Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Brauttreff 16.11.2012 Basel
Brauttreff 16.11.2012 Basel
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 15
jusi  am 14.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

hallo ladies

18.50 bim paddy's sett au für mi passä... setts mir zitlich nit längä, chum ig grad ins papa joe's... i kenn jo d angie, dia und co. vom usgseh här scho... i dänk mir schaffä das

an alli vrchältete: GUÄTI BESSERIG und lueget, dass dr wider fit wärdet



angiyves  am 14.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Vikunija:
Danke eu, das isch lieb! Ja, möcht eu doch au gern wiedergseh oder entli mal kennelerne!
Tuen mer jetzt guet luege und hoofe fescht s gaht bis am Friitig!
Liebi Griessli
Vikunija

Wär schad wennd nit könntsch cho
Gueti Besserig uf jede Fall! Erhol Di guet!

Zuletzt bearbeitet am 14.11.12 20:03



Steph

nicht registriert

am 15.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Hallo Lady's
ich lieg sit am Màntig zoobe dähei mit Nierestei und Nierebekenentzündung
ich muess morn nomol zum Ultraschall zum luege wie dStei ussehn! Falls i dStei mit de medis nid ha könne useschwemme muess ich operiert wàrde. Blödi Stei
jo ich weiss nonid ob i ka drbi si...... i gib mr alli müeh die Steinli usezbeko. i màld mi morn nomol, wies usseht.
liebi griessli



Kate82  am 15.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

nääääääi Steph was machsch für Sache? Ich wünsch au dir gueti, und vorallem schnälli Bessserig, dass du morn de chasch debi si...



saerli  am 15.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Gueti Besserig allne wo ned zwäg sind. Bsunders der Steph, das esch glaub sehr schmerzhaft... Hebed Sorg ond hoffentlich gsehnd mer eus alli morn!



angiyves  am 15.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Steph:
Hallo Lady's
ich lieg sit am Màntig zoobe dähei mit Nierestei und Nierebekenentzündung
ich muess morn nomol zum Ultraschall zum luege wie dStei ussehn! Falls i dStei mit de medis nid ha könne useschwemme muess ich operiert wàrde. Blödi Stei
jo ich weiss nonid ob i ka drbi si...... i gib mr alli müeh die Steinli usezbeko. i màld mi morn nomol, wies usseht.
liebi griessli


neeeeeeeeeeeeeiiiiiiiii gueti Besserig!!!



lolo  am 15.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

liebe sommerbräute & co

ich schreibe aus jerusalem und möchte euch ganz liebe grüsse da lassen und für morgen einen wunderschönen abend wünschen

dir liebe steph wünsche ich gute besserung und schnelle genesung, dir liebe dia alles gute für die letzten wochen bevor du deine prinzessin in die arme schliessen kannst und dir liebe saerli danke ich für die pn bezüglich anreise. passt alle auf euch auf und habt spass morgen

lolo



nimbini  am 15.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

hi ladies

soooo ich mäld mich au mal wieder, frisch zrugg us de ferie läck ihr händ ja grad e chli gas gäh mit schriebe da inne... also d'heuwaag känn ich, det hani früehner immer parkiert, woni amigs no z'basel umeghängt bin, isch aber scho jaaaaahre her *g* ich dänke, vo dem her findet mer das paddys scho, wänn das det grad irgendwo bim usgang isch vom parkhuus.....

schad sind soviel chrank, wünsche allne ganz gueti besserig, vor allem dir steph! ich hoffe, es gaht eu allne bald besser und wer weiss, villicht chunnt ja glich die eint oder ander vo eu no.... ich würd mich uf all fäll riesig freue!

liebi grüessli
nimbini



saerli  am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Morge Zäme!

Schad Lolo dass ned chasch metcho... Demfall heb Sorg in Jerusalem und chum guet weder hei.
I weiss leider noni obi chan cho. Ha inere Stund Termin bim Arzt, Verdacht uf en verhocketi Stirnhöleenzündig... Würd so gern cho ond hami scho lang gfreut. Höt gohts bitz besser als gester, vellecht langets ja doch no.
Halte euch ufem laufende, mol luege was de Dökti meint.

Grüessli ond en schöne Tag.



dia

nicht registriert

am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@lolo
Was machsch denn du in Jerusalem????

@saerli
Oh nei, du muesch ko!!! Ich hoff du bekunsch öbbis vom Dökti, wo di grad wieder fit macht!!!

@Steph
Was machsch du denn für Sache?? luegsch zu dir, ich bi scho 2x wägere Nierebeckeentzündig im Spital gsi!!

@nimbini
Juhuuuu, schön bisch wieder do. Aber sag du nid au no ab, du muesch mit dr PrinzessinN uf Basel ko mit diner Ayshwaira oder wie sie heisst! Ich freu mi doch so euch z gseh!!!

Also ich bi am 18.50h bim Paddy's, sunst gön halt nume no d Angie, Jusi und ich witter uf d Gass, wenn alli absage...

Lg, dia

Zuletzt bearbeitet am 16.11.12 09:45



 1 .. 9 10 11 12 13 .. 15

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.