Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Bräute aus Winterthur und Umgebung
Bräute aus Winterthur und Umgebung
 1 2 3 4 5 6 .. 13 .. 19
chichi  am 15.12.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hallo speedy

Eine PN ist eine persönliche Nachricht. Das mit der Liste ist eine gute Idee- wird gemacht
Danke für deine Mail.

En schöne Abig, chichi

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3



Carmile  am 15.12.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hi zusammen

Ich habe gerade gesehen, dass ihr vorhabt wieder ein Treffen zu organisieren? Ich hätte Lust mal mit Gleichgesinnten zu quatschen. Bei mir im Kollegenkreis ist Hochzeit noch nicht wirklich ein Thema.

Ach ja, ich bin übrigens aus St.Gallen, studiere in St.Gallen, wohne in Wil und arbeite in Zürich. Winti liegt also bestens auf der Strecke.

Wie funktioniert das denn mit dem PN? Hmm...damit ihr irgendwie an meine Koordinanten kommt.

liebs Grüessli


erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010, Region Chur



chichi  am 16.12.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hallo Carmile

Wenn du auf meinen Namen klickst, dann kannst du mir deine Mail-Adresse entweder ins Gästebuch schreiben oder auf "Nachricht senden" klicken und mir die Adresse so schicken.

Toll, wenn dieses Mal mehr Bräute dabei sind!

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3



calla  am 30.12.2009

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

steht da schon was genaueres...?

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°



chichi  am 11.01.2010

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Also liebi Brüt
Ich han im National reserviert - en Tisch im Glashuus (Bistro). Falls no öpper will debi sii, wo sich nonig bi mir persönlich gmäldet hätt:
Mir träffed üs am Friitig, 29. Jan. am 7ni vor em National in Winti.
Freu mi

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3



Zorrolino

nicht registriert

am 12.01.2010

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Viele Dank fürs Reserviere Chichi! Ich freu mi



Dee  am 25.01.2010

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hallo ihr Liebe!

Ich freu mi riesig uf de Friitig! Mal luege, wer alles hinder dene Nicks staht!
Und bin mega gspanne, was ihr alles mitbringed.
Ich han nanig so viel, s chleid gang ich erst am 27.2. go probiere.
Han aber scho mal en Prototyp vonere Iiladig und es paar Sache, wo ich no uusdrucke so als Idee!

Bis am Friitig!

Grüessli, Dee

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



Gloeggli  am 25.01.2010

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hoi zäme

ou do wäri au sehr gärn cho, nor esch am Frietig vo mim Schatz d Diplomfier.
Vellecht es anders mol.
Grüässli Glöggli



speedy  am 25.01.2010

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

Hey Glöggli
Vil Spass an däre Diplomfiir, das isch au immer öppis speziells und oft einmaligs.
Gib doch dini E-Mail-Adrässe no de Chichi dure. Sie het das Mol (isch unser zweits Träffe) e Lischte gmacht mit de Nickname, Näme und E-Mails, damit s Organisiere vo witere Träffene ebe eifacher wird.
Liebs Grüessli
Speedy



chichi  am 25.01.2010

Re: Bräute aus Winterthur und Umgebung

hallo liebi mit-brüütlis

schad glöggli, dass scho öppis vorhäsch. aber wie d speedy gschribe hätt, ich han das mal e lischte gmacht mit däne brüüt, wo ame träffe interessiert sind- gib mir doch dini aagabe mal no per PN oder im gäschtebuech dure.

ich freu mi au uf de friitig und bi sehr gspannt uf eu und eui ideeä!

bis glii und no e schöni wuche! grüessli, chichi

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3



 1 2 3 4 5 6 .. 13 .. 19

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.