Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Wer Heiratet im Mai?
Wer Heiratet im Mai?
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 12
Kaz  am 23.02.2009

Re: Wer Heiratet im Mai?

@inessa
Du scheinst mir etwas gestresst?? Ich hoffe doch nicht wegen der Hochzeit?? Habt ihr denn noch viele Kleinigkeiten ob? Take it easy (gottseidank kann ich dass wieder sagen!!)

@cindy
Ja der Termin fürs Zivile steht, und Reserviert. Die Papiere sind auch vorhanden, fehlt noch der Termin für das Gespräch, und die Einladungen für die Geladenen Gäste am Zivilen (Trauzeugen inkl. Partner und Eltern). Wann Heiratet ihr Zivil? Die Kleider fehlen auch noch...

Wow, 4 Wochen USA... mein Verlobter währe auch gerne in die USA gegangen, aber für 2 Wochen... neee, da hätte ich das gefühl ich müsste alles anschauen! Mauritius ist eine gute Alternative, giebs auch viel zu endecken

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Cindy  am 24.02.2009

Re: Wer Heiratet im Mai?


S'vorbereitigsgspröch hämmr scho gha, mi händ nu dä termin nanig abgmacht, abr im momänt isch dä 25.04. im gspröch. mer müänd nuna d'brutfüährer fröge ob sie dänn chönd =) abr mi händ eich kä geschtr, wüki nume eltäre, brutfüährer und trauzüge und fetig
ja chleidr, heieiei ich ziäh mi nid speziell a, fü mich isch s'zivile nid esooo wichtig, sondrn dänn ehnr s'kirchliche, und mi machet au nix grosses nachhr na, ihr scho?? aso nach em zivile..

ja ich froii mi soooo sehr uf diä feriä, han scho mega lang kä feriä meh gha, und dänn grad flitterwuche, isch eh s'beschtä =)


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Inessa

nicht registriert

am 24.02.2009

Re: Wer Heiratet im Mai?

@kaz - oh ja ich bin gestresst!! die hochzeit geht mir derzeit an die substanz (naja die planung, nicht die hochzeit) Ich hab einfach keine erfolge, normalerweise hab ich pro monat 2-3 punkte abhaken können und derzeit hab ich noch nix auf die reihe gekriegt. dazu kommt das mein auto in d-land nicht durch den tüv gekommen ist, ich teure reparaturen machen lassen muss und innert 4 wochen wieder in d-land vorführen als ob ich nicht genug stress hätte

ach das wird auch schon wieder. ist bei dir alles ready dass du so gelassen bist derzeit? die kleinigkeiten kommen mir sehr viel vor aber ich denke das wirkt nur so.. aber grad so sachen wie autoschleifen basteln und die sache mit den freudentränen-taschentüchern und so die ich als liebevolle details gern haben möchte müssen eben auch erst gemacht werden.

@cindy: nach dem zivilen gehen wir anstossen, vielelicht noch ein paar häppchen aber wie gesagt ca. 5 leute oder so sind wir dann. und ausserdem ist nix mit gross feiern denn ich hab keine lust dass mir kotzübel ist wenn ich am nächsten tag vor gott "ja!" sage


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



Cindy  am 24.02.2009

Re: Wer Heiratet im Mai?

@ Inessa

das chunt alles schona. ich han au sones tüüf gha wos irgendwie nid hätt wellä klappe, bi übrhaupt nid vorwärts cho und es isch zum hüüle xi. im moment gaz supr, min verlobte hätt mi au wieder guet uufgstellt =)

oke, du hüratisch au nur 1 tag vor dä kirchliche trauig, dänn würi au nid z'viel mache, das am nächschte tag nid magsch, ich han immerhin 2 wuche ziit =)

bisch du gläubig das du seisch vor gott? hani bis etz na vo niemerem i däre art ghört


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



maju  am 24.02.2009

Re: Wer Heiratet im Mai?

@Cindy
ig dänke dr Pfarrer wird di öpe o frage öb du vor Gott und den anwesenden bezügsch, dass du di Maa duesch ehre, treu si........ und und und oder nid?

mir hürate am 02.05.2009



Cindy  am 24.02.2009

Re: Wer Heiratet im Mai?

@ maju

ja mol logischerwiis scho, abr ich han glich na niämr xeh, wos au eso ussrhalb seit, weisch wasi mein? ich ha sie dämit nid beleidiget..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



maju  am 24.02.2009

Re: Wer Heiratet im Mai?

ja das ha i o nid gmeint! i ha eigetlich meh druf use wölle, das igs chli komisch finge, das weme das vor Gott verspricht u gar nid a Gott gloubt! macht das dir nüt? oder bisch du glöibig?
mir hürate am 02.05.2009



Cindy  am 24.02.2009

Re: Wer Heiratet im Mai?


jo ich bi gloibig. aso fänds scho au komisch das wänn mer das wür verspräche vor gott und glichziitig nid a gott glaubt.. abr meinsch nid, das das immr meh zunere "floskle" abchunt? das mer das a dä hochziit halt äfach seit? au wänn s'bruutpaar nid wüki dra glaubt?


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



maju  am 24.02.2009

Re: Wer Heiratet im Mai?

ja finge ig äbe o, aber irgendwie mache das glich viu! komisch i würd äue däm sätzli uswiche we ig nid würdi dra gloube! süsch isch ja das ganze würklich nume ä floskle!
düet dir anang z Eheverspräche selber gäh?

mir hürate am 02.05.2009



Cindy  am 24.02.2009

Re: Wer Heiratet im Mai?


aso du glaubsches dämfall scho?
nei tüämr nid, i ha etz vieli hochziite xeh wo sie äfach viel brüälet hätt und eini isch scho bim ine laufe am hüüle xi.. und ich weiss das ich sälbr mega emotional bi und wird brüäle.. und drum weissi dasi diä wort gar nid würd usebringe, für alli dütlich..

und du? mached ihr es eignigs verspräche?


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



 1 .. 5 6 7 8 9 .. 12

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.