Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Brauttreff 16.11.2012 Basel
Brauttreff 16.11.2012 Basel
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15
lolo  am 20.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Hey Mädels

Ich freue mich, dass ihr einen schönen Abend hattet. Ich habs mit Ach und Krach in die Schweiz zurück geschafft, wäre wohl einfacher gewesen, mich auf so einen Scheissrakete zu setzen

Wie geht es eigentlich den kranken Sommerbräuten? Saerli? Steph? Vikunija?



Vikunija  am 26.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Sali zäme

Han a euch dänkt a dem Friitig! Wär so gern au cho. Super händers so toll ka zämme!
Gits keine Föteli? " Gwundrig bin"

Mich hets ganz schön verruhmed!
Bi letschte Dunnschtig wieder s erscht Mal go schaffe, aber bin scho froh gsi isch gli wieder Wucheend gsi und ich han mich namal chli chöne schohne.
Bin ebe am Friitig as Energy Stars for free. Han Tickets gwunne und das hani mer nöd welle neh lah. Aber hans de scho gmerkt...
Jetzt bini eigentli wieder fit.


Saerli, wie gahts dir?
Und vorallem Steph?! Bi dir hets ja garnid guet tönt....


LG



PrinzessinN

nicht registriert

am 27.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Hey Vikunija

Schön, dass es dir wieder besser goht!

Hmm so wit ich weiss, gits kei Föteli.

LG



 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.