Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Was ich eifach mal muess los werde....
Was ich eifach mal muess los werde....
 1 2 3 4 5 6 .. 8
livipivi

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Und ich mues jetzt wieder Ha zwar kei lust- aber ebe- gaht ned so wieter und mir sind na ned am plane mit Chind. Ha vorgest- nach de Absag- so zum Schnügel gseit: Chum mir mached jetzt es Baby denn gang ich wieder 2 Täg als Prophylaxe Assistentin go schaffe und guet isch. Aber ebe, irgendwie isch es na ned de richtig Ziitpunkt. Wettet gern zerst na echli spare- aber da dezue bruchi en bessere Job.
Und bi jedem Vorstelligsgspräch die Frage: Hend sie scho Chinderplanig? (Well mir ja erst ghüratet hend) Klar dörfeds ned frage- aber sie tüend gliech und was wetsch denn sägä?
Wend seisch, da säg ich nüt dezue- denkeds e: Aha die isch viellicht scho schwanger! Ich säg denn immer es isch na nüt i de Planig die nächste Jahre, mir hends ned pressant.
Aber eigentlich wett ich scho so i 2 Jahr Mami werde... *grmpf*

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

hehe prinzessin, so lüüt känn ich au! also ich würd jetzt vor de hochzyt und de flitterwuche eh nüt meh neus sueche, jetzt bisch wenigstens no chli privat beschäftigt mit de hochzytsplän und suscht chasch immer no nach de flittis öppis neus sueche.... usser ebe ihr händ au baby-plän! und suscht bissed mir no chli dure und fülled no chli s'forum



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@livipivi: Genau vor dem grauets mir au. Mir hends die Frog scho Mol gstellt, woni mi beworbe han (bin 27gi gsi). Wie du seisch...wennd nöd druf antwortisch, denket sie sich ihren Teil und wennd was seisch...naja..denkets au ihren Teil dezue. Ich verstoh dich und druck dir ganz fest de Dume, dass du gli was findsch, wo du besser verdiensch. Denke, das isch denn au e gueti Usgangslag für Chind.

@nimbini: Privat bini weisch wie beschäftigt. Und au mit mim Hobby chönti mich 8.4 Stunde beschäftige. Aber wie du seisch...jetzt mueni nüt sueche. Und wenn me Baby-Plän het...do hend mir ebe scho gueti Sozialleistige....20 Wuche sind zahlt

S Forum fülle...das tönt guet. Aber erfüllt eim au nöd unbedingt..also weisch wieni mein. Ich wür lieber gnueg z schaffe ha...en coole Job und am Obig is Forum...und nöd de ganz Tag im Forum hänge, weil ich nix ztue han

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@livipivi, oh je, das hani au scho vo vielne ghört, dass die frag chunnt, wänn ghüratet bisch! ich würd stinkfräch säge, also eigentlich dörfed sie mich das ja nöd fröge, aber..... und dänn chasch ja säge, nei isch momentan nöd in planig, wil de maa e 3jährigi witerbildig macht oder wil du gern no e witerbildig möchtisch mache.... au wänns nöd stimmt, das chunnt immer guet a! säg ich amigs au... ich händs das immer gförgt wägem reise "aha mir händ gseh, sie gönd gern go reise, isch dänn da scho wieder e grossi plant?" mini antwort "nei im momänt nöd, min maa isch grad anere 3jährige witerbildig und darum isch das momentan keis thema" und dänn gäbeds rueh.....

ja es baby nur wil meh nöd zfried isch im job isch natürlich die falschi lösig! drum findis guet, wä nn nöd ufgisch und dir öppis neus suechsch und ihr dänn no chli tüend spare! das isch sicher de richtig weg! und villicht häsch dänn au en job, wo nachher no chasch tz witerschaffe und bringsch glich no es paar tuusig franke hei.....



nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@prinzessin, ja ich weiss, was meinsch! vor allem bi eus wo d'hochzyt verbi isch, isch s'forum nüme soooo spannend! und im swissmomforum fühl ich mich momentan au no chli überflüssig, hihi! schöne mischt! mir händ ebe au gueti sozialleistige, drum wäri würklich blöd, ich würd gah! und ja, privat chönnti mich au bestens beschäftige, da hani defür dänn am abig und am weekend immer so en stress, das isch dänn amigs no zuesätzliche stress....



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

mich hends das gfroget, obwohl ich ledig bin....

haha das mueni mir merke...min ma macht e 3 jährigi usbildig. so guet!!! das isch genial!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

hahahaha so geil...genau wie bi mir. ich bin am obig und am weekend au immer im stress. chume zu nüt...isch doch paradox.

also chom....mir schaffet das...mir hebet dure....wennd nämli schwanger bisch, denn chasch es au easy neh....denn isch es dir mol schlecht...hesch es zieh im buch und muesch hei go liegge

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@Nimbini, das isch echt klever, das merk ich mir au fürs nächsti Gspräch

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@hihi danke, also wänns ums vorstelle gaht und bewerbe bin ich im fall en profi, ich han scho soviel jobs und vorstelligsgspräch gha, känne mich da echt us..... verzelle dene eh immer das, wo sie wänd ghöre ;o)

hehe ja prinzessin, das sägi mir au! die 9 mönät gönd dänn au verbi und alli nämed rücksicht uf mich und so..... hetti also scho nüt degäge! und parat wäred mer ja eigentlich au.....



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Ich drucke eu de Dume

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 2 3 4 5 6 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.