| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
After-Wedding-Shooting
 1
24.09.13 15:16
MilaC 
After-Wedding-Shooting

Hallo ihr Liebe

Ich han welle frooge ob die eint oder anderi vo euch Lust hetti uf es After-Wedding-Shooting? Villich z zweite oder z dritte und nomol is Hochziitschleid schlüpfe oder zäme mitem Ehemaa villich für d Dankeschärtli es paar Fotis z mache?

Und zwar wett ich jo gern chli meh in Richtig Hochziitsfotografie goh.. Han bis jetzt vier Hochziite dörfe begleite aber no kei Bilder als Referenze dörfe bruche..

Drum würd ich gern gratis so After-Wedding-Shootings abüüte wenn ich defür es paar Bilder für Werbig uf minere Websiite bruuche dörfti..

Hetti öpper Lust uf en gmüetliche Nomitag im Fotistudio oder gern au verusse? I hett au nix degäge mehreri Ladies zäme abzliechte, das chämt sicher au no cool mit de verschidene Hochziitschleider!

Usserdem würds mi freue, vo euchne Hochziitserfahrige z ghöre =)

Grüessli

24.09.13 15:53
_janedoe 

Re: After-Wedding-Shooting

Hoi MilaC

Mache dier en PN.

Grüessli

24.09.13 16:03
MilaC 
Re: After-Wedding-Shooting

Danke

25.09.13 20:33
Nemo 

Re: After-Wedding-Shooting

Hallo mila!!

Das hört sich doch klasse an! Wir (zwei 2013er bräute) würden gerne ein shooting zusammen machen. gerne hätten wir es mit einer gruppe gemacht, aber leider ist das geplatzt, da zu wenig mitmachen wollten.
nun sind wir zu zweit und würden das gerne trotzdem durchziehen.
wir haben uns vorgestellt, dass wir uns zusammen ablichten lassen und das ganze vielleicht dann mit einem trash the dress kombinieren könnten mit einzelfotos.
was meinst du?? wäre das was für dich???

liebe grüsse,
nemo

26.09.13 22:50
LucyLu 
Re: After-Wedding-Shooting

@ daaaaanke Nemo

Bin gspannt auf Deine Antwort MilaC

Zuletzt bearbeitet am 26.09.13 22:51

29.09.13 14:18
MilaC 
Re: After-Wedding-Shooting

Hallo ihr zwei

Sorry bin voll im Stress gsy..

I findes toll dass ihr mitmache würded..

Natürlich bin ich dabei... Von wo seid ihr denn? Wollt ihr es lieber im Studio machen oder eher draussen?

Lieber Gruss

30.09.13 19:03
Nemo 

Re: After-Wedding-Shooting

Hallöchen!
Ja schon lieber draussen, gibt ja so tolle locations.... Wir sind beide aus der Region Zürich. Woher bist du denn?
Müssten wir einfach noch jemanden für Haar/Make up organisieren, oder wie hast du dir das Ganze vorgestellt??
LG,
nemo

01.10.13 08:25
MilaC 
Re: After-Wedding-Shooting

Hallochen..
Ja allerdings.. Sagt ob ihr schon eine im Auge hat oder ich helfe bei der Suche.. Bin aus Bremgarten AG, das ist ja ganz nah..
Also entweder ihr schminkt euch selber, oder organisiert jemand oder ich nehme meine Visagistin mit.. Diese würde allerdings kosten logischerweise...Das Shooting an sich wäre aber konstenlos!

Lieber Gruss

 1
kombinieren   konstenlos   Hochziitserfahrige   After-Wedding-Shootings   allerdings   organisieren   vorgestellt   logischerweise   Dankeschärtli   Hochziitsfotografie   vielleicht   Hochziitschleider   verschidene   gmüetliche   organisiert   After-Wedding-Shooting   Hochziitschleid   Fotistudio   einzelfotos   durchziehen