Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Brauttreff Region Aargau /Zug
Brauttreff Region Aargau /Zug
 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 41 .. 50
livipivi

nicht registriert

am 17.08.2011

Re: Brauttreff Region Aargau /Zug

Es isch en meeega lässige Obed gsi mit eu Mädels- schad het Sibeli ned au chöne debi si. So e tolli Truppä!!! Danke vielmal Schnubel das mir bi dir hend chöne si- isch perfekt gsi! En Huufe Fremdi wo sich agfühlt hend wie langjährigi Fründe!!! Danke eu allne!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Schnubel

nicht registriert

am 18.08.2011

Re: Brauttreff Region Aargau /Zug

Kann ich mich nur anschliessen und grosses DANKE für die feinen Salate und Desserts !!!
Danke auch für die lieben Mitbringsel, so süss von Euch
Ich finde auch wir sind eine echt geile Truppe...mache gerne wieder was mit Euch zusammen
Gehe total ufg'stellt is Bettli

Übrigens...die Tür hat funktioniert, haben es noch getestet
Und wer Lust hat kann gerne noch vorbeikommen und die ganze Melone essen !!!

GN8 Ihr Lieben !!

Liebe Grüsse Schnubel
«~»«»~«»Hochzeit am 03.09.2011«»~«»«~»

Zuletzt bearbeitet am 18.08.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 18.08.2011

Re: Brauttreff Region Aargau /Zug

Hey ihr Lieben

Auch ich fand den Abend einfach nur genial. Ein Blind Date mit verschiedenen Fremden Frauen...das hat man auch nicht alle Tage. Und eben...es war so, als ob man sich schon ewig kennt. Einfach nur SUPER

Vielen lieben Dank Schnubel, dass wir bei dir sein durften.
Dies hat noch eine zusätzliche "familiäre" Atmosphäre gegeben...

Gute Nacht und bis morgen

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Romana82  am 18.08.2011

Re: Brauttreff Region Aargau /Zug

Ich kann mich nur anschliessen, es war ein genialer Abend. 9 Frauen auf einem Haufen, die sich nicht kannten und doch das Gefühl da war als ob man sich schon ewig kennt und sich schon mehrmals gesehen hätte.

Es war einfach ein ganz spezieller Abend mit ganz viel "geschnatter".

Danke Schnubel für die Gastfreundschaft.

Also ich wäre sofort dabei bei einem nächsten Treffen obwohl meine Nacht extrem kurz war.

Grüessli ond en schöne Tag.
Romana


Unsere schönsten Tage durften wir am 3.6.2011 und 4.6.2011 verbringen.



Tiffany-Girl  am 18.08.2011

Re: Brauttreff Region Aargau /Zug

Guten Morgen liebe Mädels

Zumindest an die, die auch schon wach sind ... Danke Euch allen für den coolen Abend gestern! Ist wirklich ein ganz spezielles Erlebnis, völlig Fremde anzutreffen, mit denen man aber sofort an schon geführte "Gespräche" anknüpfen kann und tatsächlich dieselben Übereinstimmungen findet wie im Forum !

Dir, Schnubel, natürlich ein ganz herzliches Dankeschön für Deine Gastfreundschaft !

To be continued / repeated !?

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

Zuletzt bearbeitet am 18.08.2011



nikki  am 18.08.2011

Re: Brauttreff Region Aargau /Zug

guete morge au vo mer (gäääääähn... )

i has gester au en super-tolle obe met euch gfonde..!! es esch halt doch nomol andersch wenn me live metenand chan schnäädere

au i möcht mi nomol be der schnubel förd gastfröndschaft bedanke ond de romana82 förs fahre i be den am halbi 1 au dihei gsi ond natürli au för di feine dessert ond salöt ond de cava ond ond ond...

let's do it again... and again... and again

verliebt... verlobt und am 2./3. September 2011 verheiratet ...



Proeschu  am 18.08.2011

Re: Brauttreff Region Aargau /Zug

@All
Aso ich ha oises Blind-Date au supppper gfonde! Esch emmer weder erstunlich, was Fraue so alles chönnd schwätze, obwohl mer ois - eigentli - gar ned känned...

Danke Schnubel för dini Gaschtfröndschaft!

Be bemene andere Treffe wohrschindli au debi!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 18.08.2011

Re: Brauttreff Region Aargau /Zug

Guten Morgähn

@Tiffany-Girl: To be continued / repeated !? => Ich bin dabei

Stimmt schon...es ist unglaublich, was wir Frauen alles zum Quatschen haben


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 18.08.2011

Re: Brauttreff Region Aargau /Zug

guete morgäääähn

so da chum ich au no hine dri wie e alti dampflocki... jaaa ich bin au scho wach und hans no is büro gschafft! ihr sind eifach unglaublich, sogar geschter abig no go drischriebe.... bi mir wirds hüt en lange tag, wil ich bin würklich müed, bin ja au irgendwie zwei stund über mini zyt is näscht

aber isch würklich en tolle abig gsi mit eu mädels, mir hät de abig irgendwie total guet ta und au ich bin total ufgstellt go pfuse! jetzt hoff ich, haltet das hüt no chli a und die lüüt im gschäft gönd mer nöd wieder uf d'nerve....

danke schnubel, dass mir händ dörfe bi dir si, isch echt gmüetlich gsi!

lg a alli und ja, bin natürlich nächst mal au wieder debi



sibeli

nicht registriert

am 18.08.2011

Re: Brauttreff Region Aargau /Zug

Liebi Fraue

Das tönt jo, wie ehrs super gha händ gester z'obig. (Guet, öpis anders esch jo ned z'erwarte gsi.) Ha zwöschedore a eu dänkt.

Ech be aso weder ganz happy ond es esch alles weder i Ornig bi eus. Mer händ de eus au en gmüetliche Grillobig gmacht, halt met veeeeell Tomatesalat.

Bimene nöchste Mol wetti aso definitiv au debi si.

Liebs Grüessli ond allne en schöne Tag.



 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 41 .. 50

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.