Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Brauttreff 16.11.2012 Basel
Brauttreff 16.11.2012 Basel
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15
Steph

nicht registriert

am 16.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

gugus @ all

also i darf zwar nid, aber i kum hüt zoobe und wart vorem Papajoes
i wird eifach nur mit ko ässe und nid all zu lang bliebe

Saerli und Vikunjia soooo schaad, i ha jetzt au nochegläse, ihr au Krank
i wûnsch Euch ganz gueti Besserig......!

de andere bis spöter wenns no öpper liest



dia

nicht registriert

am 18.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Hallo mädels!
Ich ha unser träffe mega toll gfunde! Ich has super gfunde, d nimbini, prinzessinN, kate und d cylli dörfe kenne z lerne und schön, dass ich d basler fraue wieder mol gseh han!
Schad, dass nid alli hän könne ko...
Aber mir basler, kömme sicher au gärn mol richtig züri/aargau. Danke, dass ihr dä wäg zu uns uf euch gnoh hän. Ich has super gfunde!!

Hoffentlich bis bald (@nimbini: ich kum natürlich ohni schreihals)

Lg, dia


Ps: es brucht jetzt denn wirklich e neus forum für uns, es git scho e thread: bräute 2014!!!

Zuletzt bearbeitet am 18.11.12 18:24



angiyves  am 18.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

dia:
Hallo mädels!
Ich ha unser träffe mega toll gfunde! Ich has super gfunde, d nimbini, prinzessinN, kate und d cylli dörfe kenne z lerne und schön, dass ich d basler fraue wieder mol gseh han!
Schad, dass nid alli hän könne ko...
Aber mir basler, kömme sicher au gärn mol richtig züri/aargau. Danke, dass ihr dä wäg zu uns uf euch gnoh hän. Ich has super gfunde!!

Hoffentlich bis bald (@nimbini: ich kum natürlich ohni schreihals)

Lg, dia


Ps: es brucht jetzt denn wirklich e neus forum für uns, es git scho e thread: bräute 2014!!!

Huhu

Jo has imfall au scho gseh

Isch supi gsi! Gärn mol wider und länger



nimbini  am 19.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

gooood morning ladies

han au mega freud gha, eu mal kännezlerne, mega cool, dass es klappt hät! und danke ad steph und jusi für d'organisation...... und ja dia, s'wär no nett, wänn dänn dini prinzessin bim maa würdisch lah nächst jahr wobi, wänns so chli sind, sinds scho no herzig... nervig werdeds erscht, wänns afanged laufe und dummi frage stelle

lg und allne en guete start i die neu wuche
nimbini



angiyves  am 19.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

S nekschte Mol simer jo uf dr Terrasse vo dr Nimbini



nimbini  am 19.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@angiyves, hihi ich gseh scho, mis terrässli häts dir irgendwie atah aber ja, das chömer scho mache, muess eifach min maa verschüüche und vo vorteil wärs, mir wartet no bis im summer 2013



angiyves  am 19.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

nimbini:
@angiyves, hihi ich gseh scho, mis terrässli häts dir irgendwie atah aber ja, das chömer scho mache, muess eifach min maa verschüüche und vo vorteil wärs, mir wartet no bis im summer 2013

Deal



jusi  am 20.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

hallo ladies

schliäss mi öich a! het mr aso au gfallä, öich mol kennezlernä, resp. wider z gseh hoff si no alli guät häi cho



nimbini  am 20.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@angiyves, nur unter einere bedingig... da du mini backqueen bisch, weisch ja jetzt was chunnt, oder ?!

@jusi, danke, mir sind relativ schnäll dehei gsi, han aber ja au netti begleitig gha und so gaht das stündli relativ rasch ume.....



PrinzessinN

nicht registriert

am 20.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@all: Juhhuuu hans au wieder Mol is Forum gschafft. Gester isch es nid gange. Mir het de Obig au sehr guet gfalle. Isch schön gsi, eu alli Mol kennezlerne. Und Danke nimbini für de Abhol- und Bringservice



 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.