Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Brauttreff 16.11.2012 Basel
Brauttreff 16.11.2012 Basel
 1 .. 10 11 12 13 14 15
nimbini  am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@dia, hey nei, wieso söll ich absäge? ich freu mich doch au so mega, eu mal persönlich z'träffe.... also prinzessinn und ich sind uf all fäll det und mini aishwarya bringt eus sicher heil zu eu ! ich weiss au, wos paddys isch und falls mer wägem verkehr sötted z'spat dra si, weiss ich au, wo dass s'papa joe's isch... isch immer no det bim barfi oder? isch vo dem her keis problem... bin zwar scho sit eeeewigkeite nüme in baaaaasel gsi bi de beppis, aber das bringed mer au no ane...

übrigens, d'sniffi hät mer hüt morge no rasch gschriebe, sie chunnt also definitiv nöd, wil ihre kurs z'lang gaht, drum schafft sies zytli nüme....

lg und bis hüt aaaaabig



dia

nicht registriert

am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@nimbini
Das isch schön, dass ihr kömmet!!!!
Yep, s Papa Joe's isch immerno am Barfi.
D PrinzessinN het sunst mini Natel nummere falls öbbis wär...

Juhuuuu...



Vikunija  am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Hallo Zämme

Ich muss jetzt leider definitiv absäge. Chume grad vom Arzt. MUss jetzt Antibiotika neh und bi sicher na bis am Di chrank gschriebe. Denn namal go zeige.
Es schisst mi grad mega a! aber fühl mich echt hunzmiserabel und wär sowiso kei gueti Unterhaltig...

Ich wünsch eu aber en super Abig Ladies! Denke denn au eu während dem ich Fruschtglace esse...
Gniessed dr Abig und trinked all e Margerita für mich


Steph ui was machsch denn du für Sache?!!! Tönt ja garnöd guet! Wünsch der ganz gueti Besserig, und hoffe das die Dinger vo ällei weg gönd!!!


Saerli dir au ganz gueti Besserig!

Und au allne wo suscht na am chränkle sind.
So fies hets eus genau jetzt all verwütscht!

LG
Vikunija



saerli  am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Ui Vikunija, ganz gueti Besserig. So en Seich. Esch würkli blöd, dass so vell usgrächnet jetzt am chränkele sind.
I warte uf dErgebnis vom Bluettest... Wenns bes am Di ned besseret schickt er mi es Huus witer. Aber i fühl mi höt besser als gester. Mol luege wies gäg Obig esch. Hoffe, dass es nochli meh besseret, denn chani de Obe würkli gnüsse :)

Grüessli



Kate82  am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

heeeeeeeee! was mached ihr alli?! ooh, hami doch so gfreut uf euch alli.... Ich wünsch euch drei (? ha gläb dr Überblick chli verlore..) Chranke gueti Besserig! Lueget guet zu euch und hebet sorg!

Hey Dia, au wenn unseri Truppe als wie chliner wird, ich chum de aso au

bis hüt zobe, freu mi!



angiyves  am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Also mi Laptop, mini Turnschueh und ich sinn parat für Zobe

Dia: Ich wart denn vorem Paddys uf Di



lolo  am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

liebe dia

ich bin beruflich hier und wäre lieber in basel, zumal man hier die luft in würfel schneiden kann weil wieder die raketen fliegen

ich konzentriere mich auf die schnuckligen israelischen männer, die alle behaupten dass sie im geheimdienst arbeiten und lasse mich heute abend wohl vollaufen

ich wünsche allen kranken allerbeste besserung und allen gesunden einen schönen gemeinsamen abend!



saerli  am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Liebe Lolo, pass auf dich auf! Da kann man wohl nicht viel anderes machen als den Abend lang trinken Heb Sorg!

Ich weiss immer noch nicht ob ich kommen soll. Mein Kopf sagt nein, da ich ja so heftig Kopfschmerzen habe... Aber ich möchte so gerne kommen......
Bin immer noch am warten auf die Testergebnisse... Aktueller Stand: Ob ich einen Zeckenbiss hatte... Ich habe nun soooo viele mögliche Ursachen, dass ich selber nicht mehr ordnen kann woher die Schmerzen und der Schwindel kommen könnten..........

Falls wir uns heute nicht sehen - dann bin ich traurig zu Hause. Aber ich wünsche euch einen mega tollen Abend!
Und falls ich mich durchringe und komme, dann freue ich mich auf euch - Juhuuuu!



lolo  am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

oje saerli, das klingt aber auch nicht sehr toll....könnte es denn nicht noch eine folge von den mückenstichen in den flittis sein?

ich wünsche dir jedenfalls gute besserung!



saerli  am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Davon ging ich eigentlich aus... Ich weiss auch nicht, warum sie nicht näher darauf eingehen und dafür lieber mögliche Ursachen wie Kopfschmerzen durch zu schweres Brillengestell prüfen wollen. pff...
Dankeschön :)



 1 .. 10 11 12 13 14 15

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.