Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Brauttreff 2014
Brauttreff 2014
 1 2 3 4 5
Taeboyana  am 20.01.2014

Re: Brauttreff 2014

Phu da bini froh, itz hani scho Angscht gha i heigs fausch itreit!



littlefoot  am 21.01.2014

Re: Brauttreff 2014

ich wär au so gern cho wär also cool mal es zweits treffä z mache :)
luzern wär doch no gäbig, wenn scho so vill da hürated



squishy-fishy

nicht registriert

am 01.02.2014

Re: Brauttreff 2014

Guuete Moorge

I sött nöd erst jetzz dAuge ufmache, sondetn im Zug soitze.Tuuet miir leiid!.Viellicht iisch gad uet so, mini Gedanke sind nu no bim Diplomprakti...

I hoffe, dass Pfingstrose da liest, den muesch sFeriibuech ned mitträge.

Liebi Brütlis, ii wünsch eu viiiiel Vergniiege und es tolls Treffe.
Soes guets Treffe, dass iihr gad es nechsts planet

Hebets guuet and I am so sorry!!!



weddingbee85  am 09.07.2014

Re: Brauttreff 2014

mädels:

bin grad unterwägs und mir isch gad in sinn cho das ich eui unbedingt mol wett gseh (wänn möglich VOR eusem shooting sofern das überhaupt zstand chunnt). hetted ihr über de summer mal ziit und luscht?

lg
weddingbee



littlefoot  am 14.07.2014

Re: Brauttreff 2014

why not :) wenns gaht eifach i de nöchi vo luzern und chinderlieb :)))



weddingbee85  am 15.07.2014

Re: Brauttreff 2014

würd für mich voll i.o. gah...e fründin chunnt demnächst s baby über und dänn hoff ich das ich ab und zue in luzern bin



Lula  am 15.07.2014

Re: Brauttreff 2014

Luzern wäri no cool, isch doch ziemli ir Mitti vor Schwiiz



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.