Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Bräute aus Winterthur und Umgebung
Bräute aus Winterthur und Umgebung
 1 2 3 4 5 .. 12 .. 19
chichi  am 19.10.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Ich fand das Treffen auch toll und wäre gerne wieder dabei! Musste mal nicht irgendeine unbeteiligte Person mit meinen Hochzeitsplänen nerven , sondern konnte mit Gleichgesinnten Ideen austauschen...
En schöne Abig und en liebe Gruess, chichi



speedy  am 23.10.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hoi zäme
Mir gohts grad nid würklich roosig, stand churz vor dr Chündigung und bi mit de Närve völlig am Ändi. Die und nöchscht Wuche grieg i nüt me ane. (Ändi Oktober isch sone magischi Gränze, ich dänk sobald Novämber isch und ichs mir ändlich cha erlaube ganz offe über Chündigung z schwätze gohts denn wieder besser).
Wenns euch pressiert mit em nöchschte Träffe wäri froh, wenn sich dasmol es anders Brütli chönnti drum kümmere. Ich mäld mich süscht im Novämber wieder.
Danke für s Verständnis und liebe Gruess
Speedy



calla  am 23.10.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

ojeee, armi speedy...
ich hoffe du häsch die nötig chraft - die nöchschte paar wuche z'schaffe! wünsche dir viel erfolg debi..

ich wür vorschlah, dass mer eus sowieso erscht dez/jan würdet träffe, wänn so die richtig heiss phase vo de vorbereitig afangt/chunt... was meined ihr so?

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°



Zorrolino

nicht registriert

am 23.10.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Speedy es tuet mer Leid das es dir nöd guet gaht. Wünsch der vill Chraft und Durchhaltewille für di nächscht Ziit. Ich würd mich au dä Calla aschlüsse und säge dass es langet erscht so im Januar wieder es Träffe zmache. Chasch mer aber glich schribe, wänd froh wärsch ich wür d'Organisation überneh.

Gruess Zorrolino

http://hochzeitscountdown.com/signatur/4ae171ce2a541.png[/img][/url]



speedy  am 23.10.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Danke meine Lieben, das tut echt gut eure Aufmunterungen zu lesen. Irgendwie werde ich nächste Woche sicher überstehen.

Ich finde es auch eine gute Idee, das nächste Treffen auf Dezember / Januar anzusetzen. Melde mich dann Anfang November mit einer Doodle-Umfrage.

Liebe Gruess
Speedy



calla  am 03.11.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

@speedy - sisch jetzt november und ich hoffe du hüsch s'schlimmschte überstande...?

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°



speedy  am 04.11.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hey Calla und alli andere
Jetz han ichs zumindescht au mol wieder ins Forum gschafft. Vil besser gohts mer nonig, obwohl de Chef inzwüsche weiss, dass ich längerfrischtig kei gmeinsami Lösig gseh und öppis neus am sueche bi. Vo däm här, doch, e bitz besser gohts scho, eigentlich sogar zimmlich, aber die zitlichi Belaschtig isch nonig besser.
Aber morn oder spötischtens übermorn mäld ich mich denn mit verschiedene Terminvorschläg fürs Brutträffe Winterthur und Umgäbig Teil 2!

Liebs Grüessli
Speedy



Amiga  am 05.11.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

@Speedy

Ich wünsch Dir ganz viel Chraft, immer dra dängge irgendwo got immer wieder es Tüüürli uff gäll.

Liebs Griessli
Amiga


Verliebt seit Juli 05/verlobt seit 25.06.09/verheiratet 25.06.2010



chichi  am 14.12.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Liebe Bräute von Winti und Umgebung

Wir haben ja davon gesprochen, uns im Januar oder Februar mal zu treffen.
Ich nehme das jetzt mal in die Hand...
Wer hätte Interesse an einem Treffen? Bitte schickt mir doch eure E-Mailadresse per PN. So kann ich einen doodle erstellen und euch zusenden.
Würde mich freuen!

En liebe Gruess, chichi

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3

Zuletzt bearbeitet am 14.12.2009



speedy  am 15.12.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hey Chichi! Was ist denn ein PN? Ich schreib dir meine Adresse ins Gästebuch...
Könntest du zur Vereinfachung (für das dritte Treffen ) eine Liste machen, mit Forumnamen, richtigem Namen und E-Mail-Adresse? Danke



 1 2 3 4 5 .. 12 .. 19

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.