Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013
BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 17
LucyLu  am 22.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Hallo Ladies

Also mir würs na gah aber mir isch es au glich wegem verschiebe. Ich fänds halt na guet wenn das öper unter sich hät... vo de jamira hät mer sit Wuche nüd meh ghört au jetzt nöd wo's drum gaht ops stattfindet oder nöd, sie hät das doch gstartet und find mer sött das denn au chli leite / beobachte etc. Wie wär's wenn das öper so wie es Ämtli übernimmt? also unter sich het? Oder wie findet ihr das? was isch mit de andere? zibesa, isa.bella77, Mona83 und Schmetterlin84?

Ich wot niemetem z'nöch tretet oder mich ufspiele aber das isch inzwüsche s'dritte Treffe wo nöd klappet / stattfindet, findi ziemlich schad, freui mi jedesmal sehr druf... Suechemer en definitive Termin nächst Jahr? Denke für das Jahr wird's langsam schwierig.

Liebi grüessli
LucyLu



valey  am 22.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Hey girls

Ja d jamira hani uu lang ned ghört..
Ha mi au mega gfreut ufs treffe und chönnt au no.
Ha nur denkt wel so vel nüm chönd..



LucyLu  am 22.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Hei Valey und cream_tangerine

Wämer mal na abwarte was die andere foif (zibesa, isa.bella77, Schmetterling84, Mona83 und jamira) meinet? Falls sie sich nüme meldet müsstemers scho fat verschiebe oder mer treffet ois eifach z'dritte

Grüessli



schmetterling84  am 22.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Hallo zämme
Also vo mir us chönne mirs verschiebe( isch mir recht ha kei ga meh becho für dä dag.... Kei ahnig was denn wieder los isch), vor dr wiehnachte gohts mir aber nüm, märt saison foht a, aber dörfed gärn mol plane und. Lueg den spontan... Do züri für mi nid gead uf em weg liegt... Süst miesse mir halt d regione trenne... Oder mehreri treffe a andere ört, wems goht gohts.. Will allne gohts nie...
Liebi griessli



LucyLu  am 23.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Hei Schmetterling84

Da gib ich dir recht: allne gahts sowieso nie, uf de Tag chönntemer wahrschienlich ewigs warte Wo's allne wür gah

Was isch mit de andere vier?

Wünsch eui en guete Start in Tag.
Grüessli



valey  am 24.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

ja chume jez langsam nümm drus wer chunt und wer ned :)

bitte no mitteile wie wo was :) ned das öpper am sunntig alleige dett stoht :)



Mona83  am 24.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

sorry mädels dasi mi erst jetzt mälde. :-)

also mir würds no gah aber s isch mer sehr rächt wän mers verschiäbet, han chli viel um d ohrä und gnüssä au mal än sunntig woni nüt vor han. :-)



LucyLu  am 24.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

valey:
ja chume jez langsam nümm drus wer chunt und wer ned :)

bitte no mitteile wie wo was :) ned das öpper am sunntig alleige dett stoht :)


Hei Valey

Mir währed bis jetzt z'dritte: du, cream und ich... Hahaaaa... zibesa, jamira und isa.bella77 händ sich nanig gmeldet. Und de einte wärs recht wemmer würd verschiebe.

Also, ich mach euch jetzt en Vorschlag: ich nimm s'nächste Treffe id Hand, mach en neue Doodle (mit Date 2013), bliebe dra und suech ois den na öpis wo mer ois chönnt treffe etc. Wie fändet ihr das? Und denn findet das Treffe eifach statt und hoffe es sind denn all wo sich ahmeldet amene Datum denn auch churz vorher na fix däbi sind, mich würs freue.

Wäred ihr Ihverstande? Ha eifach s'Gfühl das muss öper organisiere.

Grüessli



valey  am 24.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Ey LucyLu

jeppp für mich isch das suppii

mach en Doodle mit januar 2013 date wo sich d lüt chönd amelde und nemmsches du id hand wäri super :)



LucyLu  am 24.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

valey:
Ey LucyLu

jeppp für mich isch das suppii

mach en Doodle mit januar 2013 date wo sich d lüt chönd amelde und nemmsches du id hand wäri super :)

Okay Super, danke Valey!



 1 .. 8 9 10 11 12 .. 17

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.