Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Metabolic Balance
Metabolic Balance
 1 2 3 4 5 6 .. 97 .. 187
nimbini  am 22.07.2011

Re: Metabolic Balance

@tiffany-girl, yep, roggenschrot-brot heisst es glaub ich! ist schon in scheiben geschnitten und so viereckig abgepackt in plastik! ist für mich zwischendurch auch ok, aber das vom müller ist echt mega fein....

lg nimbini



livipivi

nicht registriert

am 22.07.2011

Re: Metabolic Balance

Das wär auch was für mich- habe schon ewig kein Brot mehr gegessen- nur Roggenknäcke vom Migros

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



Schlumpf79  am 22.07.2011

Re: Metabolic Balance

@Dia: und scho e Termin abgmacht? Cha di tröste, ha au lang bruucht und de ide Flitti`s hani mi de definitiv drzue entschiide. Ha sogar dr Termin für dBeratig vo Thailand usgmacht! Has unbedingt i dere Wuche wellä, da ich nu Ferie ha!

@all: dankä üch vielmal für üchi Tips! Wett üch au mal ganz herzlich zu üchne Erfolg gratuliere.
Findi echt super! Livipivi, so Kompliment gönd definitiv abbe wie Honig, das motiviert grad numal meh

Liebs grüessli schlumpf


Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha



dia

nicht registriert

am 25.07.2011

Re: Metabolic Balance

@Schlumpf

Nein, habe noch kein Termin abgemacht (gehe im August eine Woche in die Toscana) und im Oktober sind mir 1 Monat in den Flitterwochen. Ich möchte schon dran bleiben und nicht in den Flittis auf die Sachen verzichten müssen. Aber ich bin voll motiviert, dass das durchziehen möchte und werde dann halt erst im November einen Termin abmachen...
Aber da ich seit Samstag eine bakterielle Angina habe und ich kaum schlucken und sprechen kann, kann ich zur zeit auch nicht gut essen...


Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Schlumpf79  am 25.07.2011

Re: Metabolic Balance

@Dia: Da hesch du recht, so chasches drfür de grad dürezieh. Und Ferie i volle Züüge gniesse!

Oje, wünsche dier e gueti Besserig, so öpis setti im Summer verbotte werde! Bi legst Wuche au so halbe flach gläge

Lg Schlumpf


Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha



dia

nicht registriert

am 25.07.2011

Re: Metabolic Balance

Danke Schlumpf!
Ha im "Hochsummer" no nie e Schal a ka und Salbeitee trunke!
Aber zum Glück isch es jo nid heiss...


Genau, so ka ich's dure zieh ab em November, ich dänk das isch am beste. Sunst verfall ich in mine Flittis schnäll wieder in mine alte Gwohnheite!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 25.07.2011

Re: Metabolic Balance

@Dia 1. au vo mir ganz gueti Besserig- uiuiui ich ha mal pfeifferisches Drüsefieber gha, das isch ja au Schluckweh eifach mega schlimm. ich weiss wie weh das tuet. Wünsche dir vo Herze schnelli Besserig.
2. find ich guet das ned vor de Flitterwoche afangsch. Ich bin grad 4 Täg nach de Flitterwuche de ersti Termin gha und das isch perfekt gsi. übrigens hani gesse was ich ha welle i de Flittis (sogar eimal Mac) und ha trotzdem 1Kg verlore

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 25.07.2011

Re: Metabolic Balance

@Schlumpf- find ich super. Muesch luege, wend erst mal die ersti Wuche düre hesch laufts wie vo elai und ich ha hüt mis Gilet wo ich ca. 5cm vorne ned zue bracht han- chöne CHNÖPFE-ohni dra z riessä- wow ich säg eu. Ha riesig freud!!

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 25.07.2011

Re: Metabolic Balance

@livipiv
Hey super, das tönt jo nacheme mega Erfolg!! So Sache motiviert eim sicher und das isch genau das wo ich denn bruch!!
Das heisst jetzt nid, dass ich bis em November alles iss wo ich will, ich lueg jo jetzt scho, dass ich keini Kohlehydrat zum Znacht me iss! Ich will jo nid no mehr müesse abnäh...

Danke für dini Guetibesserigswünsch, nach de Medis wo entzündigshemmend sind, gohts mir scho chli besser...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sibeli

nicht registriert

am 25.07.2011

Re: Metabolic Balance

Mues au grad metschriebe bi dem Thema. Ech ha höt ond morn mini Ifüehrigstäg ond am Mittwoch fohd de di strängi Phase richtig ah vo Metabolic Balance. Ech be rechtig motiviert und hoffe wörkli, dass ech so mim Speck om de Buch ond am Füdle äntli an Krage cha go.

Min Schatz esch rechtig härzig gsi gester. Os heiterhellem Himmel hed er gfrogt, öb er mech i ergend enere Wiis cha unterstütze bi Metabolic. Aso öb er no normal döff ässe ond so oder sosch of mech mues luege. Ech ha de gseid, dass er mech, wenni velech de mol es Tüüf ha, weder sell motiviere.

Aber bis jez beni no guten Mutes. Ossert, dasses eus es paar Termine (Geburtstagsfäscht) iegschneiet hed, wo gnau während de stränge Phase send. Dasch chli doof. Aber ech luege de eifach, dassi vorher oder nocher esse.



 1 2 3 4 5 6 .. 97 .. 187

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.