Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Was ich eifach mal muess los werde....
Was ich eifach mal muess los werde....
 1 .. 3 4 5 6 7 8
nimbini  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

danke liebi prinzessin, das chunnt scho guet, ich bin da eigentlich rächt zueversichtlich



Schlumpf79  am 28.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Es isch halt eifach sLeid vo üs Fraue. Ab emene gwüssne Alter sind mer nurnu "Gebärmaschinene". Ich ha vor knapp 2 Jahr wellä dr Job wechsle - kei Chance. zu Alt und im Gebärfreudige Alter! Drücke üch fest dr Duume, dass es ganz bald klappet!

Ueses Hochziit isch ja nuni lang her, aber ich dänke mehrmals am Tag a üse Tag zrug. Er isch eifach zu schön gsi. Hend am Samstig vo üsem Fotograf es chlises Album mit es paar Föteli als Gschänk ubercho. Ich muess das mindestens eimal am Tag aluege, au hani uf mim Natel es paar Föteli vom Hochziit, woni au ständig aluege.

Griässlis


Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha



insomnia3  am 29.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Wow ich han nur die erste zwei Siete dureglese und grad möse feststelle wie extrem ähnlich, dass es anderne au goht wie mir! Chan mi nur wiederhole vowege 8h absitze aber Job wechsle isch doof, will Chind langsam es Thema werdet ... wow, sorry, bin grad total baff, dass es anderne genau glich goht. Han au immer chli dänkt i seg die einzig, will süst ghört me immer nur Lüt wo chlaget, wie streng, dass es heget und ich bin immer niedisch, will ichs so gern mol würklich streng het (guet d Ziet möse absitze chan au extrem streng sie )

Wegem Loch wäg de Hochziet wird bi mir aber nöd so gross sie, ersten isch das bi üs so spontan cho, dass ich sowieso nur 3 Mönet zum plane ha und zweitens giets kei riese Hochziet mit klassischem Fescht und allem pipapo, aber wenns so wär, würi wohl nochher au innes Loch iegheie (vor allem will jo d Mengi vo de Arbet am Arbetsplatz wohl so chli wür bliebe - und wenn nöd no privats chasch mache ...)



insomnia3  am 29.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Jetzt hani grad no de Rescht glese und stune nöd schlecht, mir gohts genau wie Eu. Ich züch das total a, han siet de Lehr nur no so abhocki Jöbs und wür doch so gern mol richtig richtig schaffe und i weiss nöd a was dass es liet. jedesmol im Vorstelligsgspröch verzellet die wie viel ztue dass es do giet etc. und nocher bini do und frog mi was mini vorgängerin die ganz ziet gmacht het ;-) s einzig wa mi do hebet isch de guet lohn und die würklich sehr tolle arbetskollege und d ussicht, dass ich mit chind au no % chönd schaffe (bin ja jetzt au nöd viel me produktiv ) und da mir abem september (noch minere traumreis) avönd mit chind probiere, machts extrem wenig sinn zum öbis neus sueche, usserdem da ich das jo azüche, chas nöd würklich besser cho

ah jo und vowege, am obet glich tot kaputt sie obwohl me de ganz tag nüd gmacht het, devo chani au es liedli singe, bore-out lässt grüssen ...

Zuletzt bearbeitet am 29.07.2011



nimbini  am 29.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

hey insomnia, willkommen im club ! bi mir häts au bi jedem vorstelligsgspräch gheisse, also bi eus wirds ihne nöd langwilig, da gits immer gnueg ztue! ähääää genau, mängisch frög ich mich, ob die chefs eifach amigs nöd wüssed, was ihri agstellte de ganzi tag mached... emal mini vorgängerin isch sicher au nöd 100% usglaschtet gsi und de hammer isch, dass ich mega in himmel ufeglupft wird, wil ich de job so guet mache, d'chunde immer so schnäll antwort überchömed und ich sogar no s'andere team unterstütze! jaaaa isch ja nöd so schwierig, han ja gnueg zyt zum das alles guet z'mache.... na ja, min chef weiss bscheid, er isch au sehr bemüeht, mir immer neui projektli z'übergäh, aber ebe, meistens sind das dänn au nöd so die berauschende ufgabe..... na ja, ebe, mir gahts wie dir! mir hoffed uf baldige nachwuchs und fanged jetzt flissig a üebe und dänn chunnt das scho guet! wenigstens chan ich nöd säge, ich werdi nöd schwanger, wil ich so en stress han im job



insomnia3  am 29.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

hihi, mir gohts genau glich. mini chefin und arbetskolleginne lobet mi in himmel wie ich alles so guet mache und ebe, dass üsi "chunde" etc. immer so schnell und kompetent bedient werde. jo ebe, isch jo nöd schwierig bi sonere uslaschtig da ich bi de vorherige stelle immer agsproche han, dass ich zwenig ztue heg und me mir immer gseit het "sie lueget" und denn glich nöd glueget worde isch, hani do scho gar nüd me gseit und tue jetzt hald so als würi schaffe und hocke debi im forum
mini chefin het scho mol d bemerkig gmacht vowege "ich heg jo au es rechts pensum" zbewältige *schluck* na ja han denn so adütige gmacht, dass es bei weitem nöd so isch, aber ebe ...

