Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   wer heiratet am 20 juni 2009 ?
wer heiratet am 20 juni 2009 ?
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 17
Frangipani  am 21.04.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hoi Cindy
Ja dörfsch 3x rate werum mir die Sache au alli nonig gmacht händ... Das sind ebe luuter so sache, wod ja im Prinzip au no recht kurzfristig chasch mache... oder öppe nöd? Drum mach der jetzt mal kei Sorge, das sind doch würkli alles nume no relativ chlini Sache!
..und uf de andere Siite bin ich jetzt chli beruhigt, dass sogar öppert wo im Mai hürated nöd viel wiiter isch wie mir, hehe



Cindy  am 21.04.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

hehe ja ich weiss scho, abr ebä ziit muäsch au na ha zum das alles z'organisiere.. und jo näbed em schaffe isches amel chli en stress
abr ich dänke scho das mr das au churzfrischtig chan mache. aso mi sind etz immr wiedr chli dra zum d'namenstäfeli mache, tischchärtli bruchemr zum glück nid, schomal öpis wenigr.. dänn müämr na luäge wäg dä autoschleife, wie machsch du die eich? äfach bändeli chaufe, odr tuäsch du scho schlaufe im vorus mache? mached ihr äs hochziitsgäschtebuech, odr suscht was wo sich gescht chönd verewige?


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Frangipani  am 21.04.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hmm, also mir händ nöd vor es Hochzitsgästebuech z mache. Mached Ihr dänn eis? Also mir händ ebe gluegt, dass mir so Bastelarbeite chönd so wiit wie möglich delegiere. D Autoschleife und s bastle vo dä Näme für d Tischkärtli übernimmt zum Glück d Schwö vo mim Zuekünftige. Sie macht so Sache uu gern (im Gegesatz zu eus!) und hät au gnuet Ziit im Moment. Da bini echt froh drum! Wie du seisch, ich mag amigs würkli au nöd am Abig nachem Schaffe no gross öppis mache für s Hochziit... und am Weekend simmer halt amigs au no viel unterwegs, da blibt gar nöd viel Zit übrig...



Cindy  am 21.04.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

nei händs eich au nid vor, abr irgenwas wo sich gescht chönd verewige fändi ebä scho schön, weisch wänn dänn zum biispiel mal mis grosmami stirbt weissi, dass sie a mim grosse tag däbii xi isch und erinnere mi dra, weisch wasi mein? abr ha min schatz gar nanig gfrögt, isch mr au erscht etz in sinn cho

ja ich baschtle eich gern drum isches nid sones problem.. und mi händ bedi nid wüki gschwüschterti wo das würded gern mache odr ziit hettet.. naja.. etz macheds halt mir


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Frangipani  am 21.04.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Ja weisch bi eus händ ebe d Trauzüüge nöd würkli Ziit zum viel z mache, drum sind mir froh wenn d Gschwüsterti sie teilwies chönd ersetze oder ihne ushelfe. ..Klar, sust hetteds mir scho au sälber gmacht, aber so simmer würkli uu froh! Und das mitem Gästebuech dänki machemer nöd, irgendwie find ich persönlich das nöd so für notwendig und ha s Gfühl, mir werded das später nüme so aluege. Mir händ ja dänn es schöns Fotialbum für d Erinnerige... Aber jedem das seine!



Cindy  am 21.04.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

ja bi ois ind ebä sini gschwüschterti brutfüährer und min brüädr trauzüge, aso hätt sich das au wiedr erlediget =) wil ja sie händ alli nid wüki ziit.. sini schwö hätt na 3 chind.. und jo.. isch halt schona gnuäg zum mache.

das mitem gäschtebuäch häsch rächt, isch jedem das seine, mi händ ebä käs hochziitsalbum, aso lönd na käs mache, villicht machemrs dänn sälbr mal nach dä hochziit, abr ebä isch na nix sichr.. und weisch es muäss ja nid emal es gäschtebuäch sii..
es kollegepäärli vo ois hätt en duschvorhang becho, wo so fächli gha hätt, und dänn händs vo jedem gascht es polaroid gmacht und i dä duschvorhang gsteckt. findi au na ä lässigi idee, klar brucheds dä vorhang vermuetli nid.. abr trotzdem


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Tina  am 21.04.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Was mich noch wunder nimmt, habt Ihr schon Kontakt mit einem Blumengeschäft? Wir werden das im Mai erledigen, dass sollte ja schon nicht zu spät sein oder?
Grüessli



Frangipani  am 21.04.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hoi Tina
für was meinst du? Brautstrauss? Den Brautstrauss werde ich auch erst ca. 1 Monat vorher organisieren. Die Blumendeko in der Kirche haben wir hingegen schon bestellt, und die Tischdeko im Restaurant wird durch das Restaurant gemacht.



Cindy  am 21.04.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

tina ich chas dr us minre erfahrig säge.. aso bi ois händs mindischtens 3 wuche vorher wellä wüsse was gnau das mir wännd etc. aso wür sichr mal 1.5 mönet vorher go säge was ihr ois vorstelled und dänn luäge was au wür passe i dä chile, und dänn häsch ja immr na ziit zum änderige agäh..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Tina  am 22.04.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Danke für eure Antworten.



 1 .. 4 5 6 7 8 .. 17

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.