| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Tanzkurs
 1 2 3 4 5 6
21.05.10 08:42
cosmologia 

Re: Tanzkurs

Mir sind üs au nöd ganz sicher, welle vo beidne Walzer, dass mir nehmed. Ich han mr säge loh, dass de Wiener Walzer eigetli de "richtige" Hochziitswalzer isch (z.B. Blue Danube). Min gg möcht sehr gern, dass mir de tanzed, aber er isch würkli sehr aastrengend. Mir händ aber no chli Ziit zum üebe und wenn mirs würkli im Griff händ, denki, dass es au goht. Ich han au absichtlich miteme lange Chleid mit Schleppe güebt

Grüässli,
cosmologia

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

21.05.10 11:02
Carmile 

Re: Tanzkurs

hey cosmologia

was findsch du denn am wiener walzer astrengend? mer hend gest es paar lässigi drehige und showelementlis glernt wo eigentrlich gar nöd so schwierig sind. schwieriger isch es, dass sie au guet usgsehnd vode haltig und allem. aber i find de tanz eher gmütlich :-) rockn roll findi streng

mer nähmet jetzt doch nöd simply the best vo tina turner für de disco fox, sondern grad direkt es coole timbaland lied für de mittler disco fox part und wählet no es neus hip hop lied, z.B. vo usher. timbaland fätzt eifach me wie tina turner und goht ringer zum tanze. schwierig isch nämilch no dass me nochem walzer direkt dä übergang zum disco fox hikriegt, au im kopf ;-)


21.05.10 11:29
Franziska

nicht registriert

Re: Tanzkurs

Ja, ja die haltung.Die können wir üben und üben, aber ich bin knapp 1.67 und mein Mann ist fast 2 m.
Weisst du was ich meine.....

26. Juni 2010

21.05.10 11:57
cosmologia 

Re: Tanzkurs

Hi Carmille

De Wiener Walzer isch de schnelli vo beidne Walzertype und min gg tuet nöd gern pendle zum sich uusruebe. Mir tanzed ihn am liäbschte au no progressiv und mr chan det di schnelle Drehige iibaue. Es xeht so genial uus, aber nach 3min bini eifach nur fix und foxi

Mir händ üs aber no kei Gedanke gmacht, was mir nacher tanze möchtet. Vilicht en englische Walzer zum wieder obenabe zcho und dLüüt uf dTanzflächi zhole

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

21.05.10 13:07
Carmile 

Re: Tanzkurs

hey cosmologia

hä? denn verwirr ichs.han immer gmeint de wiener seg de langsamer. uf all fäll nehmet mer en rel. langsame. mit de liedwahl chasch jo stempo au no chli bestimme.

wie wärs denn wenn ihr wöret au en mix mache? also euche wiener walzer, übergang ines ruhigers lied mit foxtrott oder sunst was langsamem..mer chunt jetzt grad au nünt kreativs in sinn, aber 3min richtig loslegge sind scho streng. oder ebe wie du seisch, no en englische ahengge.

bi üs isch umgekehrt..demfall de englisch :-) walzer, denn disco fox richtig gas geh und denn mit hip hip eifach no was witzigs wo fätzt aber nümm so streng isch. freuu.


21.05.10 13:16
cuenca 

Re: Tanzkurs

Von der Musik her ist der Wiener Walzer der schnellere (z.B. An der schönen Blauen Donau) und der Englisch Walzer der langsamere (z.B. "If you dont know me by now" von Simply Red).

Beim Tanzen kommts eben drauf an, ob man die Schritte austanzt oder nicht. Wir haben gelernt, beim Englischwalzer, die Schritte auszutanzen und beim Wiener jeweils nur auf 1 zu tanzen (d.h. hauptsächlich zu pendelnd). Somit ist für uns der Wiener langsamer zu tanzen als der Englische.

Doch habe ich auch schon gesehen, dass beim Wiener ausgetanzt wird und dann ist er natürlich schneller als der Wiener. Oder eben wenn man ihn progessiv tanzt (d.h. mit Fortbewegung im Saal herum) und Figuren einbaut, dann wird er schnell (wie cosmologia schreibt).

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

21.05.10 13:28
cosmologia 

Re: Tanzkurs

Sali Carmille

Ich han ebe gad selber müesse google bevori mini Antwort obe gschribe han.

Danke für de Hiiwiis. Ich find dIdee guet, sLiäd abzchürze und in en Foxtrott oder de Englisch Walzer zwächsle, werd das gad no bim gg aabringe. Mol luege, öb üse DJ öbis mache chan... Ebefalls freu

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

29.06.11 21:12
Schnubel

nicht registriert

Re: Tanzkurs

So langsam muss man sich noch mit diesem Thema beschäftigen (als gäbe es nicht schon genug)...Die Liste wird irgendwie länger statt kürzer
Also, wir sind ja keine Tänzer und müssen überlegen, ob wir in einen Tanzkurs gehen sollen.
Eine Tanzschule ist grad bei uns in der Strasse...wäre also praktisch *g*
Habt ihr sowas geplant oder schon gemacht ?

Liebe Grüsse Schnubel
«~»«»~«»Hochzeit am 03.09.2011«»~«»«~»


Zuletzt bearbeitet am 29.06.2011

29.06.11 21:23
Tiffany-Girl 

Re: Tanzkurs

Wir machen keinen Tanzkurs und tanzen den Hochzeitstanz zu "unserem" Lied, slow-dance. Ich tanze sehr gern, aber mein Schatz überhaupt nicht, und obwohl er bereits gewesen wäre, für die Hochzeit einen Tanzkurs zu machen , wollte ich das nicht, denn ich will nicht, dass wir wegen der Hochzeit Sachen machen, die wir sonst nicht tun würden, und uns deswegen "verbiegen"...

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

29.06.11 21:27
dia

nicht registriert

Re: Tanzkurs

Hallo Schnubel
Also ich hätte sehr gerne einen Tanzkurs gemacht, aber mein GG ist ein absoluter Tanzmuffel!!!
Darum gab es auch nur ein Hochzeitstanz und das auch nur mit mürrischen Worten...
Ich fand es dafür wunderschön...

Ich finde es toll, wenn Brautpaare in einen Kurs gehen, oder es schön können. Sieht immer toll aus!

Dein GG würde ein Kurs mit dir machen?


Lg,dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

 1 2 3 4 5 6
Wiehnachtsgschenk   Standardtanzkursen   privatstunden   hochzeittanzkurs   Tanzkurs   v=BDIO6c8vlTE&feature=related   Hochziitstanzkurs   gemacht   Hochzeitstanz   Hochzeitseinladung   Hochzietstanzkurs   Hochzeitstanzkurs   gesselschaftstanzkurs   eigentlich   Weltmeisterschaft   2011«»~«»«~»   Standaart-tanzkurs   Schnubel   v=aqRCA8B-dSc&feature=fvst   «~»«»~«»Hochzeit
Erstellen Sie mit wenig Aufwand und ohne Vorkenntnisse Ihre eigene Hochzeitshomepage mit unabhängiger Wunschliste!