich han mir im migros so zero icetee pulver kauft und tuen mit dem s wasser chli verfeinere

@allgemein
also d WW-Produkt sind ja sowas vo hässli, das hani nie probiert, aber als alternative, die Léger sache vo de Migros sind sehr fein. de chamer au mal chli chips neh oder :)



_janedoe  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

Jez müender mi aber mal gschnell ufkläre, mier isch immer gsi, das für Übergwichtigi Light-Produkt Gift seged wills de Bluetzuckerspiegel betrüged und mer de nomeh zuenimmt?

Ich wüsst ebe scho wasi darf esse und was nöd. Und da ich ime Biogschäft schaffe bini au nomeh a de Quelle bi de 'guete' Produkt. ZProblem isch, das ich isse, ohni dasis merke... wüsseder wasi meine?



elea  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

bitte hoffe euch helft si eu so wismer gholfe het. ebe sesch ned jedem sis deng. mini mueter hets zom bispel ned 2 täg dorreghebt! i maches jez set em mai ond be emmerno voll motiviert :)
hoffe öperem vo euch hilfts au! :)



novia_mayo  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

aso bi teil light produkt wie z.b. cola zero ischs problem, das die künstlichi süessigsmittel dinne hend. wenn mer das trinkt hed de körper s gfühl aah fein öpis süesses, aber es chömed kei zucker und kei kohlehydrat im körper a. denn chas passiere das mer en extremi heisshungerattacke uf süesses überchunnt. wenn mer das ned hed oder dere attacke cha widerstah mached light produkt i dem sinn ned dick. würkli gsund sind aber die produkt au ned...
d legere produkt vo de migros find ich au super. z.b. de halbrahm oder d jogurt find ich vom gschmack her genau glich wie die normale sache

Zuletzt bearbeitet am 19.09.13 13:34



canella

nicht registriert

am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

ich nimm au die legere produkt vo dr migros, z.b. joghurt oder halbrahm. halt die sache wo me fasch täglich isst ode immerwider brucht. wurum nid grad dört kaloriere spare?!



qinshihuang  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

chleini froog: i hürot zwar nit im mai sondern aafangs april, aber abneh würdi eigentlig au no gärn bis denn... (und wenn i ehrlig bi au nochene no XD
würd mi freue, wenni au darf iistiige



_janedoe  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

Härzlich Willkommä bi eus qinshihuang, natürlich bisch du au als NICHT Mai Braut iglade bi eus mitzmache

(chamer dich mit qsh oder so abchürze? woher chunnt de Name? )



qinshihuang  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

dasch lieb - denn dueni mi morn mol wieder wiege (help )

qsh passt
chunnt vo do: google qinshihuang und denn gang uff wikipedia faszinierende mensch - er het s chinesisch quasi vereifacht und vereinheitlicht. und d horrorgschichtli über ihn si mit vorsicht z gniesse will si vo de nochfolgende dynastie verbreitet worde si (ähnlich wie d horrorgschichte über d karthager wo vo de römer feschtghalte worde si) *süchtel*



_janedoe  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

Oh Gott ich hasse Gschicht, sorry
Bisch denn du chinesischer Abstammig?



 1 2 3 4 5 .. 11

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.