bi mir isch leider d chance gross, dass es bi mir mit chind nöd grad wird ieschloh, aber ganz sicher cha me sich do jo nie sie. han voreme johr d pille abgsetzt (no ohni wölle schwanger werde, nur hani noch 10 johr gnueg vo hormon gha) und han möse fest stelle, dass min zyklus sehr verdächtig isch, sogar mini fraueärztin het bestätiget, dass es schwierig chönd werde! ich hoffes nöd, wür mi scho freue, wenns wür ieschloh, ich glaube "mami sie" gäbt wieder e neui perspektive (und wird denn sicher stressiger sie als de job ;- ) )



livipivi

nicht registriert

am 29.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@Nimbini: Wenigstens mached DIE ÜEBIGE Spass laugh::


Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



laluna1712  am 29.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Hey ihr
Ich "oute" miche auch, gehöre auch zu den gelangweilten
ich bin komplett unterfordert im Büro. im 2008 habe ich eine Weiterbildung begonne (FA) und Mein Schatz hat gleichzeitig eine Weiterbildung gemacht, beide 100% gearbeitet plus der Haushalt. Da wars super nicht auch noch im Job super viel los zu haben.
Letztes Jahr haben wir beide abgechlossen und da mir die gesamten Ausbildungskosten übernommen wurden, musste ich mich für 2 Jahre verpflichten. Zwar könnte ich die Kosten zurückzahlen, aber mit den Kosten für die HZ liegt das nicht drin und wäre eh viel zu viel.
Habe auch lange überlegt was ich machen soll. Könnte auch einen anderen Job suchen, wo man mich evtl. rauskaufen würde. Würde am liebsten sofort wechseln, aber andererseits: habe super Arbeitskollegen, nette Chefs, tolle Arbeitszeiten (kann fast kommen und gehen wann ich will, frei fast jederzeit möglich) und der Chef hat schon mal durch die Blume mitgeteilt, dass wir bei einer Schwangerschaft sicher Lösungen finden werden und das kein Grund für eine Kündigung sei. Auch jetzt für die HZ-Vorbereitungen ist es natürlich ideal...

aber manchmal hab ich echt ein schlechtes Gewissen, und schäme mich auch, wenn ich überlege für was ich Lohn bekomme und andere rackern sich ab wie blöd für einen Minimallohn. Werde auch oft gerühmt, genau wie du sagst Nimbini. Und ich denke immer: wenn die wüssten, was ich nebenbei noch so alles mache....

Bin echt froh bin ich nicht die einzige....



livipivi

nicht registriert

am 29.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

@Insomnia: Fühle mit dir bi üs wirds au mal schwierig werde

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Seechind84  am 29.07.2011

Re: Was ich eifach mal muess los werde....

Ich meld mich do au mol dezue.. Bi mir isch es aber so, dass ich eigentlich viel zviel ztue han, z'viel Verantwortig, jede will was und Überstunde bis zum geht nicht mehr. D'Ferie vo dem Johr sind no nid emol aabrucht und es isch keis End in Sicht. Aber de Job isch ebe guet zahlt und ich bin i sonen blöde Position das mich di einte nöd istelled weg ich e usbildig nöd han aber für e Stufe weniger bin ich mit minere jetzige Position überqualifiziert.
Mengsmol schaff ich sogar am Samstig. Aber denn chum i dehei wieder nöd nor und das ärgeret mich umso meh. Min GG und ich händ scho drüber gredet, öb ich nöd doch söll versueche en neue Job z'sueche. Mir sind denn aber zum Schluss cho, dass mir noch de Hochzit eh grad id Familieplanig wönd goh und drum wart ich no. Ich bruch denn fürs Hochzit en Monet Ferie. Das wär susch nöd möglich. Ich mol provisorisch gfroget, und es hät gheisse, mir lueged mol no.
Für mich isch aber klar. Entweder ich chum e verbindlichi Zuesag über oder ich tue so kündige, dass ich per 30. Juni chan goh. (Mir hüroted am 14. und 21. Juli) Do mach ich jetzt kei Kompromiss meh.
Zur Zit bin ich grad nur so flissig do, well ich wieder mol de Jackpot zoge han. Mini Kollegin isch chrank und ich mues dött i de Ussestell Vertretig mache. Nur isch do nüüüüüünt los und mini Arbeit chan i nöd dohi mitneh.
Es isch doch eifach doof.. Min GG hät scho bedenke, dass ich nöd schwanger wird weg em Stress.. Mir probiereds mol bis ende Johr und susch chünde ich denn halt.



 1 .. 3 4 5 6 7 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.