Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013
BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 17
Mime  am 06.01.2013

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Hallo mädels
ändlech chani mou schribe... mir hei so komischi internetproblem, sorry, süsch hätti mi früecher gmoude. i ha nämlech es chliins problem: am 19. hani mit mire TZ und mit mim mami wöue go "hochziits-shoppe" (chleid für Mami und TZ, Schue, Schmuck usw. für mi) wüu das isch leider s einzige wucheänd ir nächschti, womer zäme ziit hei. ha no ke schue, und i sött se doch baud mou afo sueche. ha drum nid ganz eifachi füess und schuechoufe isch immer sone sach. u fauses nid klappet am 19. januar, chas ev. märz wärde, bisi wieder ziit gnue ha zum go sueche. u denn söttise jo de spätischtens ha, damit i se no cha i loufe... hoffe, dir verstöht mis dilemma????
mir gö denn äbe uf konstanz, drum chani nid am mittag z züri si... mann es tuet mer mega leid, aber i muessnech gloub absäge?
lg mime



LucyLu  am 06.01.2013

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

himbeer:
hey girls, ich trägs mer gern mal ih und würd susch au no cho. isch doch spannend :-)

Wär cool wennt au würsch Cho....



LucyLu  am 06.01.2013

Re: BRAUTTREFF 19.01.2013

Ich freui mich sehr euch am Samstig, 19.01 dörfe kennezlerne :-) Treffpunkt wär am 13:00 bim Treffpunkt obe vorem L'Occitane.

Wer spontan au Ziit und Lust hät zum cho isch natürlich herzlich Willkomme.

Däbi sind definitiv:
Creame_tangerine
Nemo
snet
evtl. Valey
evtl. himbeer

Mime, schad das es nöd klappt...

Grüessli, LucyLu

Zuletzt bearbeitet am 06.01.13 20:51



snet  am 09.01.2013

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

@LucyLu: Freue mich schon auf den Brauttreff! Glaubst du, dass wir ein Erkennungsmerkmal brauchen? Also vom ehemaligen Avater her weiss ich schon mal wie Nemo aussieht und da meine E-mailadresse gleichzeitig auch mein Name ist und es mich nur 1x auf fb gibt, kann man mich da auch noch anschauen



SummerBride2013  am 10.01.2013

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Hey Ladies
Ich han erscht grad de thread entdeckt. Finds e meeega idee
Ich wür eigetli ah no sehr gärn dbi si, wäni dörf Weiss aber nur no nöd wie lang ich chan bliebe od. öb ich def. chan cho. Das hanget dän dvo ab wie wiit dassi mit de prüefigsvorbereitige bin Sorry ich weiss das es u doof tönt aber mir hürotet im Juli und ich han no praktisch nütt organisiert....eifach nur wil ich näbet schaffe praktisch kei ziit han
Zrugg zum thema.....was meined ihr....dörfi au dbi si wän alles klappt und de Murphys law mir nöd im wäg stoht?
Nimmt mi nämli mega wunder was ihr so zum verzelle händ und wür eu gärn kennelernä
Liebi Grüess usem Zürcher Underland
SummerBride2013



snet  am 11.01.2013

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Klaro, je mehr desto besser!



LucyLu  am 11.01.2013

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Hallo Ladies

snet:
@LucyLu: Freue mich schon auf den Brauttreff! Glaubst du, dass wir ein Erkennungsmerkmal brauchen? Also vom ehemaligen Avater her weiss ich schon mal wie Nemo aussieht und da meine E-mailadresse gleichzeitig auch mein Name ist und es mich nur 1x auf fb gibt, kann man mich da auch noch anschauen

Hmmm.... Ich ha sicher Mini riesig grüen Freitagtäsche däbi und wiet Nemo usgseht weissi vo de HP. Und dich gangi demfall grad mal na go ahluege im FB denke das gaht scho oder? Was meinet die andere?

SummerBride2013:
Hey Ladies
Ich han erscht grad de thread entdeckt. Finds e meeega idee
Ich wür eigetli ah no sehr gärn dbi si, wäni dörf Weiss aber nur no nöd wie lang ich chan bliebe od. öb ich def. chan cho. Das hanget dän dvo ab wie wiit dassi mit de prüefigsvorbereitige bin Sorry ich weiss das es u doof tönt aber mir hürotet im Juli und ich han no praktisch nütt organisiert....eifach nur wil ich näbet schaffe praktisch kei ziit han
Zrugg zum thema.....was meined ihr....dörfi au dbi si wän alles klappt und de Murphys law mir nöd im wäg stoht?
Nimmt mi nämli mega wunder was ihr so zum verzelle händ und wür eu gärn kennelernä
Liebi Grüess usem Zürcher Underland
SummerBride2013

Hei cool, SummerBride2013 ich bin au vom Züri Unterland, evtl. Kennet mer ois sogar? Wär cool wenn demfall au würsch cho, denn chömer ois scho im Zug treffe

Grüessli



Nemo  am 11.01.2013

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Ja klaro, das chunt super!!! Freu mi scho mega druf!!!
Bin mega gspannt uf eu, vor allem müend ihr mich finde,he he....
Mich erchänne ja anschienend alli, aber ich niemert...
Wobie e grüeni freitagstäsche isch schwierig zum übersehe....



LucyLu  am 13.01.2013

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Hoi Zäme

Bald isch es sowiet: wer schlüssi sich jetzt na spontan ah?

Definitiv däbi sind Nemo, snet, cream_tangerine und ich.

@ Valey und himbeer: chömet ihr auuuuu? Wär lässig... Sust na wer Lust und Ziit innere lässige Ründe es Kaffi go trinke, sich ustusche und Kennezerlne?



valey  am 14.01.2013

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

halli hallo..

ja be am luege dasi au chan cho... :) wär natürli mega cool

wo hemmer gnau am HB abgmacht?? :D



 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 17

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.