Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Brauttreff 16.11.2012 Basel
Brauttreff 16.11.2012 Basel
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 15
saerli  am 05.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Also i muess ehrlich säge, i be sälber nonie met em Auto in Basel gsi. I ghöre emmer nor, dass es ned eifach esch, wenn mer sechs ned gwohnt esch.
Dezue chonnt, dasi mi öberhaupt ned uskenne. Also i cha ned beurteile ob ich was wie wo finde

Was gets für Parkhüser ide Nöchi? I go mol devo us, dass die beschilderet send. Es Navi hani au, aber meistens wenn öpis sehr wichtig esch, spinnts!!!

Und je nach Verkehr schaffe mers den halt ned uf die 7ni :) Mer chömed denn eifach :)

Danke vellmol a alli wos organisiert händ ond no dra send. Be froh, das i ned muess, i ha sust scho so viel, dasi ned weiss wo mer de Kopf stoht.

Danke!



dia

nicht registriert

am 05.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@Steph und Jusi
Das isch supi, danke fürs organisiere!!
Zum Träffpunkt: wänn mir nid bim Parkhuus in dr Nöchi abmache für die uswärtige?

@all
Kömme alli uswärtige mit em Auto, oder gits sönigi wo mit em Zug kömme? So könnte mir dr Träffpunkt chli eifacher mache für euch!

@nimbini
Dir wünsch ich ganz schöni Ferie, gniess es und bring mir chli warmi Sunne mit!!!

@saerli

http://www.parkleitsystem-basel.ch/stadtplan.php

S Elisabethen Parkhaus und das Steinen Parkhaus sind die am nöchsten wo Zentral sind. Do wirdsch scho e Platz finde... ich hoff dis Navi spinnt grad nid, denn uf dr Homepage stoht jewils d Adrässe vom Parkhuus druf!

Ich freu mi au euch z gseh...

Lg, dia



Kate82  am 05.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

ich chum alwä au mitem Auti und wüsst wo die berühmte Telefonkabine stöhn... chönt also suscht mol obe ar Steine warte und die wo vom Parkhus chöne mitneh... Ich weiss eifach nie, welles Pakhus weles isch, ich sälber parkier amigs i däm wo dr Usgang vom unterste Stock diräkt id Steine goht. Zum dört abmache isch d Tramhaltstell Heuwage, resp, dört am Egge bi däm Juwelier sicher nid schlächt, das lit vo beidne Parkhüser guet?



Vikunija  am 05.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Hallo zäme

Ja klar, s La Fonda isch für mich sicher au guet. Han ja nid alls chöne achrützle und han mich de eifach für eins vo beide mexikanische Restis entschiede. Aber sind beidi fein!

Ich parkier au entweder im Steine oder Elisabethe.
Kate, du meinsch s Steineparking.

Es chöneted sich ja all wo mit Auto der Trämmli chöme dbide Heuwag am Brunne oder Egge Juwelier treffe, so 10 min frühner und denn zäme an Barfi zude Telefonkabine laufe wo sich de alli Treffed für ins Papa Joe's.

Die wo is Steineparking gönd müssted de eifach wenns usem Parkhuss is Steine inelaufed nach rechts ( mit Parkhuss im Rugge) gaht Richtig Heuwag (ca. 1min.) und de laufeds an Brunne ane.

Was mained ihr?



saerli  am 05.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Denn wärde mer warschindlich au bim Steine oder Elisabethe parkiere.

Wie gseit, i weiss ned ob mers zitlich so "früeh" schaffed. Bes mer chöned abfahre wirds guet 6i oder spöter, je nach dem wenn mer chöned Firobe mache. Ond uf Basel inefahre um die Zit esch glaub au ned so schnell, mer händ secher en Stund.

Sust sueche mer euch den eifach, het jo secher Lüt uf der Stross wos chöned erkläre oder mer händ jo Telefon met maps. Wär eifach guet, wenn öper vo euch Baslerinne wo sich uskennt mer den no dMobilenummere würd geh für Suech-Notfäll



jusi  am 05.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

dr vorschlag vo dr vikunija und dr kate find ig super, denn wartä mir bi dä telkabinä und dr räscht trifft sich obä an dr steine

saerli: hesch ä pn mit miner natelnummärä villicht wett si jo no öbber anders agäh, so zur sicherhäit
wenns öich nit längt, isch das sicher nit so schlimm. dr barfi und s papa joe's kennt wohrschinlich jedä wo du uf dr stross aquatschisch



Venus81  am 05.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@Saerli: Danke dir - meine persönliche Event-Planerin. Kommt sonst noch wer mit uns? Mach mich wegtechnisch auch mal noch etwas schlau - kenne Basel nämlich auch nicht:(.
Smslen wir nächste Woche wegen der Abfahrtszeit?
Freu mich auf euch alle Venus81



saerli  am 05.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Venus81:
@Saerli: Danke dir - meine persönliche Event-Planerin. Kommt sonst noch wer mit uns? Mach mich wegtechnisch auch mal noch etwas schlau - kenne Basel nämlich auch nicht:(.
Smslen wir nächste Woche wegen der Abfahrtszeit?
Freu mich auf euch alle Venus81



Ich weiss nicht ob und wer noch mitfahren möchte. Ich wollte Lolo noch fragen, sie kommt doch auch von unserer Region...
Wir schaffen das schon :)
Ja machen wir doch. Schreib mir doch noch wie lange du arbeitest am Freitag. Ev. kann ich etwas früher gehen, ist aber nicht sicher.........

Freu mich! Grüessli



Kate82  am 06.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

ich bi am 16.11 am 10vor 7ni ar Heuwoog, freu mi scho saumässig *jupiiii*



PrinzessinN

nicht registriert

am 06.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@nimbini: Ich wünsche dir wunderschöni Ferie

@OK-Team: Danke für die ganzi Organisation!

@all: Ich freu mich scho, eu kennezlerne...das wird en glatte Obig! Tequilla



 1 .. 5 6 7 8 9 .. 15

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.