Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Mai2014Bräute-Abspeckiteam
Mai2014Bräute-Abspeckiteam
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 11
_janedoe  am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

Aso ich muessmer hüt echt zerscht mal e Waag kaufe, fallsi dezue chume! Aber wird sich zu geschter öppe nüt gänderet ha


@Pricana
Da wäri aso au seeeeehr interessiert.



canella

nicht registriert

am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

shit hüt isch jo fritig....ups...voooooooll vergässe wäge hüt morge...machi hüt am obe no

@pricana: also mi würd dä plan au mega interessiere!

ha au grad no mini ärdbeeriwuche toooooooooooooll, denn fühl i mi immer bsunders fett und grusig und s schlimmschte isch, i ha ständig gluscht uf alles mögliche.
hän dr nid ame au s gfühl es hangt au mit de hormon zäme? i frog mi ame öb i besser würd abneh wenn i d pille nüm würd nä.....

gester zobe hani schön brav e suppe gmacht mit lauch und pilzli und bi im garte no mini räschtliche rüebli go uszupfe. potzblitz, die sin denn no gwachse!!!!
s git eifach nüt bessers als früschi rüebli usem garte no mit em chrut dra (also s chut hani nid gässe)



novia_mayo  am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@canella: super, sehr vorbildlich mit de suppe!
ich dänke es hed vill zämehäng mit de hormon. känn mi aber leider zwenig us, obwohl ich scho lang d pille nime...
aso bi mier isch so, wenni mini täg han nimi meischtens keis gramm ab... da chönnti glaub 3 täg nüt ässe und ich wär immer glich schwer oder nime sogar no zue, aber das isch ganz normal das hend glaub die meischte.
ich würd eigentli gern mit de pille ufhöre, aber was gitts als alternative wo kei hormon dinne hed?!?



Similein  am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@canella.. mhh..früschi rüebli..
i ha mir hüt o gad aui zuetate fürne feini gmüessuppe kouft..

jaa.. die liebe Hormon.. we me se nüm nimmt wird's o nid besser

@novia.. kondom



canella

nicht registriert

am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@novia_mayo: gäll GG isch ebe uswärts gange. i hätt eigetnlich turne gha, aber ha so buchweh gha, has vorzoge dehei ufem sofa z blibe mit dr kuscheldecki, ha "das hält kein jahr" gluegt und mäscheli bunde für d iladigschärtli.
ja bi mir isches genauso. wenn i mini täg ha nimm i nüt ab, nur zue.
i würd au gärn ufhöre drmit, aber es git ebe usser gummi kei passendi alternative, spirale wott i nid. i nimm se jetz no bis nach dr hochzyt oder je nach däm bis nach de flitterwuche (wenn denn die irgendwenn stattfinde) und denn setz i si ab.

@similein: hesch se abgsetzt?



Similein  am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@canella.. du hesch doch rächt..sone gmüetleche abe vorem TV cha aues.. hehe dä hani o ersch gad mau gluegt
ja das isch e so..git leider nüt gschiids ussert gummi..
jaa i nime se scho es ziitli nüm, aber äbe das hormonchaos nachem absetzte isch o nid viu besser..! ha emu gad schnäu 3 - 4 Kg meh druf gha..!

Zuletzt bearbeitet am 20.09.13 09:50



canella

nicht registriert

am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

do gits nur eis, grad es chind mache nach em absetzte



Pricana  am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

Also ich schick eu mal min Plan im Ahang, ich hoffe mer chans läse? Hans chli blöd müesse scanne vorher. Ich luege dassi würklich jede Tag das Protokoll tuen usfülle, es falltmer viel ringer wenni mi a dem chan hebe und gnau gsehne, wie viel na drin liit :). Und so gsehtmer au grad chli sini Schwächene wennmer jede Tag en Schoggiriegel oder so uffüehrt ;). Ich han jetzt würklich alleige mit dem Plan 2.4 Kilo abgno i 3oder 4 Wuche ohni Sport (chani im moment nöd), obwohl ich mir au ab und zue mal öppis gönnt han (mal en Berliner, mal es Redbull, etc.). Will wennmer sich nüd gönnt und alles verbüütet chunts ufd längi use e nöd guet :).

Aber ebe, die Portione Agabe sind uf mich usgrechnet, es isch halt jede Mensch wieder anderscht. Und s wichtigst isch ebe s kochte Gmües und s viel Trinke! Wassi nöd ufem Plan han sind ez mini Richtlinie, dass wäred namal:

3 Portione Eiwiis
1 Salat (grüen), chunt nöd drufa wie gross
3 Frücht (aber nüme z spaht am Abig und am beste in Kombination mitem Eiwiis oder nachem Esse)
1 1/2 Portione Kohlehydrat
3 Portione kochts Gmües
1 handvoll Rohkost
1-2 EL Öl oder es paar Nüssli (gsunds Fett)

Min hütige Stand uf de Waag sind 65 Kilo gsi :)

Wünsch eu na ganz en schöne Frietig !!



canella

nicht registriert

am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

@Pricana: hey merci villmol! das isch e super plan! de weiss me wenigstens mol vo was me wievil ässe sött/dörf. und wenn me jetz z.B meh als 3 Portione Frücht iss? darf me das oder sött me de das nid?
und wievil Portion git de es Fruchtjoghurt?



Pricana  am 20.09.2013

Re: Mai2014Bräute-Abspeckiteam

Also meh Frücht dörfsch scho ässe (aber nöd viiiel meh), und weniger isch au mal okay, meh Gmües sowieso, vo dem chasch nie gnueg haa! Bide Frücht ischs halt eifach na so, dass sie Fruchtzucker drin hend und ebe grad am Morge en Öpfel isch fürd Magewand irgendwie nöd so guet, drum am beschte in Kombi mit Eiwiis, mit chli Trochefleisch z.B. Bide andere Sache söttmer aber gnau öppe i dem Rahme sii, nöd viel meh oder weniger. Ou Joghurt het mini Ernährigsberaterin gseid isch mega tückisch, i eim Jogurth hets 7 ! Würfelzucker drin! Ob ez es Birchermüeslijoghurt oder es Erdbeerjoghurt isch da glich. Drum am beschte immer Naturejoghurt neh und dete gsehtmer uf de Tabelle glaub wie viel Portione Eiwiis dasses isch.



 1 .. 3 4 5 6 7 .. 11

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.