Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Was ich eifach mal muess los werde....
Was ich eifach mal muess los werde....
 1 2 3 4 5 .. 8
livipivi

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Mir gahts au so- bin grad gar nüme produktiv wenn s kei ARbet het und das biz wos git schiesst mich dermasse a..., glaub mir hend einiges gemeinsam

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

uiiiii ich bin aber scho mol froh, dass es andere glich goht. ich kenn sust niemert, wo so wenig ztue het und die symptom het. das isch für mich scho es bore-out-syndrom

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Guete Usdruck Prinzessin: Ihr verdiened wenistens recht- ich ha säb Päckli au na z dräge dass ich chum d Rechnige chan zahle Endi Monat, well totali Flaute isch sit Mai und ich Bonifiiert bin

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@prinzessin, weisch was bi mir no s'schlimmste isch? es isch nöd zum erschte mal, dass ich so en job han... ich ziehn das irgendwie a! ich säge dänn immer, ich bin eifach nöd gebore zum schaffe, hihi! und s'tragische isch ebe, dass ich, immer wänn ich nöd zfriede bin bim schaffe, afange fuettere und drum zuenimm, das nervt dänn ebe au no so.... ja irgendwie muess ich mich ja beschäftige!

ich gange jetzt eifach mal devo us, dass ich nur no bis nächst jahr muess schaffe und so gahts dänn no einigermasse und ich dänke mir, das isch absehbar und gaht ja nüme so lang! und ich chan guet spare für eusi zuekunftsplän, das isch au no so chli en troscht.....



nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@prinzessin, ja genau, das gaht is bore-out ine! das säg ich au..... und am abig bisch no zmüed zum suscht öppis mache, tragisch!

@livipivi, oh je, da fühl ich mit dir mit! das hani au scho gha und wänn dänn de lohn au nöd stimmt, isch es echt no meh verschisse.... de lohn isch ehrlich gseit e chil das, wo mich da no haltet und ebe s'team.....



dia

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@livipivi
Oh je, ich hoff für die kömme bald wieder besseri Zyte mit neume Job und e völlers Konto! Druck dir ganz fest dr Dume!
Miteme scheiss Job ka me jo no guet umgoh, aber wenn denn dr Lohn und sunst d Sozialleistig nid stimme, denn sich es ganz schlimm sich z motiviere...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@livipivi: Ouuu jo, das isch nomol e zuesätzlichi Belastig. Das glaub ich dir, dass es denn nöd eifach isch.

@nimbini: Genau, das isch jo s tragische. Me isch müeder, wie wenn me de ganz Tag viel ztue gha het. Und ich ziehn die Jobs au a...woni vorher gsi bin hani innerhalb vo de Probezit kündet...mir isch es so stinklangwielig gsi...das hani nöd usghalte. Und jetzt sitz ich sit 4.5 Johr do

Wenns absehbar isch, denn gohts. Aber wie gseit....es isch jo schön, wenns grad klappt..und wenn nöd? Und ich würd wöle 60% witer schaffe, wenn ich Mol es Chind han.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@prinzessin, ui ich han bim letschte job au no innerhalb vo de probezyt kündt, wil ich scho so unterforderet gsi bin! schlimm.... und da bini jetzt grad emal zwei jahr und 4 mönät devo hani ja unbezahlte gha.... hehe mängisch förg ich mich, obs a mir liit?!

ja ich würd ebe am liebschte es jahr oder so pause mache und dänn ebe nur so 20-40% go schaffe und für die 1-2 täg wär mer de job no glich, da chämti wenigstens no so gnueg chohle ine.... tragisch!



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

es johr pause, das isch sicher sehr schön. do hesch würklich zit für s baby und chasch es gnüsse. wenn das möglich isch, wärs jo super!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

und jo, es isch tragisch...aber ebe....bin halt eifach au z fuul, was neus z sueche

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 2 3 4 5 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.