Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Was ich eifach mal muess los werde....
Was ich eifach mal muess los werde....
 1 2 3 4 5 .. 8
Sunneblueme_12

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Ich kann euch alle sehr gut verstehen!
Bei mir ist es so wie bei sigport, wir sind noch mitten in der Hochzeitsplanung da wir ja erst nächstes Jahr heiraten , aber trotzdem wird dann bei uns sicher auch im ersten Moment eine gewisse "Leere" auftauchen...
Mir haben schon sooo viele (verheiratete) Frauen gesagt: "Muesch de luegä, de plansch äs Jahr oder no meh dini Hochzyt u när machts PAFF und aues isch verbi!"
Meine Mutter sagte kürzlich, sie wisse gar nicht mehr wo sie damals ihr Apéro gemacht hatten, der Tag sei damals wie in einem Film an ihr vorbeigeflogen... (zum Glück wusste es mein Vater noch!)
Ist vielleicht ein kleiner Trost, aber zumindest geht es jedem irgendwann gleich!!!
Und wenn dann sigport und ich (und alle anderen 2012-Brütlis) diese Gefühle und Gedanken durchmachen, seid ihr alle schon "über'm Berg"!!



nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

ui ich bin also grad e chli erstuunt, dass soviel lüüt au so de apfupf händ im büro und nöd viel lauft, han immer dänkt, ich seig so chli die einzig, wo da versuecht ihri acht stunde chrampfhaft umebringe im büro! ich dänke ebe momentan grad e chli wie dia, bi eus sind chind au es thema und us dem grund hani eigentlich kei luscht zum jobwächsle! klar, wänns dänn erscht i zwei jahr oder so würdi ischlah, dänn isch es natürlich dümmer, wil ich han eigentlich nöd vor, no solang müesse durebisse i mim job.... ich bin ständig uf de suechi nach neue ufgabe, wie ich mini täg umebringe, es isch grässlich! han im fall ohni seich im letschte jahr mini ganz hochzyt und eusi 4monatig reis alles im büro plant, sooooviel zyt han ich! krass, hm! han dänn dänkt, es gäbi es paar neui projektli im büro, aber nüt isch gsi.... ja und drum schlahni mini zyt halt im internet z'tot und maile chli i de weltgschicht ume mit kollege aber jetzt öppis neus sueche bringts nöd....

na ja, ein liechtblick hani ja momentan, han für morn spontan frei gnoh, gange zum coiffeur, triff mich mit de kollegin uf en chai und am weekend gömer für zwei täg in europapark! ui ich freu mich so, mir gönd eiegentlich jedes jahr es weekend und sind immer e luschtigi truppe, das jahr simer sogar 17 lüüt, wird sicher cool! und am mäntig hämer ja au frei und dänn gits es feins raclette und am zischtig stürz ich mich dänn wieder i mis metabolic-programm.... scho schlimm, eigentlich läb ic momentan nur so vo weekend zu weekend, die sind natürlich umso cooler, wil det immer öppis lauft....

bin aber also scho froh, gits das forum, da sitzed ja amigs no es paar im gliiche boot, isch ja irgendwie au no schön!



dia

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@nimbini
Denn wünsch ich dir ganz e schöne Frei morn, loss es dir guet go bim Coiffeure und e schöne Daag mit dinere Kollegin! So Sache bruchts ab und zue, dass me au unter dr Wuche sich uf öbbis ka freue!!

Und notürlich e super Weekend im Europapark! Das wird sicher e gaudi mit do vile Lüt!! Mis Gottekind isch am Zistig gsi, sie het verzellt, dass sie 2 Stund für d Bluefire agstande sich....
Aber sunst hets nid so vill Lüt ka...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@dia jö danke dir vielmal! ja ich freu mich also grad riesig ufs weekend, isch so chli mis highlight moementan ja uf die viele lüüt hämer eus scho igstellt, das isch immer so, aber wil mir soviel sind, machts nöd soviel us, mir händ immer was z'schwätze! am weekend isch ja no summerparty und dänn isch de park bis mitternacht offe und am sunntig chömer ja au scho früehner ine, wil mir det pfuset, drum hämer sicher gnueg zyt..... und am mäntig bini dänn halb tot und es tuet mer alles weh, ja mit em alter mag meh eifach nüme eso



dia

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Stimmt, mit so viel Lüt gits immer öbbis z schwätze, do wirds eim sicher nid langwilig...

Cool, e Summerparty!!! Ha ich nid gwüsst, dass es das git. Hoffentlich macht s Wätter chli mit...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

ja hauptsach, es rägnet nöd, dänn simer scho happy



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@nimbini: Wow, ich bin au erstunt, dass es no glichgsinnti git. Mängisch denki, ich bin die einzig, wo 8.4 Stunde/Tag absitze muen . Das isch sowas vo müehsam und ich bin scho so wit, dass ich gar kei Bock meh han, wenns denn Mol was ztue git. Das sch.... dermasse a. Find das krass...so bini no nie druf gsi und jetzt bini irgendwie i dere Spirale. Wie du hani au 80% vo de HZ do im Gschäft organisiert...x versch. Liste gschriebe...Bilder vo Frisure, Make-up usw. gsuech...ich han au massig Zit

Und au das mit em Nochwuchs isch bi mir ähnlich. Ich frog mich, obs sich lohnt, en neue Job z sueche...aber wie du seisch, was isch, wenns no zwei Johr oder so goht? Uiii nei, ich krieg die Kriese!!!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



dia

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Hihihihi, goht mir amigs glich. Wenns bi uns e flaute git im Gschäft und uf eimal gits arbet, denn schisst's mi mega a die z mache, will grad so schön im Internet bin....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@prinzessin, oh je, mir sitzed glaubs definitiv im gliiche boot! wil mir gahts au so, wänni dänn arbeit han, dänn stinkts mer mega und ich han null bock! ich bin ja eigentlich würklich nur no da, wil ich so en tolle chef und es lässigs team han und ebe de lohn halt super isch! und ja wil mir halt eifach familieplän händ! wär au blöd, ich würd künde und was neus sueche und dänn schlahts i de kündigungsfrischt i, das möchti ja dänn scho nöd! und da hett ich ebe allefalls no d'möglichkeit, nachher teilzyt cho go schaffe, so 20-40% und das würdi sowieso vorig lange für min job



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@nimbini: genau, null bock...das kenn ich. und ich schieb alles vor mich ane und verpasse mängisch sogar fast d deadlines...uhhhhhhhhh schlimm. ich weiss eifach nöd, ob ich das no so lang ushalte. aber en neue job sueche und finde, wo mind. das het, wome jetzt het...das isch schwierig. und wie du seisch, wenn me familie plane tuet...viellicht eifach durebisse und sich beschäftige

ich verdiene ebe au guet und theoretisch chönti min job au mit weniger pensum usführe. de arbeitsweg isch super...d lüt sind au o.k....

jetzt zerst mol d hz und d flitterwuche abwarte...nochher chani mich eme neue projekt widme, wenn nötig ebe en neue job oder es baby

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 2 3 4 5 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.