Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Bräute aus Winterthur und Umgebung
Bräute aus Winterthur und Umgebung
 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19
Jessesita  am 15.02.2015

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Diä reformiert isch halt mega schön glegä.....d Kollegin hett dett ghuräte und denn dä Apero au grad dett gha.



Sakanas  am 15.02.2015

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Jo die isch super glege und hät e geniali Ussicht + bi schlecht Wetter e tolli Möglichkeit zum ine go... isch sie z'friede xi?



Jessesita  am 15.02.2015

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Ja für sie isch super gsi. Sie hett ziemli viel Gäst gha darum hett d Chilä au super passt. Mir persönlich würd jetzt diä reformierti Chilä Illnau besser gfalle



Sakanas  am 16.02.2015

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Mir persönlich gfallt die reformierti Chile Illnau au viel besser als jeni in Effi
Aber ebe sie isch nöd wüescht und wirklich sehr speziell.
Do mir "nur" max 160 Apero Gäscht hend, würded mir die seb Chile au nie fülle...



Zoneprinzessin  am 16.02.2015

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hallo Zämmä

wer vo eu au öper am Bruttreffe am 28.02. debi? hend mal abgmacht so ab de 14.00 im Plan B z winti! ich wür mich uf eu freue!

Gruess Zoneprinzessin



Sakanas  am 16.02.2015

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Danke für die Info Zoneprinzessin. Leider bin ich dann nicht mobil (Fuss-OP). Gerne vielleicht ein anderes Mal.



seri87  am 17.02.2015

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hoi zeme.
I bin grad so frech.

Ich bin heute zum ersten mal in diesem Forum und würde mich gerne austauschen über verschiedenes.

Ich heirate am 1.8.15 und wollte Fragen ob ich mich ev. bei euch anschliessen darf für den 28.2?

Freundliche Grüsse Seraina



Zoneprinzessin  am 17.02.2015

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hey Seraina

Klar chum doch au verbii. Voll cool ich hürate au am 01.08. Gratis füürwerk



seri87  am 17.02.2015

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Super. freut mi das i mitcho dörf.

Es chan halt si das bi mir chli spöther wird i schafe bis am halb 2 In Effi und weiss nid obs mer grad uf di 2 langet.

Jo. Das isch bi eus den dentscheidig au gsi für dLokalität. Landgasthof halbinsle Au mit Sicht uf de Zürisee.



Sakanas  am 17.02.2015

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Seri87, cools Datum und cooli Lokalität! Wooow! :-)



 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.