Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Mai2014Bräute-Abspeckiteam
Mai2014Bräute-Abspeckiteam
 1 2 3 4 5 6 .. 11
novia_mayo  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

chli en intelektuelle touch duet eus sicher guet



_janedoe  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

hahahaha was genau wettsch jetzt dademit sägä??'



qinshihuang  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

ich LIEB gschicht XD
nö, bini nit, aber i ha chin. studiert - frog mi nit wieso... das frog i mi nämlig au immer XD



novia_mayo  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

nüüüüt aber das wo qnsh gschribe hed, da hani nur bahnhof verstande



canella

nicht registriert

am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

hahaha, ich liebe gschicht au, ha immer welle archeologin wärde und uf ägypte go s grab vo dr kleopatra usgrabe....tja....jetz wird i halt bürin, das isch fasch glich...chli im mischt go umestochere



qinshihuang  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

dasch doch au cool! aso, i lieb's e bitz im garte chönne go ummewärke!!!
hei leider kä richtige garte (nur es beetli wo zur wohnig ghört) aber mini eltere hei e riiiiiichtig schöne garte



Pricana  am 19.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

Halloo mini Liebe
Han grad churz vorem is Bett gha und Laptop abefahre das neue Thema gseh han nur churz welle säge, dass ich sit 3 Wuche ide Ernährigsberatig bin mitem Ziil bis zu mim Hochziit ca. 8 Kilo gsund abneh und bis ez bini begeistered :). Mis Problem isch weniger, dass ich zviel Gwicht han, sondern de Verlauf vode letschte 5 Jahr, han ez pro Jahr 1 1/2 Kilo zuegno und wot nöd dasses so wiiterghat.

Was ich ez mache isch, gnau nach mim Plan z ässe. Ich muen am Tag 3 Portione Eiwiis, 1 gr. Salat, 1 1/2 Portione Kohlehydrat, 3 Portione Frücht, 3 Portione kochts Gmües ((s wichtigste!) und e Handvoll Rohkost ässe. Es isch gem. minere Ernährigsberaterin mega wichtig, dassmer nöd ganz ufd Kohlehydrat verzichtet und au nöd ufs gsunde Fett, will de Körper brucht alles i gsundem Maas! Somit mueni au uf praktisch nüd verzichte, nur eifach reduziere :D das isch nämlich mis gröschte Problem, sobald ich mir öppis verbüüte wottis halt.. Am Afang isches recht kompliziert, aber ich han en Plan wo alles druf staht mit de Portione und schriebe jede Tag alles gnau uf, dass hilft mega! Wenner wönd chani eu de Plan au schicke :)

Uf jede Fall hani ez 2 Kilo abgno i 3 Wuche und bin grad voll motiviert :) Ah und s wichtige isch vorallem au, dassmer gnueg trinkt! Gem. mim Körpergwicht (68Kg.) und Grössi (1.63) mueni 1.9 Lt. Wasser trinke am Tag.

Wünsch eu allne en mega guete Start id Umstellig und viiiiel Erfolg !!


((Ah und bin kei Mai-Bruut, sondern e Juni-Bruut :p))



novia_mayo  am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@pricana: hey das tönt ja super! ich versueche au ungefähr so z ässe wies dier dini ernährigsberaterin vorgschlage hed, schaffs ned jede tag aber meischtens gahts einigermasse :)
uf kohlehydrat chan ich au ned ganz verzichte, schliesslich brucht mer ja au chli energie wenn mer sich bewegt usw!
bisch ja ufem richtige wäg, 2 kg i 3 wuche, gratuliere!!
ich wär sehr intressiert a dem plan, chönntsch mer de schicke?

@all: so, hüt isch fritig = waagtag :)
ich mache mal de afang. da mier hüt startet gib ich jetz no kei differenz zu letscht wuche i.

novia
Grösse: 1,68 cm
Gewicht am 20.09.2013: 66,2 kg
Abnahme/Zunahme: 0,0
Zielgewicht: 60 kg
HZ: 24.05.2014



lela85  am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

bhuuu fritig wäägetag :) bi mir hets sit letscht wuche au na kai differenz geh ha immer na 99 :(



Similein  am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@pricana.. a däm plan wäri süsch ou no interessier!?

soo hüt hani mi o gwooge..

Similein
Grössi: 1.70
Gwicht 20.09.13: 72.5Kg
Zielgwicht: 62kg



 1 2 3 4 5 6 .. 11

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.